Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@10:01:58 GMT

استمرار انسداد بوستان‌های قم تا ۳۰ فروردین

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۱۴۴۴۸

استمرار انسداد بوستان‌های قم تا ۳۰ فروردین

به گزارش روز سه‌شنبه شهرداری قم، سید امیر سامع در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی پاسخ به بحران استان قم در سالن جلسات استانداری، افزود: از شهروندان انتظار داریم که امسال با توجه به شرایط موجود جشن نیمه شعبان را در خانه برپا کنند، اطلاع‌رسانی در این زمینه نیز در بیش از ۲۰ نقطه شهر انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: از ظرفیت برج‌های اذان‌ برای پخش اذان، ادعیه و اطلاعیه‌ها به‌ویژه در مواقع بحرانی استفاده‌شده و اطلاع‌رسانی از این طریق انجام می‌گردد.

وی دربخش دیگری از سخنان خود به مساله رانندگان تاکسی نیز اشاره کرد وگفت: بیمه بیکاری تاکسیران‌ها مسئله‌ای است که باید موردتوجه قرارگرفته و اگر لازم است در این زمینه مکاتباتی انجام شود تا چهار هزار تاکسیران از بیمه بیکاری استفاده کنند.

جلوگیری از تردد عابران پیاده و وسایل نقلیه در معابر منتهی به ‌جمکران

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم نیز گفت: محدودیت‌های ترافیکی از صبح روز چهارشنبه ۲۰ فروردین تا جمعه ۲۲ فروردین در تمام معابر منتهی به مسجد جمکران و محورهای منتهی به استان قم اجرا می‌شود.

عباس ذاکریان افزود: در جلسه‌ای که با حضور شهرداری، پلیس راهور، اورژانس و آتش‌نشانی برگزار شد، تصمیمات اجرایی لازم برای روزهای ۲۰، ۲۱ و ۲۲ فروردین نهایی شده‌است.

وی با بیان این‌که اطلاع‌رسانی دقیق توسط پلیس راهور انجام‌ شده‌است، اضافه کرد: مردم از انجام سفرهای غیرضروری در این سه روز پرهیز کنند و برای حفظ سلامت خود و جامعه در خانه بمانند.

وی با اشاره به این‌که تمام تصمیمات شهرداری و مدیران شهری بر اساس شرایط ایجادشده و حفظ سلامت شهروندان گرفته می‌شود، گفت: تصمیمات جدید برخلاف روال هر سال برای شهرداری، مدیران شهری و استانی نیز سخت بوده، اما باید با توجه به اولویت‌ها تصمیم‌گیری شود.

ذاکریان با تشکر از مردم قم برای رعایت قوانین منع رفت‌وآمد در روز طبیعت و همچنین ایام نیمه شعبان، بیان کرد: امروز مهم‌ترین وظیفه و اولویت شهرداری، حفظ جان و سلامت شهروندان است و نمی‌توانیم این مهم را نادیده گرفته و به آن بی‌توجه باشیم.

به گفته رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ، تاکنون ۶۲ هزار و ۵۸۹ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۱۳۳ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، فوت ناشی از این ویروس در کشور به سه هزار ۸۷۲ نفر رسیده‌است.

شهروندان قمی برای طرح هرگونه پرسش در مورد ویروس کرونا می‌توانند با شماره تلفن‌های ۳۶۶۲۰۰۲۳، ۳۶۶۲۰۹۹۹، ۳۶۷۰۶۰۳۰ و ۳۶۷۰۴۳۶۸ (با پیش‌شماره ۰۲۵) تماس بگیرند و یا برای کسب آخرین اخبار از دانشگاه علوم پزشکی قم به کانال آن به نشانی webdaqom@ در فضای مجازی و یا تارنمای آن به نشانی اینترنتی www.muq.ac.ir مراجعه کنند.

همه ایرانیان می‌توانند با مراجعه به سامانه غربالگری الکترونیکی ویروس کرونا به نشانی اینترنتی https://salamat.gov.ir و تکمیل اطلاعات خواسته‌شده، گام بلندی در ارتقای سلامت جامعه و شکست ویروس کرونا بردارند.

برچسب‌ها ویروس کرونا شهرداری قم قم سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها هراس جهانی از ویروس کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا شهرداری قم قم سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور ویروس کرونا شهرداری قم قم سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور اطلاع رسانی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۴۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسداد ورودی بنا‌های تجاری غیر مجاز در منطقه ۱۹ پایتخت

حسین اخگر پور سرپرست شهرداری منطقه ۱۹ تهران با اشاره به اهمیت صیانت از حقوق شهروندی و شهر در اراضی ناحیه سه و مقابله با سودجویان و برهم زنندگان انضباط شهری بیان کرد: در همین راستا طی دو عملیات نسبت به استقرار ۱۵ عدد نیوجرسی مقابل بنا‌های تجاری غیر مجاز در محله نعمت آباد خیابان‌های سهیل شمالی، شهید غفوری، شهید عبداللهی اقدام شد.

وی با اشاره به اینکه اغلب تصرفات به صورت غیرقانونی و بدون مجوز انجام می‌شود افزود: بی‌شک مشارکت شهروندان در تحقق شهری منظم و منسجم مطابق با قوانین شهرسازی، اجتناب‌ناپذیر بوده و در همین راستا از همه شهروندان می‌خواهیم تا در صورت مشاهده هرگونه ساخت و ساز غیر مجاز مراتب را به شهرداری منطقه اطلاع دهند و ما را در جلوگیری و برخورد با هرگونه تخلف یاری کنند.

سرپرست شهرداری منطقه خاطرنشان کرد: طی دو مرحله عملیات جلوگیری از ساخت و ساز‌های غیرمجاز ۷۰ متر سقف و ۲۰ متر تیغه چینی در بلوار شهید ورامینی خیابان میرزایی شمالی و درب ورودی و تیغه‌های طبقه همکف و اول درشهرک احمدیه خیابان گل‌ها رفع خلاف شد.

بر اساس این گزارش طی این دو عملیات علاوه بر مدیران شهری ۷۵ نفر نیرو‌های شهربان و معبربان نواحی و یگان حفاظت و نیروی انتظامی با به کارگیری ۲ دستگاه لودر و ۲ دستگاه جرثقیل حضور داشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • انسداد ورودی بنا‌های تجاری غیرمجاز در غرب تهران
  • انسداد ورودی بنا‌های تجاری غیر مجاز در منطقه ۱۹ پایتخت
  • هتل در بوستان‌های جنگی تهران احداث می‌شود؟
  • فاز سوم بوستان خضر در قم احداث می‌شود
  • جزئیات جدید از احداث هتل در بوستان‌های جنگی تهران
  • خیز شهرداری برای ساختن ۴ هتل در بوستان‌های تهران
  • واکنش شهرداری به قطع درختان بوستان ستارخان
  • پشت پرده شایعه قطع درختان بوستان ستارخان چیست؟ | واکنش شهرداری منطقه به این شایعه
  • بوستان‌های منطقه ۱۲ اصفهان مجهز به آلاچیق‌ می‌شود
  • بوستان‌های منطقه ۱۲ اصفهان مجهز به آلاچیق‌ها می‌شود