Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، ساسان سالور تهیه کننده سینما درباره نمایش آنلاین فیلم سینمایی «هایلایت» گفت: هنوز تصمیم قطعی برای این کار نگرفته ام، اما اگر بستر لازم فراهم شود احتمال دارد چنین کاری را انجام بدهم.

«هایلایت» به کارگردانی اصغر نعیمی و تهیه کنندگی ساسان سالور است که در سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر حضور داشت و تاکنون موفق به اکران نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«هایلایت» درامی عاشقانه را با مضمون اجتماعی روایت می‌کند.

پژمان بازغی، آزاده زارعی، سام قریبیان، الهه حصاری، مینا وحید و جمشید هاشم پور از بازیگران اصلی این پروژه هستند.
 

کد خبر 498900 برچسب‌ها كرونا در ايران سینما - فیلم ایرانی سینمای ایران سینما چهره‌ها

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: كرونا در ايران سینما فیلم ایرانی سینمای ایران سینما چهره ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۴۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال عجیب چینی‌ها از انیمیشن میازاکی

«پسر و مرغ ماهی خوار»، انیمیشن فانتزی ژاپنی برنده اسکار در جایگاه اول فروش در سینما‌های چین قرار گرفت و دومین آخر هفته اکران را هم به نام خود کرد.

به گزارش مهر، فروش این فیلم که از ۳ آوریل اکران خود را شروع کرد؛ هرچند در دومین هفته اکرانش که تعطیلات خاصی نداشت، کاهش یافت و به ۱۲.۸ میلیون دلار رسید، اما در مجموع پس از ۱۲ روز اکران فروش ۹۳.۸ میلیون دلاری را ثبت کرد و با وجود اینکه ماه‌ها پس از بیشتر مناطق دیگر جهان روی پرده رفت، چین را به پرفروش‌ترین منطقه نمایش فیلم بدل کرد.

فروش این انیمیشن در ژاپن بیش از ۶۰ میلیون دلار، در کره ۱۵ میلیون دلار، در فرانسه ۱۲.۳ میلیون دلار، در ایتالیا ۷.۵ میلیون، در بریتانیا ۵.۷ میلیون دلار و در آلمان ۴ میلیون دلار بوده است.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) استقبال خیره کننده از الناز شاکردوست در اکران بی‌بدن
  • حضور محمدرضا گلزار در تبلیغات یک خودرو
  • «آخرین تولد» هم به اکران آنلاین رسید
  • «آخرین تولد» برنامه جدید اکران آنلاین فیلم‌نت
  • اکران آنلاین غیرمنصفانه و ناعادلانه است/ چرا «کاپیتان» قربانی شد؟
  • استقبال عجیب چینی‌ها از انیمیشن میازاکی
  • فرزاد موتمن :سینمای ایران نیازمند دگردیسی است/ چرا تنوع ژانر نداریم؟
  • سینمای ایران نیازمند دگردیسی است/ چرا تنوع ژانر نداریم؟
  • بیش از ۱۶ هزار همدانی در تعطیلات نوروز به سینما رفتند
  • به سینمای تازه‌ای نیاز داریم / باید امنیت پلتفرم ها بیشتر شود