Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-16@06:38:56 GMT

توماس مولر تا ۲۰۲۳ در بایرن مونیخ

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۱۴۴۸۸

توماس مولر تا ۲۰۲۳ در بایرن مونیخ

به گزارش همشهری آنلاین، این قراداد در حالی به امضا رسید که همه شرایط مبارز با کرونا در آن دیده می شود.حسن صالح حمیدزیچ و الیورکان دو چهر برجسته و از مسئولان این باشگاه سرشناس آلمانی در زمان تمدید قراداد حضور داشتند.

توماس مولر بعد از عقد این قراداد گفت:برای من اولویت شماره یک تمدید  قراداد با بایرن بود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: باشگاه نیز  همین  هدف را دنبال می کرد.من خوشحالم که دو سال دیگر در اینجا خواهم بود و همه چیز خود را  برای موفقیت بایرن مونیخ در زمین و کنار آن خواهم داد.

الیور کان عضو هیات مدیره بایرن مونیخ نیز در این رابطه گفت : ما خوشحالیم که توانسته ایم شخصیتی مانند توماس مولر را در این باشگاه داشته باشیم. او بیش از ده سال این باشگاه را با فوتبال عالی و شیوه دوست داشتنی  شکل داده است. توماس برای موفقیت های خود در لیگ بایرن و تیم ملی آلمان بازیکن برجسته ای است.

کد خبر 498905 برچسب‌ها فوتبال - بوندس لیگا آلمان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: فوتبال بوندس لیگا آلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۴۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدبیاری بایرن قبل از مصاف حساس با آرسنال

بعد از سرژ گنبری، کینگسلی کومان نیز به دلیل مصدومیت در دیدار با آرسنال غایب خواهد بود.

به گزارش ایسنا، بایرن مونیخ در هفته بیست‌ونهم بوندسلیگا با ۲گل رافائل گوئررو در دقیقه ۶۵ و توماس مولر در دقیقه ۹۰ کلن را شکست داد تا پس از دو شکست متوالی، شاگردان توماس توخل رنگ برد را ببینند.

اتفاق تلخ در این دیدار برای بایرنی‌ها مصدومیت کینگسلی کومان بود. بازیکن فرانسوی تنها پس از ۵۰ دقیقه به دلیل مصدومیت زمین بازی را ترک کرد و جای خود را به جمال موسیالا داد. این بازیکن ۲۷ ساله که ظاهراً دچار مصدومیت عضلانی شده به نظر می‌رسد ادامه فصل را از دست داده و قادر به همراهی تیمش در دیدار با آرسنال نخواهد بود.

توماس توخل بعد از این دیدار گفت: نکته منفی بازی مصدومیت کینگسلی کومان بود. این مصدومیت من را خیلی ناراحت کرد چون می‌دانم که او چقدر سخت کار کرد و چقدر برای ما مهم بود. هنوز نمی توان درباره این مصدومیت صحبت کرد ولی او به احتمال زیاد در دیدار با آرسنال حضور ندارد.

کومان که پیش از این ۱۳ بازی بایرن در این فصل را به دلیل مصدومیت‌های مختلف از دست داده، بعید است بتواند در ادامه این فصل باواریایی‌ها را همراهی کند.

سرژ گنبری نیز روز چهارشنبه به دلیل مصدومیت عضلانی مقابل آرسنال غایب خواهد بود تا کار مونیخی‌ها برای دیدار برگشت سخت شود. 

دیدار برگشت بایرن مونیخ و آرسنال در حالی چهارشنبه شب در مونیخ برگزار خواهد شد که دیدار رفت با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.

بایر لورکوزن امروز می‌تواند با برتری برابر وردربرمن عنوان قهرمانی در این فصل بوندسلیگا را به دست بیاورد و بایرن بعد از بیش از یک دهه، فصل را بدون کسب قهرمانی به پایان خواهد برد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پایان راه اسطوره؛ توماس مولر با اتمام قراردادش از فوتبال خداحافظی می‌کند؟
  • بایر لورکوزن قهرمان بوندس لیگا شد؛ ژابی آلونسو به سلطنت ۱۱ ساله بایرن مونیخ پایان داد
  • بدبیاری بایرن قبل از مصاف حساس با آرسنال
  • پاسخ توخل و مولر به ادعای عجیب هامان
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ و کلن + فیلم
  • خبر بد برای بایرن مونیخ؛ پایان زودهنگام فصل 24-2023 برای کینگزلی کومان
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ 2-0 کلن (بوندسلیگا آلمان - 2023/24)
  • برد خانگی بایرن مونیخ/ پیروزی دورتموند در خانه مونشن‌گلادباخ
  • گل توماس مولر به کلن (بایرن مونیخ 2-0 کلن)
  • ناگلسمان به بایرن مونیخ باز می‌گردد؟