Web Analytics Made Easy - Statcounter

منصور حاجی روز سه‌شنبه در جلسه بررسی وضعیت غربالگری اتباع خارجی استان تهران که با حضور معاون استاندار تهران در محل فرمانداری ورامین برگزار شد اظهار کرد: علاوه بر اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی، ۱۷ دستگاه دیگر در خصوص اتباع فعالیت می‌کنند که وحدت رویه و همکاری این دستگاه‌ها در حوزه غربالگری کرونا نیز می‌تواند به نتایج مطلوب ختم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی گفت: اداره کل اتباع استانداری تهران آمار کاملی از اتباع مجاز ساکن در مناطق مختلف و شهرستان‌های استان را در اختیار دارد که با استفاده از این اطلاعات تا کنون بیش از نیمی از اتباع در طرح غربالگری کرونا شرکت داده شده‌اند.

حاجی تصریح کرد: جمعیت اتباع، شناور و پراکنده است ولی می‌توان با اطلاعاتی که در اختیار دستگاه‌های مختلف قرار دارد، اتباع غیرمجاز را نیز شناسایی و سلامتی آنان را مورد ارزیابی قرار داد.

وی گفت: اتباع خارجی و افغانستانی مقیم ایران اسلامی، همچون دیگر شهروندان ایرانی در صورت ابتلا به بیماری کرونا، از خدمات و امکانات بهداشتی و درمانی استفاده کرده و هیچ محدودیتی در این زمینه وجود ندارد.


۹۷ درصد از جامعه هدف غربالگری کرونا شده‌اند

جانشین فرمانده سپاه سیدالشهداء استان نیز در این جلسه با اشاره به اجرای ۹۷ درصدی طرح غربالگری در استان تهران، از همکاری مستقیم سپاه و وزارت بهداشت در بررسی سلامتی مردم خبر داد.

سرهنگ پاسدار علیرضا حیدرنیا افزود: اطلاعات ۴ میلیون و ۱۰۰ هزار نفر از شهروندان استان تهران در سامانه سیب ثبت شده که با همکاری صورت گرفته بین سپاه و وزارت بهداشت، ۹۷ درصد از این افراد، مورد غربالگری کرونا قرار گرفته‌اند.

وی اظهار کرد: در حوزه اتباع خارجی مقیم استان تهران نیز اقدامات بسیار مناسبی در حوزه غربالگری صورت گرفته که این مهم با همکاری وزارت بهداشت، استانداری تهران، فرمانداران و مسئولان شهرستانی در حال اجرا است.

حیدرنیا گفت: فعالیت هیأت‌های مذهبی اتباع خارجی در استان تهران نیز فرصت مناسبی در اختیار مسئولان قرار داده تا بتوان افراد بیشتری از این جامعه را در غربالگری کرونا شرکت داد.

وی افزود: تعداد زیادی از دانش‌آموز اتباع نیز در مدارس استان تهران مشغول به تحصیل می‌باشند که همکاری آموزش و پرورش نیز می‌تواند زمینه شناسایی و سنجش سلامت آنان را فراهم کند.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا آموزش و پرورش ابتلا به بیماری استان تهران افغانستان ایران اسلامی بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی غربالگری کرونا استان تهران اتباع خارجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۴۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت اشتغال اتباع در کردستان

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کردستان اظهار کرد: بکارگیری اتباع افغانستانی و پاکستانی در مراکز تولیدی و بخش‌های کشاورزی در استان کردستان ممنوع است.

عبدالملکی اظهار کرد: تعداد ۶۲ گشت مشترک از واحدهای تولیدی و بخش‌های کشاورزی توسط ادارات ذی‌ربط در سال ۱۴۰۲ انجام شد.

وی از شناسایی ۳۱ نفر کارفرمای متخلف در استان خبر داد و بیان کرد: کارفرمایانی که اقدام به بکارگیری اتباع غیر مجاز کردند مطابق قانون با آنها برخورد شده است.

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی کردستان تصریح کرد: بکارگیری اتباع افغانستانی و پاکستانی در مراکز تولیدی و بخش‌های کشاورزی در استان کردستان ممنوع است.

وی اضافه کرد: تعداد ۵۹ نفر تبعه خارجی غیرمجاز دستگیر و پرونده قضائی تشکیل شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • افتتاح مرکز جامع غربالگری اتباع در شهرستان ری
  • ممنوعیت اشتغال اتباع در کردستان
  • ممنوعیت بکارگیری اتباع افغانستانی و پاکستانی در کردستان
  • ممنوعیت بکارگیری اتباع افغانستانی و پاکستانی در استان کردستان
  • بازگشت اتباع افغانستانی به کشور خود + فیلم
  • نشست ساماندهی اشتغال اتباع در کردستان
  • نشست هیات اندیشه ورزی اتباع استان گلستان
  • شرکت ۱۱ هزار تبعه خارجی در طرح سپرده گذاری اتباع در البرز
  • روایت طالبان از اتباع نیمی از اعضای داعش خوراسان
  • طالبان: نیمی از اعضای داعش خوراسان اتباع تاجیکستان هستند