Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست هم‌اندیشی مدیران لیگ برتری با سرپرست برگزاری مسابقات لیگ شاید وقتی دیگر برگزار شود. ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۰ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، سرپرست برگزاری مسابقات لیگ برتر برای تصمیم‌گیری هر چه بهتر برای آینده این مسابقات قصد داشت روز شنبه همین هفته نشستی را با مدیران لیگ برتری برگزار کند اما این نشست بنا به دلایلی برگزار نشد، البته طبیعی است که در شرایط موجود به خاطر شیوع ویروس کرونا امکان سفر مدیران تیم های شهرستانی به تهران ممکن نباشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در هر صورت برگزاری این نشست در دستور سازمان لیگ قرار دارد دارد و شاید سهیل مهدی در نظر بگیرد به شکل دیگری از مدیران 16 تیم لیگ برتری در مورد آینده مسابقات لیگ برتر نظر بگیرد. هر چند که گفته می‌شود  سازمان لیگ به تنهایی تصمیم گیرنده اصلی در مورد آینده لیگ برتر  نیست.

علی‌نژاد: هفته آینده درباره لیگ برتر فوتبال و اردوهای ورزشی تصمیم می‌گیریم/ کمک هزینه ورزشکاران المپیکی پرداخت می‌شود

انتهای پیام/

R1331/P/S3,27/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مسابقات لیگ لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۴۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه ساماندهی و طرد اتباع غیر مجاز در سمنان

اولین جلسه قرارگاه ربیع در قالب قرارگاه رصد و ساماندهی و طرد اتباع غیر مجاز با حضور یوسف کلیچ سرپرست امور اتباع استان سمنان در فرمانداری  شهرستان آرادان برگزار شد .

در این جلسه مباحث مختلف در حوزه طرد اتباع غیر مجاز مطرح و دستورات ابلاغی وزیر محترم کشور و سیاست های سازمان ملی مهاجرت تشریح شد.

یوسف کلیچ اشاره نمود در سال گذشته بیش از ۵۱۰۰ نفر از اتباع غیر مجاز بصورت قطعی طرد شده و از مبادی مرزی به سمت کشور افغانستان خارج گردیده اند.

سرپرست امور اتباع اشاره داشتند بزودی جلسات توجیهی و تصمیم سازی در سطح استان در شهرستانهای هدف بصورت ویژه با برنامه ریزی و حضور اداره کل اتباع برگزار خواهد شد،تا در سال جاری اقدام عاجل و قطعی در خصوص طرد اتباع غیر مجاز صورت پذیرد.

در این جلسه توجیهی و هم اندیشی که با حضور سرپرست فرمانداری شهرستان آرادان، اعضاء شورای تامین ، دهیاران ، روسای شورای اسلامی شهر و شهرداران و ادارات اجرایی برگزار شد تاکید گردید سیاست های ابلاغی وزیر کشور و رئیس سازمان ملی مهاجرت بدون هیچ ملاحظه ای برای طرد اتباع غیر مجاز در استان اعمال و اجرا خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • مهاباد میزبان دو رویداد مهم ورزشی کشور در ماه جاری
  • اختلاف نظر مدیران بارسلونا بر سر ژاوی؛ لاپورتا رأی هیئت مدیره را نادیده گرفت!
  • جلسه ساماندهی و طرد اتباع غیر مجاز در سمنان
  • در لیگ برتر داوران صدرنشین جدول امتیازات هستند!
  • اولین نشست استاندار لرستان با مدیران اقتصادی
  • چهار بازیکن موردعلاقه اوسمار از لیگ برتر ایران
  • سخت‌ترین رقابت ورزشی در ایران
  • قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد
  • فوری: قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد
  • محموداباد، میزبان مسابقات فوتبال مناطق امید‌های کشور