Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیریت واحد امور اعضاء و خدمت رسانی موسسه صندوق ذخیره کارکنان شهرداری تهران با اشاره به برخی مراجعات حضوری بازنشستگان در روزهای اخیر تاکید کرد: در راستای حفظ سلامت و همچنین شان و منزلت اعضا و به‌خصوص بازنشستگان گرامی، خدمات صندوق کماکان و فقط به صورت غیرحضوری ارائه می شود و اعضا از مراجعه حضوری به موسسه جدا بپرهیزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، در پی شیوع بیماری کرونا و در راستای حفظ بهداشت فردی و عمومی و همچنین تدابیر اتخاذ شده برای رعایت فاصله اجتماعی، خدمات حضوری موسسه صندوق ذخیره متوقف و ارائه خدمات به اعضاء غیرحضوری شد.

این در حالی است که بنا بر اعلام واحد مدیریت امور اعضا و خدمت رسانی با پایان ایام تعطیل سال جدید، کماکان شاهد مراجعه حضوری برخی بازنشستگان بوده ایم که بدین وسیله تاکید می شود از مراجعه حضوری به موسسه جهت تسویه سپرده و سایر خدمات اکیداً خودداری شود.

 به گزارش شهرنوشت به نقل از روابط عمومی موسسه صندوق ذخیره کارکنان شهرداری تهران، مدیریت واحد امور اعضاء همچنین از مراکز هزینه شهرداری تهران درخواست کرد هنگام مراجعه بازنشستگان جهت دریافت مدارک تسویه، عدم امکان ارائه خدمات حضوری موسسه را به آنها متذکر شوند.

این گزارش حاکی است سامانه خدمات غیرحضوری موسسه در راستای احترام به وقت و صرفه جویی در هزینه اعضاء از ابتدای دیماه سال 98 راه انداز شده و در حال خدمت رسانی به متقاضیان است.

بر این اساس اعضاء می توانند با مراجعه به سایت موسسه به آدرس  www.szks.ir  و مراجعه به سامانه خدمات غیرحضوری از انواع خدمات تسویه سپرده و اطلاع از وضعیت حساب خود بهره مند شوند.

همچنین مرکز پاسخگویی با شماره تلفن 42582000 آماده پاسخ به پرسش های اعضاءء است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شهرداري تهران بازنشسته شهرداری تهران صندوق ذخیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۴۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمدخانی: هیچ هزینه‌ای برای عملیات‌های امداد و نجات دریافت نمی‌شود

سخنگوی شهرداری تهران درباره خدمات رایگان سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران گفت: عملیات‌هایی که در جهت نجات و امدادرسانی انجام می‌شود به صورت رایگان بوده و هیچ هزینه‌ای برای آن‌ها دریافت نمی‌شود.

عبدالمطهر محمدخانی سخنگوی شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در خصوص ضرورت وجود سازمان آتش‌نشانی در پایتخت اعلام کرد: باتوجه به گسترش شهرنشینی و توسعه آن‌ها انجام اقداماتی در مورد تامین امینت شهروندان مطرح شد. در همین راستا تعداد زیادی از مراکز آتش نشانی در شهر‌های مختلف ایران تاسیس شدند و آغاز به کار کردند، که این روند تا به امروز نیز ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از خدمات این سازمان برای شهروندان به صورت رایگان ارائه می‌شود افزود: عملیات‌هایی که در جهت نجات و امدادرسانی انجام می‌شود به صورت رایگان بوده و هیچ هزینه‌ای برای آن‌ها دریافت نمی‌شود. این در حالی است که بسیاری از کشور‌های دنیا در مقابل ارائه همین خدمات اولیه نیز هزینه دریافت می‌کنند.

محمدخانی با بیان اینکه بازدید و کارشناسی از ساختمان‌های ناایمن در پایتخت بر عهده سازمان آتش‌نشانی است اظهار داشت: این نوع خدمات طبق مصوبات قانونی توسط سازمان آتش‌نشانی به صورت رایگان انجام می‌شود. اما اگر شخصی برای بازدید از ساختمان یا ملک خودش درخواست داشته باشد باید هزینه آن را پرداخت کند.

رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران با بیان اینکه یکی از اهداف مهم برنامه‌ریزی شهری ایمنی شهر می‌باشد که آسایش و آرامش را به ارمغان می‌آورد عنوان کرد: اگر آموزش‌های صحیح در جهت فرهنگ‌سازی مناسب در این زمینه انجام شود در آینده شاهد حوادث کمتری خواهیم بود. سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران در حوزه آموزش نیز فعال بوده و به درخواست شهروندان، مدارس، مساجد و ... دوره‌های مختلفی برگزار می‌کند.

وی در پایان تصریح کرد: یکی از مواردی که ایمنی شهر را تهدید می‌کند آتش‌سوزی یا حریق می‌باشد. با مکان‌یابی درست ایستگاه‌های آتش‌نشانی، امدادرسانی سریع، همراه با دقت و مهارت با تجهیزات مناسب در اطفای حریق، رضایت‌مندی مردم از آتش‌نشانی را به همراه دارد. با توجه به حوادث طبیعی و غیرطبیعی، مدیریت بحران بر اینگونه حوادث به ویژه در پیشگیری بسیار مهم هستند.

دیگر خبرها

  • بهره مندی بیش از ۳۳ هزار نفر از خدمات مشاوره‌ای بهزیستی چهارمحال و بختیاری
  • شهرداری تهران به دنبال ارائه کیفی خدمات در نمایشگاه کتاب است
  • شهرداری به دنبال ارائه کیفیت خدمات در نمایشگاه بین‌المللی کتاب است
  • (ویدیو) توضیحات شهردار تهران در مورد خدمات میادین میوه و تره‌بار
  • ایجاد توازن در ارائه خدمات عادلانه ،در دستور کار شورای شهر ارومیه
  • ارائه خدمات سلامت در «نمایشگاه سلامت شهرداری»
  • حاتم بخشی بیات از جیب کارکنان نفت؟
  • محمدخانی: هیچ هزینه‌ای برای عملیات‌های امداد و نجات دریافت نمی‌شود
  • جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان
  • قرارگیری ۱۴ هزار نفر از مردم محلات کم برخوردار بام ایران زیرپوشش بیمه سلامت