Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@05:57:02 GMT

آمار مبتلایان به کرونا در خوزستان به ۹۶۵ نفر رسید

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۱۴۶۰۸

آمار مبتلایان به کرونا در خوزستان به ۹۶۵ نفر رسید

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۳۷  بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در خوزستان شناسایی شدند که با احتساب موارد جدید، مجموع بیماران در خوزستان به ۹۶۵ نفر رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، علی احسان‌پور، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز دقایقی پیش در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۳۷  بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در خوزستان شناسایی شدند که با احتساب موارد جدید، مجموع بیماران در خوزستان به ۹۶۵ نفر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: این موارد به تفکیک شامل ۱۳ مورد اهواز، ایذه ۴، اندیمشک، دزفول و خرمهشهر هر کدام ۳ مورد، شهرستان‌های باوی، کارون و مسجدسلیمان هر کدام ۲ مورد و امیدیه، آبادان، ماهشهر، حمیدیه و شوشتر هر کدام یک مورد بوده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز عنوان کرد: در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۳ بیمار کووید۱۹ که ۲ مورد در بیمارستان رازی و یک مورد در بیمارستان آیت الله طالقانی آبادان بوده است جان خود را از دست دادند و جان باختگان به ۱۱۶ نفر افزایش یافت.

وی افزود: در حال حاضر ۱۷۰ بیمار مبتلا تحت مراقبت قرار دارند و ۶۷۹ بیمار با بهبودی از مراکز درمانی استان ترخیص شدند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: خوزستان اهواز دانشگاه علوم پزشکی شناسایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۴۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع جانباز شهید کلیوند عباسی در اهواز

ب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان،با حضور جمعی از مسئولان ، خانواده های معظم شاهد ، ایثارگران و قشرهای مختلف مردم ، پیکر پاک جانباز  شهید سلمان کلیوند عباسی در اهواز تشییع و در گلزار شهدای این شهرستان به خاک سپرده شد .

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان گفت: سلمان کلیوند عباسی جانباز ۷۰ درصد دوران دفاع مقدس شهرستان اهواز  پس از سال‌ها جراحت‌های ناشی از جنگ تحمیلی در تاریخ که در تاریخ  ۲۸ فروردین ۱۴۰۳  دعوت حق را لبیک گفت و به خیل شهدا پیوست.

حسن نورانی افزود: این جانباز سرفراز در یکم مهرماه ۱۳۲۶ متولد شد و در ۱۹ مهر ماه ۱۳۵۹ بر اثر اصابت ترکش گلوله توپ دشمن بعثی در منطقه عملیاتی خرمشهر به درجه جانبازی نائل آمد 

 استان خوزستان در دوران دفاع مقدس 24 هزار شهید والامقام را تقدیم کرده است .

دیگر خبرها

  • تشییع جانباز شهید کلیوند عباسی در اهواز
  • حمله افراد ناشناس به کارشناسان اورژانس اهواز
  • حمله به آمبولانس حامل بیمار سکته قلبی | کتک خوردن کارشناسان اورژانس و همسر بیمار
  • آلودگی هوا در ۲ شهر خوزستان
  • چرا شیرخشک در بازار خوزستان کمیاب شده؟
  • حمله افراد ناشناس به آمبولانس اورژانس اهواز
  • برگزاری مراسم رژه نیرو‌های مسلح در اهواز
  • مبتلایان به دیابت در نیشابور ۳ برابر شد
  • سه برابر شدن مبتلایان به دیابت در نیشابور
  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز