Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهروز اکرمی روز سه شنبه در حاشیه نشست قرارگاه پدافند زیستی استان مرکزی افزود: تردد خودروها در روزهای پنج‌شنبه و جمعه همانند روزهای دوازدهم و سیزدهم فروردین ماه به جز در شرایط خاص ممنوع بوده و در صورت مشاهده توسط پلیس اعمال قانون می‌شوند.

وی ادامه داد: تمامی مراکز تفریحی و اصناف غیرضروری استان مرکزی ( مطابق با دستورالعمل ابلاغی ستاد ملی مقابله با کرونا) نیز در روزهای ۲۱ و ۲۲ فروردین ماه تعطیل بوده و مرغ فروشی‌ها، نانوایی‌ها، قصابی‌ها، سوپر مارکت‌ها و اصنافی که اقلام ضروری مردم توسط آنها ارایه می شود، امکان فعالیت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: همچنین در این روزها ورود خودروهای غیر بومی به استان ممنوع بوده و در صورت مشاهده، مالکان این خودروها توسط پلیس اعمال قانون می‌شوند.

اکرمی اظهار داشت: با توجه به در پیش بودن آیین نیمه شعبان، توزیع نذورات و برگزاری آیین‌های مخصوص این روز به صورت عمومی در راستای مقابله با ویروس کرونا در استان مرکزی مرکزی ممنوع است.

وی گفت: فعالیت ادارات استان مرکزی بر اساس مصوبات قرارگاه پدافند زیستی استان از شنبه بیست و سوم فروردین ماه از ساعت هشت صبح تا ۱۳ ظهر بوده و مراجعات به این نهادها باید با دستکش و ماسک انجام شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استان مرکزی از تهیه محتوا در شورای اطلاع رسانی استان خبرداد و افزود: این محتوا توسط رسانه‌های استان اطلاع رسانی می‌شود.

کرونا، ویروس شایعی است که هرسال زمستان با علایم سرماخوردگی مشاهده می‌شد، اما از سال ۲۰۰۲ این ویروس جهش ژنتیکی داشته و ابتدا خود را با بیماری سارس، پس از آن مرس و در حال حاضر به شکل کووید ۱۹ نشان داده  که با دوره نهفتگی ۲ تا ۱۴ روز و با تظاهراتی نظیر تب بالا، سرفه،تنگی نفس، سردرد و گاهی با  اسهال و استفراغ همراه است.

برچسب‌ها ویروس کرونا اراک استان مرکزی پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا اراک استان مرکزی ویروس کرونا اراک استان مرکزی استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۴۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۳ درصدی تردد اتوبوس‌ها نسبت به سال گذشته در فارس

ایسنا/فارس معاون هماهنگی امور گردشگری و زیارت استانداری فارس گفت: بر اساس بازرسی که توسط معاونت گردشگری استانداری از ترمینال کاراندیش و آمارهای ارائه شده تردد با اتوبوس به استان ۱۳ درصد افزایش نسبت به سال گذشته را نشان می‌دهد.

محمد فرخ‌زاده امروز، ۸ فروردین با بیان اینکه پایانه‌های مسافربری به صورت محسوس و نامحسوس دائما مورد پایش بازرسان قرار گرفته و می‌گیرند، افزود: از ۲۴ اسفند تا ۶ فروردین تعداد ۲۲۵ هزار و ۵۱۵ مسافر توسط ۱۴۶ شرکت فعال در حوزه حمل و نقل جاده‌ای با ۲۴ نمایندگی فعال در ترمینال جا به‌جا شده‌اند.

وی افزود: ۳۵۰ دستگاه اتوبوس، یک هزار و ۹۴۸ دستگاه مینی‌بوس و یک هزار و ۳۸۲ دستگاه سواری، کار حمل و نقل مسافران ایام نوروز را بر عهده دارند.

معاون هماهنگی امور گردشگری و زیارت استانداری فارس تاکید کرد: بیشترین سفرها به تهران، مشهد، یزد و اصفهان صورت گرفته است.

فرخ‌زاده گفت: طبق اعلام بازرسین وضعیت عمومی پایانه شهید کاراندیش مناسب بوده ولی در زمینه محل استراحت مسافرین و تبلیغات و راهنمایی مسافرین و زائرین نیاز به تقویت دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افراد بزرگسال تا ۸۰۰ بار در روز صورت خود را لمس می‌کنند/ ما چطور مریض می‌شویم؟
  • تردد بیش از ۵ میلیون خودرو در جاده‌های لرستان
  • تردد موتور سیکلت در مناطق ییلاقی تفت و مهریز ممنوع شد
  • اعلام محدودیت های ترافیکی جاده ها در نیمه دوم تعطیلات نوروزی
  • افزایش ۱۳ درصدی تردد اتوبوس‌ها نسبت به سال گذشته در فارس
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی جاده‌ها در نیمه دوم تعطیلات نوروزی
  • فعالیت مراکز منتخب معاینه فنی شهر تهران در روزهای ۱۰ و ۱۲ فروردین ماه + نحوه فعالیت بعد از سیزدهم
  • ثبت بیش از یک میلیون تردد تا ۶ فروردین در زنجان
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا
  • تداوم محدودیت‌های ترافیکی در محورهای شمال