Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@10:56:50 GMT

آغاز به‌کار اتوبوس‌های شهری کرج به هفته آینده موکول شد

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۱۴۶۷۶

آغاز به‌کار اتوبوس‌های شهری کرج به هفته آینده موکول شد

مجید استاد کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره آخرین تصمیمات اتخاذ شده برای آغاز به کار مجدد ناوگان عمومی (اتوبوس‌های شهری) در کرج، اظهار کرد: مقرر بود تردد اتوبوس‌های شهری از بیستم فروردین آغاز شود اما به دلیل تعطیلی اصناف، بازاریان و همچنین بخش مهمی از کارکنان ادارات که در کاهش ترددهای شهری مؤثر است، آغاز به کار ناوگان با تأخیر انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه آغاز به کار بخشی از اصناف استان از بیست و سوم فروردین ماه خواهد بود، به احتمال ۹۰ درصد اتوبوس‌های شهری نیز از ابتدای هفته آینده آغاز به کار می‌کنند.

به تازگی سوار کردن سه سرنشین در عقب تاکسی‌ها در پایتخت ممنوع شده است، رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج در این خصوص گفت: در حال حاضر تصمیمی برای اجرایی کردن این فرآیند در کرج نداریم.

استاد کاظمی با این توضیح که در حال برنامه ریزی و بررسی این موضوع هستیم که در کرج نیز سوار کردن سه سرنشین در صندلی عقب تاکسی‌ها ممنوع باشد، افزود: در این مورد با مسئولان شهری کلان‌شهرهایی مانند تبریز، اصفهان و یا مشهد نیز مذاکراتی خواهیم داشت که آیا آنها نیز این تصمیم را اجرایی خواهند کرد و بعد از مذاکرات نهایی تصمیم اتخاذ می‌شود.

وی گفت: تا روز شنبه هفته آتی تصمیم نهایی در خصوص مجاز بودن یا ممنوعیت سوار کردن سه سرنشین در صندلی عقب تاکسی‌های کرج را اطلاع رسانی خواهیم کرد.

کد خبر 4894759

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری کرج شهرستان کرج ویروس کرونا ناوگان حمل و نقل عمومی ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا بوشهر فاصله گذاری اجتماعی ایلام گرگان شهرکرد طرح غربالگری بیرجند بارش باران روز طبیعت ماسک طبی ضدعفونی اتوبوس های شهری آغاز به کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۴۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروسی: ظرف چند هفته آینده به ایران می‌روم

آفتاب‌‌نیوز :

رافائل گروسی که به نیویورک سفر کرده ابراز امیدواری کرد که ظرف چند هفته آینده راهی تهران شود. 

وی با تاکید بر اینکه تنش‌های اخیر تاثیری بر فعالیت‌های آژانس نداشته است، گفت: ما در ایران هستیم و به کارمان ادامه می‌دهیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • اتوبوس‌های برقی حمل‌ونقل شهری را متحول می‌کند
  • وزیر کشور:  برقی سازی اتوبوس ها تحولی مهم در حمل ونقل شهری کشور است
  • اعمال نرخ جدید کرایه وسایل نقلیه عمومی درون‌شهری در مراغه
  • افزایش 14 درصدی نرخ کرایه اتوبوس درون‌شهری یزد
  • افخمی: آغاز «هفت» از هفته آینده/ اولین فیلم علمی- تخیلی‌ام را می‌سازم
  • افزایش سفرهای اتوبوس‌های درون‌شهری یزد
  • گروسی: ظرف چند هفته آینده به ایران می‌روم
  • افزایش ۱۴ درصدی نرخ کرایه اتوبوس درون‌شهری یزد
  • نرخ کرایه اتوبوس درون‌ شهری یزد ۱۴ درصد افزایش یافت
  • بایرن 2-0 کلن: قهرمانی ژابی به فردا موکول شد