Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اردبیل گفت: با توجه به اینکه کولاک مقطعی برف در جاده‌های کوهستانی اردبیل حاکم است بر لزوم پرهیز از سفرهای غیرضروری تاکید می‌شود. ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۲ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، سرهنگ سید محمد صفوی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در حال حاضر بارش برف و کولاک مقطعی برف در جاده‌های کوهستانی حاکم است و تردد به کندی صورت می‌گیرد بر لزوم پرهیز از سفرهای غیرضروری تاکید می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه محورهای اردبیل-سرچم و پارس‌آباد بارانی بوده و جاده خلخال-اسالم از اسفندماه به علت طرح کاهش زنجیره انتقال ویروس کرونا مسدود شده است، افزود: تمام جاده‌های استان برفی و لغزنده بوده و تردد در گردنه‌ها و محورهای کوهستانی به علت اختلال دید با مشکل همراه است.

پلیس راهور: تصویر ترافیک سنگین در عوارضی تهران ـ قم قدیمی استتوصیه‌‎های فرمانده پلیس راه شرق استان تهران برای تردد در محورهای شمالی کشور؛ رانندگان زنجیر چرخ به همراه داشته باشند‌رئیس پلیس راه مازندران: تردد در محورهای کوهستانی استان مازندران با زنجیر چرخ امکان‌پذیر اس

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اردبیل با بیان اینکه اردبیل به لحاظ موقعیت جغرافیایی و طبیعی خود و قرار گرفتن در سرزمینی فلاتی شکل دارای پیچ‌ها و شیب‌های بسیار تند هستند، تصریح کرد: استان اردبیل به خاطر موقعیت جغرافیایی و طبیعی خود از نقاط سردسیر ایران محسوب می شود و از وضعیت جوی بسیار متغیر برخوردار است.

صفوی افزود: رعایت قوانین و مقررات رانندگی، رعایت سرعت مطمئنه، حفظ فاصله طولی مناسب و همراه داشتن تجهیزات ایمنی زمستانی و زنجیرچرخ توسط رانندگان الزامی است.

انتهای‌پیام/131/ح
 

R41374/P1357/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پلیس راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۴۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مناطق کوهستانی شهرستان طارم مه آلود است

حسین سلطانی کارشناس مسوول پیش‌بینی و مدیریت بحران اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت:‌ در زمان حاضر آسمان اغلب مناطق استان صاف تا کمی ابری است که از بعدازظهر گاهی با وزش باد همراه خواهد شد.

وی یادآور شد: از امروز وضعیت پایدار جوی در استان حاکم خواهد شد و سامانه بارشی فعالی نیز پیش بینی نمی شود.

سلطانی اظهار داشت:دمای استان از صبح امروز در برخی مناطق به طور نسبی کاهش یافت اما طی روزهای آینده به تدریج افزایش می یابد و از اوایل هفته آینده هوای گرمی در اغلب مناطق حاکم می شود.

وی ادامه داد: طی شبانه روز گذشته ایستگاه فرودگاه زنجان با ۲ درجه سانتیگراد خنکترین و گیلوان با ۲۴ درجه سانتیگراد گرمترین مناطق استان ثبت شدند.

سلطانی گفت: دمای فعلی شهر زنجان ۱۱ درجه سانتیگراد بوده که این میزان نسبت به روز گذشته در همین ساعت ۲ درجه افزایش یافته است.

این کارشناس با اشاره به میزان نوسان دمای شهرهای استان، گفت: طی شبانه روز گذشته کمینه و بیشینه دمای زنجان پنج و ۱۵ درجه، ابهر هشت و ۱۳، خرمدره هفت و ۱۳ درجه، آب‌بر ۱۳ و ۲۰ درجه، قیدار سه و ۱۱ درجه، سلطانیه سه و ۱۲ درجه و ماهنشان هشت و ۲۱ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • ثبت بیش از ۶۴ میلیون تردد در جاده های مازندران
  • تردد بیش از ۱۹ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی استان البرز
  • آخرین وضعیت جاده‌ها؛ تردد روان در محورهای چالوس و هزار
  • تردد بیش از ۱۹ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی البرز
  • مناطق کوهستانی طارم مه آلود است
  • مناطق کوهستانی شهرستان طارم مه آلود است
  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش و تردد روان در جاده‌های شمالی
  • آخرین وضعیت بارش‌ها در استان اصفهان / کدام محورهای استان مسدود است؟
  • تردد بیش از ۳ میلیون وسیله نقلیه در محور‌های استان سمنان
  • بارش باران در محور‌های البرز/جاده چالوس باز است