Web Analytics Made Easy - Statcounter

پلیس تهران جزئیات تعقیب و گریز و تیراندازی پلیس در خیابان فداییان اسلام را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سرهنگ کارآگاه سعدالله گزافی در تشریح خبر فوق  اظهار داشت: ساعت 2 بامداد پانزدهم فروردین اکیپی از کارآگاهان یگان گشت پلیس آگاهی هنگام گشت زنی و انجام ماموریت در محدوده میدان شوش به یک دستگاه خودرو پراید مظنون می شوند که پس از استعلام مشخص می شود خودروی مذکور یازدهم فروردین در محدوده شهرری مورد سرقت واقع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود : کارآگاهان پس ازهماهنگی لازم با مرکز فرماندهی و کنترل پلیس آگاهی تهران بزرگ به راننده خودروی پراید دستور ایست می دهند که راننده آن بلافاصله پس از شنیدن دستور ایست با افزایش سرعت از محل متواری و با لایی کشی در بین خودروهای عبوری باعث رعب و وحشت شهروندان می شود.

این مقام انتظامی تصریح کرد: اکیپ گشت پلیس آگاهی با استفاده از علائم هشدار دهنده نظیر آژیر به راننده خودروی مسروقه دستور توقف می دهد ولی متهم بدون هیچگونه توجهی به فرمان های پلیسی، به سمت خیابان فدائیان جنوب، می گریزد.

کارآگاه گزافی بیان داشت: برای حفظ جان و مال شهروندان, افسر اکیپ با رعایت قانون چند تیر هوایی شلیک می کنداما با توجه به ادامه فرار و عدم توجه متهم به اخطارهای پلیس، افسر اکیپ لاستیک های خودروی پراید را مورد اصابت گلوله قرار می دهد که با پنچر شدن لاستیک خودروی مسروقه پس از طی مسافتی متوقف شده و متهم با رها کردن خودرو به صورت پیاده به فرار خود ادامه می دهد .

وی افزود: متهم همچنان به فرار خود ادامه می دهد بنابراین مجددا چند تیر هوایی توسط اعضای اکیپ شلیک می شود ولی متهم علیرغم اخطارهای داده شده به فرار ادامه داده و افسراکیپ جهت جلوگیری از فرار سارق  یک تیر به سمت پای متهم شلیک می کند و پس از اصابت گلوله به متهم، ماموران گشت موفق به دستگیری وی می شوند; پس از بازرسی متهم یک قبضه سلاح سرد از وی کشف می شود.

رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی در پایان گفت: با هماهنگی با مراکز امدادی، عوامل اورژانس در محل حاضر و متهم تحت الحفظ به بیمارستان انتقال یافت و پس از تنظیم گزارش برای سیر مراحل قانونی در اختیار پایگاه نهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: پلیس تیراندازی خودرو پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۴۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف سارق خارجی به ۳۰ فقره سرقت

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی ولی پور گودرزی گفت: در پی وقوع سرقت‌های سریالی تجهیزات و ابزارآلات از محل‌های کشاورزی در حومه شهر"ری" تهران بررسی موضوع در دستورکار تیمی زبده از کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان ری قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان در گام نخست با اعزام به محل وقوع جرم و تحقیقات اولیه دریافتند که سرقت‌های متعدد آهن آلات، ابزار و محصولات کشاورزی به صورت سریالی و تقریباً مشابه به وقوع پیوسته است که با تجمیع پرونده‌های مشابه شناسایی سارق یا سارقان وارد عمل شدند.

این مقام انتظامی در ادامه تصریح کرد: کاراگاهان با استفاده از روش‌های میدانی هویت سارق را که از اتباع کشورهای همسایه بوده را شناسایی و در حومه شهر ری دستگیر کردند.

سردار ولی پور گودرزی به اعتراف متهم به ۳۰ فقره سرقت ابزار، آهن آلات و محصولات کشاورزی در اماکن خصوصی (مزارع و باغات) به ارزش ۸۰ میلیارد ریال در شهرستان ری اشاره کرد و گفت: در ادامه کارآگاهان موفق شدند ۲ تن از مالخرانی که متهم اموال مسروقه را به آنها می‌فروخت را شناسایی و دستگیر کنند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت بیان داشت: تاکنون ۲۶ تن از مال باختگان شناسایی و کارآگاهان در تلاش هستند تا اموال مال باختگان را به آنان مسترد کنند.

سردار ولی پور گودرزی در پایان خاطرنشان کرد: متهمان با صدور قرار قانونی از سوی مراجع قضائی، در اختیار کارآگاهان این پلیس قرار دارند و تحقیقات پلیسی در راستای کشف جزئیات پرونده کماکان ادامه دارد.

کد خبر 6064272

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق انباری منازل مسکونی 
  • اعتراف سارق خارجی به ۳۰ فقره سرقت
  • کشف ۸ فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در زنجان
  • دستگیری سارق اشیای قیمتی بانوان کهنسال در قم
  • دستگیری سارق طلاجات بانوان کهنسال در قم
  • خریدار سکه سارق از آب درآمد/ متهم دستگیر شد
  • عاملان سرقت مسلحانه در شاهین شهر دستگیر شدند
  • دستگیری عامل ربایش دختر ۲۰ساله در تهران
  • سرنوشت تلخ فراری دادن دختر ٢٠ ساله از خانه پدری!
  • پسر جوان دختر عاشق را از خانه فراری داد