Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر بنیاد مهدویت  در خراسان جنوبی گفت: امسال هیج تجمعی در قالب برگزاری جشن نیمه شعبان در خراسان جنوبی برگزار نمی‌شود و برنامه‌ها در قالب جشن‌ها، مسابقه، مدیحه سرایی، تدارک منبر و سخنرانی مجازی برگزار می‌شود. ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۷ استانها خراسان جنوبی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، بیا که بی تو نه سحر را طاقتی آسا و نه صبح را صداقتی، که سحر به شبنم لطف تو بیدار می‌شود و صبح به سلام تو از جا بر می‌خیزد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ساعت‌ها، دقیقه‌ها و ثانیه‌ها لحظه شماری می‌کنند چرا که دلخوشیم برای فردایی که بهار پیراهن سبز خود را بر تن کند، پروانه‌ها تمام کوچه باغ‌ها را با بالهای طلایی خود جارو کنند و روزی برسد که پیچک‌های عاشق خبر از ظهور یار را سر دهند.

تقویم را که ورق می‌زنیم به شعبان می‌رسیم، شعبانی که سراسر شور و شادی برای مومنان است.  از میلاد امام حسین (ع)، حضرت ابوالفضل (ع) و امام سجاد (ع) که می‌گذریم، دلهایمان هوای یوسف زهرا را می‌کند، دلمان از انتظار به سر آمده و برای ظهورش لحظه شماری می‌کند.

نیمه شعبان که می‌رسد، رنگ شهر عوض می‌شود مردم همه خوشحال‌اند و نسیم خبر میلاد امامی را سر می‌دهد که جهان این روزها در انتظار اوست، آقا جان دوری بس است جانمان بر لب رسیده و منتظرت هستیم بیا و چشم ما را به جمال زیبای خود منور کن. 

هر سال نیمه شعبان شهرها، روستاها و آبادی‌های خراسان جنوبی سراپا جشن، شادی و سرور می‌شود اما امسال با وجود ویروس منحوس کرونا جشن‌های نیمه شعبان به نحوی دیگر در فضای مجازی برگزار می‌شود. 

فضیلت و اعمال شب و روز نیمه شعبانمنتخبی از آثار هنری کانون هنر شیعی به مناسبت نیمه شعبان+عکسپخش زنده ویژه برنامه روایت هیأت در شب نیمه شعبان

مدیر بنیاد مهدویت  در خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار تسنیم در بیرجند گفت: با توجه به ویروس کرونا امسال جشن‌های نیمه شعبان در فضای حقیقی برگزار نمی‌شود و تنها در قالب جشن‌های فضای مجازی است.

حجت‌الاسلام کمیلی با بیان اینکه چراغانی و آذین بندی سطح شهر بر عهده شهرداری است افزود: انتظار می‌رود شهرداری برای نیمه شعبان در نصب چراغانی آذین بندی سطح شهر سنگ تمام بگذارد. 

وی با بیان اینکه برنامه‌های مختلف بنیاد مهدویت در فضای مجازی و اینستاگرام اجرا می‌شود اظهار داشت: تلاش می‌شود با همکاری کانون زمینه سازان ظهور و صدا و سیمای خراسان جنوبی در شب ولادت ویژه برنامه‌ای را به صورت پخش مستقیم اجرا کند. 

مدیر بنیاد مهدویت خراسان جنوبی گفت: ویژه برنامه احیای شب نیمه شعبان از طریق فضای مجازی داریم و مقرر شده هیئتی‌ها در بخش‌های مختلف اعم از اینستاگرام به مدیحه سرایی در وصف یوسف زهرا بپردازند. 

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی نیز با برگزاری مراسم مختلف در قالب برنامه‌های فضای مجازی برای نیمه شعبان خبر داد و گفت: منبر مجازی، سخنرانی‌های کوتاه در قالب فضای مجازی و استفاده از نوای گرم مداحان در اینستاگرام از دیگر برنامه‌ها است. 

حجت‌الاسلام رضایی افزود: استغاثه به امام زمان، بانگ یا مهدی یا صاحب الزمان، احیای شب نیمه شعبان نور افشانی، چراغانی و روشن شدن ماشین‌های صوت در سطح شهر از دیگر برنامه‌های تدارک دیده است. 

شهردار بیرجند نیز به خبرنگار تسنیم گفت: تلاش داریم با کمک فرهنگی شهرداری در بحث چراغانی، تزیین شهر در مکان‌هایی که امکان فراهم باشد، ایجاد کنیم. 

محمدعلی جاوید با بیان اینکه نورافشانی نیز با محدودیت در برخی نقاط مدنظر است افزود: تعطیلی بوستان‌های سطح شهر در طرح فاصله گذاری اجتماعی تا 30 فروردین ماه ادامه دارد.

انتهای پیام / 254/ی

R41348/P/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نیمه شعبان بنیاد مهدویت خراسان جنوبی فضای مجازی برنامه ها سطح شهر جشن ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۴۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طغیان رودخانه‌ها؛ هشدار وقوع سیلاب در سه استان جنوبی کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی، گفت: امروز در بیشتر ساعت‌ها در نیمه شرقی کشور، رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی شده است.

کارشناس سازمان هواشناسی برای برخی مناطق کشور بارش‌های سیلابی پیش‌بینی کرد و افزود: امروز هشدار نارنجی مربوط به استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی است که سبب سیلابی شدن و طغیان رودخانه‌ها در این مناطق می‌شود. فردا در کرمان، سیستان و بلوچستان و برخی نقاط خراسان شمالی، خراسان جنوبی، یزد و ارتفاعات البرز مرکزی، رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد تداوم دارد که این بارش‌ها تا اوایل هفته آتی در کشور ماندگار است.

وی از وزش باد شدید در برخی مناطق کشور خبر داد و افزود: وزش باد شدید در چند روز آینده در نیمه شرقی کشور تداوم دارد. امروز تنگه هرمز و دریای عمان و فردا شرق دریای عمان مواج و متلاطم است.

وی افزود: آسمان تهران نیمه ابری است که در برخی ساعت‌ها با افزایش باد همراه است. همچنین بیشینه دما امروز در پایتخت به ۲۴ درجه بالای صفر می‌رسد و روند دمایی در تهران افزایشی است.

کد خبر 6088328 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • طغیان رودخانه‌ها؛ هشدار وقوع سیلاب در سه استان جنوبی کشور
  • دوره توانمندسازی کنشگران فضای مجازی در قزوین برگزار شد 
  • کنکوری‌ها مراقب شگردهای کلاهبرداران باشند
  • نخستین کارسوق سواد رسانه‌ای ویژه دانش آموزان درآمل برگزار شد
  • اجرای هوشمندانه طرح نور در فضای مجازی
  • پلیس اصفهان خبر داد: اجرای هوشمندانه طرح نور در فضای مجازی
  • دهمین کنفرانس بین‌المللی وب پژوهی برگزار می‌شود
  • شوخی گلزار با مردم
  • طنز در فضای مجازی با اقتصاد پیوند خورده است
  • نشست کمیته فضای مجازی و فرهنگی کنگره شهدای استان فارس برگزار شد