Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اول رئیس جمهور با حضور در عوارضی دوم آزاد راه تهران ـ ساوه از اجرای طرح ترافیک در این محدوده بازدید کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، معاون اول رییس جمهور صبح امروز(سه شنبه) با حضور در عوارضی دوم آزاد راه تهران ـ ساوه از نحوه اجرای محدودیت‌های ترافیکی در طرح فاصله گذاری اجتماعی بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جهانگیری ضمن گفتگو با نیروهای مستقر در این عوارضی از خدمات پرسنل راهنمایی و رانندگی،‌ اورژانس و جمعیت هلال احمر در سراسر کشور در این مقطع حساس قدردانی کرد و گفت: بدون تردید تلاش ها و خدمات شبانه روزی و ارزشمند پرسنل راهنمایی و رانندگی،‌ اورژانس و جمعیت هلال احمر نزد خداوند بزرگ دارای اجر و پاداش است و ملت ایران نیز قدردان زحمات و تلاش های شما عزیزان خواهد بود.

انتهای پیام/4082/

منبع: آنا

کلیدواژه: جهانگیری کرونا معاون اول رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۴۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چراغ های راهنمایی و رانندگی ترمیم می شود

به گزارش همشهری آنلاین، حمید برادران؛ سرپرست شرکت کنترل ترافیک تهران اظهار کرد: جهت بهبود عملکرد تقاطع‌ها، نوسازی و بهینه‌سازی کنترلر چراغ‌های راهنمایی شهر تهران در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: در فاز اول کابینت جدید چراغ راهنمایی در تقاطع بهبودی ـ ستارخان نصب شده است که علاوه بر افزایش کیفیت، مواردی از جمله حذف و ساده‌سازی برخی تجهیزات منصوبه، تغییر ریل‌بندی جهت نظم‌دهی به کابل‌ها، تغییر و بهینه‌سازی کلید پلیس از آنالوگ به دیجیتال، فیکس کردن و عدم لرزش کنترلر، ... به آن اضافه شده است.

سرپرست شرکت کنترل ترافیک تهران تصریح کرد: در فاز دوم با کاهش بردهای خروجی کنترلر و استفاده از انتقال سیگنال از طریق دیتا به جای برق مستقیم، هزینه‌های نصب و نگهداری به شدت کاهش خواهد یافت.

برادران با بیان اینکه بیش از ۵۲۰ تقاطع مجهز به کنترلر هوشمند چراغ راهنمایی در طی ۳۰ سال گذشته توسط شرکت کنترل ترافیک تهران نصب شده است، گفت: به دلایل مختلف از جمله برخورد وسایل نقلیه، تخریب و استفاده مستمر فرسوده شده و از طرفی نیز در طی این سال‌ها از مسیر تکنولوژی عقب مانده و تغییر چندانی نداشته‌اند.

کد خبر 846031 منبع: تسنیم برچسب‌ها راهنمايى و رانندگى شهردارى تهران تهران

دیگر خبرها

  • ساوه میزبان آزمون کشوری درجه ایثار شد
  • روزهای هفته هلال احمر نامگذاری شد
  • ترافیک سنگین در آزاد راه کرج - تهران
  • محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین
  • ۲ مصدوم بر اثر واژگونی پراید در محور قزوین - تهران
  • پیشرفت فیزیکی مطلوب قطعه ۶ آزادراه تبریز- ارومیه/کاهش بار ترافیکی
  • بازسازی چراغ‌های راهنمایی و رانندگی پایتخت
  • کشف جسد جوان غرق شده در رودخانه سزار لرستان
  • چراغ های راهنمایی و رانندگی ترمیم می شود
  • جسد فرد غرق شده در رودخانه سزار کشف شد