Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-23@15:28:44 GMT

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی رودهن معرفی شد

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۱۵۰۰۵

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی رودهن معرفی شد

معاون جدید فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن با حضور رئیس و جمعی از معاونان و مدیران این دانشگاه معرفی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از رودهن، حسن شهرکی‌پور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن صبح امروز در جلسه ستاد آموزش مجازی این دانشگاه، حجت‌الاسلام محمد‌حسین احمدزاده را به‌عنوان معاون فرهنگی دانشجویی معرفی و از تلاش‌های محمدجواد قائد محمدی در زمان سرپرستی این معاونت تشکر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این جلسه اظهار کرد: «با توجه به شیوع ویروس کرونا ستاد آموزش فضای مجازی و ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در این واحد دانشگاهی تشکیل شده است.»

وی گفت: «با توجه به لزوم فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی و اداری دانشگاه در سال جهش تولید، همه امور اداری و آموزشی دانشگاه در دوره فاصله‌گذاری اجتماعی مطابق تصمیمات اتخاذ شده از سوی ستاد ملی کرونا به‌ نحو مناسب برنامه‌ریزی و عملیاتی می‌شود.»

شهرکی‌پور با قدردانی از فعالیت‌ همکارانی که در طول تعطیلات نوروز برای پشتیبانی سامانه آموزش مجازی و رفع نواقص دانشجویان و استادان تلاش کردند، افزود: «انتظار ما این است گروه پشتیبان در روزهای پیش‌ رو با‌ همین حساسیت و دقت کامل به‌ رفع نواقص و مشکلات احتمالی دانشجویان و استادان برای ارتقای کیفیت آموزش غیرحضوری بپردازد.»

وی ثبت حضور و غیاب استادان را از وظایف حوزه آموزش دانشگاه برشمرد و خاطرنشان کرد: «همکاران حوزه آموزش به‌‌صورت روزانه وضعیت تشکیل کلاس و حضور و غیاب استادان را در پایان هر روز جمع‌بندی و به رئیس ستاد آموزش مجازی گزارش کنند.»

فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان در ایام تعطیلات نوروز

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن از فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان مرکز رشد این واحد دانشگاهی در ایام تعطیات نوروزی خبر داد و گفت: «با توجه به‌روند کنونی شیوع ویروس کرونا شرکت‌های وابسته به مرکز رشد سهم عمده‌ای از مصرف محلول ضدعفونی بیمارستان‌های تهران بر عهده داشته‌اند و تا ریشه‌کن کردن کامل این بیماری به فعالیت خود ادامه خواهند داد.»

شهرکی‌پور خاطرنشان کرد: «علمیات گندزدایی و ضدعفونی محیط‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن  انجام شده و به‌همت گروه جهادی بسیج دانشجویی، همه ساختمان‌های این واحد دانشگاهی اعم از  ساختمان اداری، دانشکده‌ها، آزمایشگاه‌ها، خوابگاه‌ها و سلف سرویس‌ها ضدعفونی شده است.»

در ادامه جلسه رؤسای دانشکده‌ها و مدیران گروه‌های آموزشی به‌بیان دیدگاه‌های خود در راستای برگزاری هرچه بهتر کلاس‌های آموزش غیرحضوری(فضای مجازی) پرداختند که از سوی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن و  معاون آموزشی پاسخ‌های لازم داده شد.

انتهای پیام/۴۱۱۷/4062/

منبع: آنا

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن آموزش از راه دور آموزش الکترونیک آموزش مجازی دانشگاه برخط دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۵۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار جدید مازندران معرفی شد

در جلسه امروز هیئت دولت یوسف نوری برای انتصاب در سمت استانداری مازندران از هیئت دولت رای اعتماد گرفت و استاندار جدید مازندران شد.

نوری که اهل استان ایلام است در ابتدای دولت سیزدهم به عنوان وزیر آموزش و پرورش فعالیت می‌کرد.

پیش از این حسینی پور استاندار سابق مازندران با حکم معاون اول رئیس‌جمهور به عنوان رییس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی منصوب شد.

زندگینامه یوسف نوری
یوسف نوری در سال ۱۳۴۰ متولد شده است. مدرک فوق دیپلم پرورشی، کارشناسی برنامه ریزی، کارشناسی ارشد مدیریت دولتی و دکترای مدیریت گردشگری از دانشگاه علامه طباطبایی دارد.

او سابقه تدریس در دانشگاه علامه طباطبایی، دانشگاه پیام نور تهران، دانشگاه علمی و کاربردی تهران و دانشگاه آزاد اسلامی را دارد و ۵ جلد کتاب و ۱۰ مورد مقاله از وی به منتشر شده است، همچنین در پژوهش‌های کاربردی کشوری فعالیت داشته و سابقه داوری نشریه‌های علمی- پژوهشی گردشگری را نیز داراست.

وی ۵۳ ماه سابقه حضور در جبهه در سال‌های دفاع مقدس را دارد، و حدود ۴۰ ماه در مناطق جنگ زده حضور داشته است، و همچنین به درجه جانبازی نائل شده است.

یوسف نوری در آذر ماه سال ۱۴۰۰ توانست به عنوان وزیر آموزش و پرورش دولت سید ابراهیم رئیسی از مجلس رای اعتماد بگیرد

او پیش از این انتصاب فعالیت‌هایی در آموزش و پرورش داشته که از جمله آنها می‌توان به معاونت پرورشی آموزش و پرورش استان ایلام، معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام، مدیر هسته گزینش آموزش و پرورش استان ایلام، مسئول پرورشی مدارس جمهوری اسلامی ایران در کشور‌های بحرین و قطر، رئیس سازمان آموزش و پرورش استان ایلام، معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش تهران و ایلام، مدیرکل برنامه و بودجه وزارت آموزش و پرورش و رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش اشاره کرد.

فهرست سایر سوابق اجرایی
• مدیر سازمان‌های مردم نهاد و خیرین دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی شهید بهشتی
• نماینده قرارگاه سازندگی خاتم االنبیاء صل الله علیه و آله در دولت و مجلس شورای اسلامی
• معاون اجرائی و معاون توسعه مدیریت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی شهید بهشتی
• مدیرتامین مالی گروه پتروشیمی‌های خط اتیلن مرکز و عضو هیات مدیره پتروشیمی جهرم
• مشاور اقتصادی هلدینگ کشاورزی کوثر بنیاد شهید و ایثارگران انقلاب اسلامی
• رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات وارتباطات وزارت آموزش و پرورش
• مدیرکل برنامه و بودجه وزارت آموزش و پرورش

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • وزیر علوم: باید نخبگان را به سمت علوم انسانی هدایت کنیم
  • سلامت روحی و روانی در رشته‌های علوم انسانی بررسی می‌شود
  • اقدام مهم مراجع تصمیم‌ساز برای رفع مشکلات ایثارگران
  • استاندار جدید مازندران معرفی شد
  • رویکردی نوین در آموزش دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی 
  • ۲ مقام Best design مسابقات بین‌المللی ربوکاپ به دانشگاه آزاد یزد رسید
  • لزوم عضویت استادان کارگروه جغرافیا در کمیته‌های ارتقای اساتید/ محور‌های ۱۰ گانه خروج از ساختار معیوب جغرافیا
  • تخلفات کانون‌های فرهنگی دانشگاه‌ آزاد اسلامی شامل چه مواردی است؟
  • تیم رباتیک دانشگاه آزاد اسلامی یزد، موفق به کسب دومقام در مسابقات بین المللی روبوکاپ شد
  • مجتبی ملکی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی گیلان شد