Web Analytics Made Easy - Statcounter

دفتر ریاست‌جمهوری روسیه به خبر وزارت دادگستری آمریکا درباره دریافت حق میزبانی جام جهانی ۲۰۱۸ با پرداخت رشوه واکنش رسمی نشان داد. ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۶ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دیمیتری پسکوف، سخنگوی دفتر ریاست‌جمهوری روسیه (کرملین) پرداخت رشوه از سوی این کشور جهت به دست آوردن حق میزبانی جام جهانی فوتبال 2018 از سوی فیفا را رد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین اعلام کرد تمام کارها به صورت قانونی صورت گرفت و روسیه از بهترین جام جهانی تاریخ میزبانی کرد.

دیمیتری پسکوف امروز (سه‌شنبه) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: گزارش رسانه‌ها درباره پرداخت رشوه از سوی روسیه برای کسب میزبانی جام جهانی 2018 را که از سوی مقام‌های رسمی آمریکا منتشر شدند را خواندیم. فقط نمی‌فهمیم اکنون باید درباره چه چیزی صحبت کنیم. روسیه به طور مطلق از طریق قانونی جام جهانی 2018 را میزبانی کرد و این مسئله هیچ ارتباطی با پرداخت رشوه از سوی ما ندارد. روسیه بهترین جام جهانی تاریخ را برگزار کرد که دولت و همه ملت‌مان به آن افتخار می‌کنیم.

دادگستری آمریکا پیش از این چند عضو پیشین کمیته اجرایی فیفا از آمریکای جنوبی و شمالی را متهم به دریافت رشوه  5 میلیون دلاری از  از 10 شرکت صوری جهت انتخاب کشورهای روسیه و قطر به عنوان میزبان‌های جام‌های جهانی 2018 و 2022 کرده بود.

افشای نقش رسانه آمریکایی در ماجرای فسادهای فیفا

انتهای پیام/

R7858/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط جام جهانی فوتبال 2018

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جام جهانی فوتبال 2018 جام جهانی فوتبال 2018 میزبانی جام جهانی پرداخت رشوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۵۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلایه کاپیتان تیم ملی از میزبانی جام ملت‌ها

به گزارش "ورزش سه"، علی اصغر حسن‌زاده در دیدار مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا یک گل به ثمر رساند، دو پاس گل داد و روی یک گل دیگر تاثیرگذاری داشت تا به‌عنوان بهترین بازیکن زمین در دیدار مقابل قرقیزستان انتخاب شود.

حسن‌زاده که پس از پایان دیدار تیم ملی ایران مقابل قرقیزستان همراه با وحید شمسایی در نشست خبری حاضر شده بود، عنوان کرد: ما در این بازی سعی کردیم دستورات تاکتیکی سرمربی و کادر فنی را به دقت در زمین پیاده کنیم و خوشحالم که با یک نتیجه خوب همراه بود.

او در مورد عملکردشان مقابل قرقیزستان گفت: موضوع کیفیت سالن برای بازیکن مسئله مهمی است که آقای شمسایی به آن اشاره کردند؛ توپ و کفش روی کفپوش گیر می‌کرد ولی ما از این مشکل هم رد شدیم.

کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران یادآور شد: در چنین مسابقاتی که موضع حذف یا صعود به جام جهانی وجود دارد، قاعدتا حساسیت هم روی کیفیت اثر می‌گذارد، اما در نیمه دوم کیفیت‌مان را به حریف دیکته کردیم و از نتیجه به دست آمده خوشحالیم.

حسن‌زاده ادامه داد: ما برای هدف‌های بزرگتری اینجا هستیم؛ خدا را شکر صعود به جام جهانی قطعی شد و حالا منتظر حریف بعدی هستیم تا به مسیرمان در تورنمنت با قدرت ادامه بدهیم.

دیگر خبرها

  • واکنش باشگاه لیگ برتری: بازیکنان ما مجرم نیستند
  • گلایه کاپیتان تیم ملی از میزبانی جام ملت‌ها
  • واکنش کرملین به انتقال کمک‌های چند میلیارد دلاری آمریکا به اوکراین
  • واکنش وزارت خارجه به اتهام تازه آمریکا علیه ایران
  • معاون وزیر دفاع روسیه به ظن دریافت رشوه بازداشت شد
  • محرومیت ۶داور کشتی جهان بخاطر رشوه آذربایجان!
  • اتهام بزرگ: پیکه از عربستان رشوه گرفت!‏
  • کرملین: دست درازی آمریکا به دارایی های روسیه بی‌پاسخ نمی‌ماند
  • از کارگردان و تهیه‌کننده تا منتقد در برابر اتهام بی اخلاقی به هنرمندان سینما
  • تاکید کرملین بر عدم تغییر روند درگیری نظامی در اوکراین