Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-24@18:00:45 GMT

عدم ثبت مورد مثبت جدید کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در لارستان

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۱۵۲۶۱

عدم ثبت مورد مثبت جدید کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در لارستان

رضایی اعلام کرد که طی ۲۴ ساعت گذشته هیچ مورد مثبتی از ویروس کرونا در حوزه تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی لارستان ثبت نشده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لارستان، «بهزاد رضایی» امروز (سه‌شنبه ۱۹ فروردین) درباره آخرین آمار مبتلایان به کرونا در لارستان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته هیچ مورد مثبتی از ابتلا به ویروس کرونا در حوزه تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی لارستان ثبت نشده اما همچنان موارد مشکوکی داشته‌ایم که نمونه‌برداری از طریق سیستم بهداشت و بیمارستان انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سخنگوی دانشکده علوم پزشکی لارستان بیان کرد: قبل از کرونا یک پایگاه بهداشتی در فرودگاه آیت‌الله آیت‌اللهی(ره) لارستان مستقر بوده است که بعد از شروع آن، با دقت و حساسیت بیشتر پایش مسافران اعم از پروازهای داخلی و خارجی با توجه به شرایط منطقه صورت‌گرفته است.

 

وی با اشاره به اینکه مسافرانی که از طریق فرودگاه لارستان وارد کشور می‌شوند مورد تب‌سنجی، شرح‌حال‌گیری و بررسی وضعیت بالینی قرار می‌گیرند، افزود: از مسافران خواسته می‌شود در قرنطینه خانگی بمانند و چنانچه علامت‌دار باشند؛ مشابه یک بیمار مشکوک با آن‌ها برخورد شده و در فرایند درمان قرار می‌گیرند و در غیر این‌صورت به قرنطینه خانگی می‌روند و مورد پایش فعال واحد واگیر معاونت بهداشتی خواهند بود.

پایان پیام/656

منبع: شبستان

کلیدواژه: دانشکده علوم پزشکی لارستان آمار مبتلایان به کرونا کرونا در فارس لارستان استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۵۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش بزرگ هفته عقیدتی سیاسی در لارستان برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، همایش هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج و بزرگداشت مقام شامخ استاد شهید آیت الله مرتضی مطهری پنجشنبه ۶ اردیبهشت از ساعت ۱۶ در گلزار مطهر شهدای شهر قدیم لار برگزار می‌شود.

در حاشیه این مراسم که با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین و با سخنرانی سردار اسماعیل کوثری (نماینده محترم مردم تهران در مجلس شورای اسلامی) همراه است از مربیان نمونه عقیدتی سیاسی شهرستان‌های لارستان، اوز و جویم تجلیل خواهد شد.

لازم به ذکر است مراسم غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدا نیز رأس ساعت ساعت ۱۵:۳۰ پنجشنبه برگزار خواهد شد.

کد خبر 6086935

دیگر خبرها

  • همایش تبیین دستاورد‌های عرصه سلامت و تجلیل از فعالان بخش سلامت در شهرستان خوی
  • تخصیص ۲۷۰ میلیارد ریال اعتبار به شبکه‌های بهداشت چابهار
  • همایش بزرگ هفته عقیدتی سیاسی در لارستان برگزار می‌شود
  • واکسیناسیون فلج اطفال در مناطق عشایری کرمانشاه
  • همایش تبین دستاوردهای حوزه سلامت در خوی
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • ۲ هزار مادر باردار تحت پوشش برنامه تغذیه سالم دانشگاه علوم پزشکی مشهد
  • به زودی، واکسیناسیون پنوموکوک و روتاویروس کودکان هرمزگانی
  • راه‌اندازی دانشکده داروسازی در قزوین پس از سال‌ها مطالبه‌گری