Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-20@01:06:34 GMT

شرایط عرضه بلوکی شرکت تازه وارد برای دومین روز متوالی

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۱۵۳۳۳

شرایط عرضه بلوکی شرکت تازه وارد برای دومین روز متوالی

در ادامه عرضه بلوک ۱۱.۴ درصدی سهام پتروشیمی تندگویان در فرابورس توسط هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس، شرایط عرضه امروز این سهم جدید اعلام شد.

 

به گزارش پول نیوز، طبق اعلام قبلی، هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس دیروز بلوک 11.4 درصد سهام شرکت پتروشیمی تندگویان را بطور عمده و نقد یا شرایطی روانه میز فروش بازار دوم فرابورس کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این ترتیب در ادامه رقابت دوشنبه، امروز دو میلیارد و 731 میلیون و 666 هزار و 667 سهم "شگویا" به قیمت رقابت شده 6572 ریال از طریق کارگزاری خبرگان سهام عرضه می‌شود.

خریدار باید ۱۰ درصد ارزش کل معامله را به عنوان حصه نقدی پس از انجام معامله به حساب شرکت سپرده‌گذاری مرکزی واریز و تاییدیه این شرکت را به معاونت بازار شرکت فرابورس تحویل دهد. همچنین باقیمانده ثمن معامله معادل ۹۰ درصد ارزش کل معامله را تا ۲۷ فروردین به حساب شرکت سپرده گذاری مرکزی واریز و تاییدیه این شرکت را به معاونت بازار شرکت فرابورس تحویل دهد.

براساس این گزارش، این شرکت که از 17 اسفند با کشف قیمت 438 تومانی وارد بازار سهام شده طی این مدت با رشد 38 درصدی ، متقاضیان عدیده ایی را با صف خرید سنگین روزانه جلب کرده است.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس پتروشیمی تندگویان شرکت فرابورس بازار سهام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۵۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهان محکوم به برد/ ذوب‌آهن به دنبال دومین پیروزی متوالی

به گزارش خبرنگار مهر، در دیداری معوقه از هفته هفدهم لیگ برتر امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین تیم‌های فوتبال سپاهان و ذوب آهن در ورزشگاه نقش جهان به مصاف هم می‌روند. سپاهان پس از تساوی برابر نساجی و ذوب آهن پس از پیروزی پر گل برابر تراکتور پا به این دیدار خواهند گذاشت. زردپوشان با ۳۹ امتیاز در مکان چهارم جدول حضور دارند و با پیروزی در این بازی می‌توانند یک رده در جدول صعود کنند و جای تراکتور را بگیرند.

سبزپوشان هم با ۳۰ امتیاز در مکان هشتم جدول ایستاده‌اند و اگر بتوانند دومین پیروزی متوالی خود در نیم فصل دوم را به دست آورند، ۳۳ امتیازی خواهند شد و می‌توانند با یک رده صعود جای شمس آذر را در جدول بگیرند.

بازی رفت دو تیم با نتیجه دو بر صفر به سود سپاهان خاتمه یافت و نکته مهم‌تر این که آخرین پیروزی ذوب آهن برابر همشهری خود به ۱۴ آبان سال ۱۴۰۰ بر می‌گردد که این تیم موفق شد با یک گل دربی اصفهان را به نام خود به پایان برساند.

سپاهان برای این دیدار آریا یوسفی و محمد دانشگر دو مدافع کلیدی خود را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و در طرف مقابل ذوب آهن محرومی برای این بازی ندارد و تنها غایبان این تیم، بازیکنانی هستند که در طول فصل با مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی مواجه شدند.

سپاهان با هدایت «ژوزه مورایس» شرایط خوبی را تجربه نمی‌کند و به نوعی غافله قهرمانی در لیگ برتر را به استقلال تهران و پرسپولیس واگذار کرده است و اگر در این بازی هم موفق به کسب پیروزی نشود، شانس این تیم برای رسیدن به صدر جدول بسیار کم رنگ خواهد شد. تیم ذوب آهن در نیم فصل دوم کاملاً شرایطی متفاوت از نیم فصل اول داشته است و عدم نتیجه گیری مناسب باعث شد تا محمد ربیعی سرمربی این تیم پیش از دیدار با تراکتور، دو بار از سمت خود کناره‌گیری کند که با مخالفت اعضای هیأت مدیره این باشگاه همراه شد و در ادامه این تیم توانست با نتیجه خوب ۴ بر یک تراکتور را از پیش بردارد تا به اولین پیروزی خود در نیم فصل دوم دست یابد. ذوب آهن همچنان شانس رسیدن به جمع ۳ تیم برتر را دارد به شرطی که در ۷ بازی باقی مانده خود به تواند اکثر بازی‌های خود را با پیروزی از زمین خارج شود.

این بازی از ساعت ۱۶:۳۰ و با قضاوت پیام حیدری برگزار خواهد شد که قضاوت بحث برانگیز این داور در دیدار دو تیم پرسپولیس و ملوان در هفته گذشته که موجب اعتراض کادر فنی و هواداران ملوان شد، باعث شده تا مسئولان باشگاه سپاهان نیز نسبت به قضاوت حیدری در دربی اصفهان معترض باشند و نگرانی خود را نسبت به این موضوع به گوش مسئولان فدراسیون فوتبال رسانده‌اند.

لازم به ذکر است که در ۱۰ دیدار گذشته رو در روی دو تیم، ۵ پیروزی سهم سپاهان بوده و ۴ بار بازی با نتیجه تساوی خاتمه یافته است و تنها ذوب آهن یک بار موفق به شکست سپاهان شده است. با انجام این بازی پس از مدت‌ها تعداد بازی‌های انجام شده توسط هم تیم‌ها به عدد متحدی خواهد رسید.

کد خبر 6080252

دیگر خبرها

  • سهامداران عدالت بخوانند؛ جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود
  • بورس سبز شد | افزایش ۶ هزار و ۲۳۲ واحدی شاخص کل
  • شاخص کل بورس تهران در معاملات امروز 6 هزار واحد رشد کرد
  • رشد ۶ هزار واحدی شاخص بورس +جدول
  • رشد ۶ هزار واحدی شاخص بورس در آخرین روز معاملاتی هفته
  • موتورلا اج ۵۰ پرو وارد بازار اروپا شد
  • سهامداران عدالت بخوانند | جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود اعلام شد
  • معامله ۵٣ میلیارد کیلووات ساعت برق توسط بخش خصوصی در بورس انرژی
  • سهامداران عدالت بخوانند/ جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود اعلام شد
  • سپاهان محکوم به برد/ ذوب‌آهن به دنبال دومین پیروزی متوالی