Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- عضو هیئت عامل سازمان خصوصی سازی گفت: با وجود همه مشکلات، اما با همکاری وزارت ورزش به نتایج قابل قبولی برای واگذاری استقلال و پرسپولیس رسیدیم. تاریخ انتشار: 15:40 - 19 فروردين 1399 - کد خبر: ۶۱۰۷۸۱

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، ابوالقاسم شمس در خصوص تاخیر در واگذاری سهام استقلال و پرسپولیس در سال ۹۸ اظهار داشت: این دو شرکت فرهنگی و ورزشی در زمان انجام اقدامات لازم با مشکلاتی از قبیل تغییرات مدیریتی مواجه بودند که این موضوع باعث تاخیر در همکاری آنها شد، چون برخی از اقدامات را باید هیئت مدیره تصویب کند تا به مرحله اجرا در بیاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با وجود همه مشکلات و حاشیه‌های موجود در این شرکت‌ها، اما با همکاری وزارت ورزش و جوانان و جلسات برگزار شده به نتایج قابل قبولی رسیدیم و امیدواریم تکلیف این موضوع تا نیمه اول سال ۹۹ مشخص شود و از طریق عرضه اولیه در فرابورس کشف قیمت صورت گرفته و عرضه‌های بلوکی در مراحل بعد صورت گیرد.

عضو هیئت عامل سازمان خصوصی‌سازی گفت: زمانی که بحث واگذاری دو باشگاه به صورت جدی مطرح و حتی آگهی شد فقط بحث واگذاری برند همراه با دارایی بود و به هیچ عنوان مسئله واگذاری هر یک از شرکت‌های فرهنگی و ورزشی استقلال و پرسپولیس از طریق بازار سرمایه مطرح نشده بود، ولی از مهر سال ۹۸ نحوه واگذاری تغییر کرد و شرکت‌ها در حال واگذاری از طریق پذیرش در بازار سرمایه هستند.

شمس در پایان خاطرنشان کرد: طبق مذاکرات صورت گرفته اقدامات لازم در این زمینه در نیمه نخست سال جاری انجام و امیدواریم که کشف قیمت صورت گیرد. وزارت ورزش برای واگذاری این دو باشگاه بسیار پیگیر است و اقدامات مربوطه را تاکنون برای انجام هر چه سریع‌تر فعالیت‌ها انجام داده است.

بیشتر بخوانید: واگذاری استقلال و پرسپولیس در نیمه اول سال جاری

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استقلال پرسپولیس وزارت ورزش استقلال و پرسپولیس وزارت ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۵۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین جزئیات درباره مالکیت دو تیم پرطرفدار | زمان اعلام نام خریداران پرسپولیس و استقلال مشخص شد + فیلم

دریافت 6 MB

به گزارش همشهری آنلاین، اسبقیان گفت: مراحل واگذاری این دو باشگاه مردمی در دست سازمان خصوصی سازی است و دوستان به سرعت در حال جلو بردن کار هستند. روز سوم اردیبهشت واگذاری این دو باشگاه انجام می‌شود.

صحبت های اسبقیان، معاون وزیر ورزش را ببینید.

کد خبر 845220 منبع: فارس برچسب‌ها خبر مهم فوتبال ورزش باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • اسبقیان: سوم اردیبهشت مالکان استقلال و پرسپولیس مشخص می‌شود/ به دنبال حضور هیئت مدیره نیستیم
  • معاون وزیر ورزش: واگذاری استقلال و پرسپولیس، آرزوی دیرینه هواداران است
  • واکنش وزارت ورزش به شایعات پتروشیمی و بانکی
  • کناره‌گیری وزارت از اداره پرسپولیس و استقلال
  • آخرین جزئیات درباره مالکیت دو تیم پرطرفدار | زمان اعلام نام خریداران پرسپولیس و استقلال مشخص شد + فیلم
  • سوم اردیبهشت تکلیف واگذاری استقلال و پرسپولیس مشخص می‌شود
  • اسبقیان:واگذاری استقلال و پرسپولیس،آرزوی دیرینه هواداران است
  • پرسپولیس و استقلال واگذار شدند اما خصوصی نشدند! / پرسپولیس به ۴بانک و استقلال به پتروشیمی فروخته شد؛ از این جیب به آن جیب
  • پرسپولیس و استقلال واگذار شدند اما خصوصی نشدند! / پرسپولیس به ۴بانک و استقلال به پتروشیمی فروخته شد
  • خبری بد و جنجالی برای استقلال و پرسپولیس/ حذف قطعی یکی از این دو تیم از آسیا