Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-03-29@10:57:43 GMT

شهردار جدید نهبندان معرفی شد

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۱۵۴۶۹

شهردار جدید نهبندان معرفی شد

​طی مراسمی «غلامرضا یونسی» به عنوان شهردار جدید نهبندان معارفه و از زحمات «مجتبی رئیسون« سرپرست قبلی شهرداری این شهرستان تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از نهنبدان؛ مراسم تکریم و معارفه شهردار جدید نهبندان، امروز سه شنبه (19 فروردین) برگزار شد و در این جلسه ،«غلامرضا یونسی» به عنوان شهردار نهبندان معارفه و از زحمات «مجتبی رئیسون» سرپرست  قبلی شهرداری این شهرستان تقدیر به عمل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

«مجید بیکی»، فرماندار نهنبدان در این جلسه با بیان اینکه شرایط کشور و سایر کشورها به دلیل شیوع ویروس کرونا ویژه است، گفت: به دستور استاندار خراسان جنوبی، تاکنون تمهیداتی برای مدیریت این شرایط اندیشیده شده است که تاکنون بسیار مثمرثمر بوده است.

 

بیکی افزود: بخشی از تصمیمات و مصوبات استان در ستاد مقابله با کرونا در این شهرستان در اسرع وقت انجام شده است که تاثیری خوبی برای مقابله با بیماری کرونا داشته و دستگاه های اجرایی؛ هم افزایی و همراهی خوبی داشته اند.

 

فرماندار نهبندان بیان کرد: با توجه اختیارات قانونی شهرداری ها؛ امیدواریم با تلاش همه جانبه شهردار جدید، موضوعات سامان داده شود، در بحث توسعه شهرستان نهبندان نیازمند یک نگاه توسعه ای هستیم و باید از ابزارهای مادی و معنوی استفاده بهینه و لازم داشته باشیم.

 

وی گفت: شهرداری ها؛ وظایف زیادی در حوزه شهری دارند و شهرداری نهبندان باید از امکانات لازم برای توسعه و پیشرفت شهر استفاده کرد.

 

فرماندار نهبندان بیان کرد: مجموعه استان در راستای سیاست های استاندار خراسان جنوبی حرکت می کنند، و استاندار با توجه به تاکیدی که مقام معظم رهبری در توسعه نهبندان داشته اند، نگاه ویژه ای در خصوص بحث های زیرساختی و عمرانی شهرستان دارد.

 

بیکی ادامه داد: شهرستان نهبندان در حوزه راه ها، واحدهای صنعتی و زیرساخت های به طور ویژه در حال توسعه است.

 

وی با تاکید بر اینکه باید بازنگری طرح جامع شهر نهبندان در دستور کار قرار دارد، گفت: دستگاه های اجرایی باید برای تهیه یک طرح جامع و اساسی با شهرداری همراه شوند تا مردم کمتر دچار مشکلات انطباق با طرح و مشمول جرایم گردند

 

.

پایان پیام/575

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهردار نهبندان شهرستان نهبندان فرماندار نهبندان خراسان جنوبي بیرجند شهردار جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۵۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترمیم حقوق کارکنان شهرداری تهران اجرا می‌شود

معاون شهردار تهران از موافقت شهردار پایتخت با ترمیم حقوق کارکنان رسمی خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران، مجید باقری با بیان این‌که بهبود معیشت و قدردانی از زحمات ارزشمند کارکنان شهرداری تهران همواره از اولویت‌ها و دغدغه‌های اصلی آقای دکتر زاکانی است، گفت: اجرای بسته خرسندساز با محور‌های متنوع رفاهی-حمایتی از مصادیق بارز این دغدغه‌مندی است.

معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران با اشاره به این‌که ما در شهرداری تهران یک خانواده بزرگ هستیم، اما تنوع روابط استخدامی، و نظام‌های جبران خدمت، سبب بروز شکاف‌های جدی در مدل‌های پرداخت حقوق بین همکاران رسمی و قراردادی شده است، افزود: سال گذشته، مکاتبات و پیگیری‌های متعددی توسط دکتر زاکانی شهردار محترم تهران از مراجع مرتبط از جمله سازمان اداری و استخدامی کشور صورت گرفت و جلسات کارشناسی خوبی با آن سازمان برگزار شد.

باقری اظهار داشت: در سال جدید نیز شهردار محترم مجدداً پیگیری جدی در این خصوص کردند و در نهایت به پاس زحمات متعهدانه همکاران خدوم شهرداری در تحقق اهداف، با توجه به زمان بر بودن مراحل اداری تحقق موضوع و برگزاری جلسه شورای عالی حقوق و دستمزد، شهردار محترم تهران دستور دادند که به موازات تداوم پیگیری‌های پیشین از مراجع ذیربط، ترمیم حقوق کارکنان رسمی شهرداری تهران با اعمال تأثیر در سایر مؤلفه‌های حقوقی به اجرا در آید.

وی خاطرنشان کرد: ضمن تشکر صمیمانه از شهردار محترم تهران، ان‌شاءالله پس از شب‌های نورانی قدر، با همت همکاران حوزه سرمایه انسانی، همه احکام ترمیم حقوق همکاران رسمی صادر و جزئیات بیشتر در این خصوص نیز در اولین نشست با جمعی از کارکنان خدوم شهرداری تهران اعلام خواهد شد.

دیگر خبرها

  • کیفیت هوای شهرستان‌ نهبندان در وضعیت خطرناک
  • اختلاف سلیقه‌ها نباید منجر به از بین رفتن انگیزه‌ها شود
  • ترمیم حقوق کارکنان شهرداری تهران اجرا می‌شود
  • فعالیت مضاعف شهرداری یزد در سال ۱۴۰۳
  • بودجه فرهنگی شهرداری قم در سال ۱۴۰۳ حدود ۸۰۰ میلیارد تومان است
  • جزئیات همکاری شهرداری تهران با چینی‌ها از زبان شهردار تهران + فیلم
  • کشف بیش از ۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در نهبندان
  • توسعه متوازن شهر و پایان پروژه‌های نیمه‌تمام، اولویت بودجه ۱۴۰۳ شهرداری زرین‌شهر
  • بازدید ۴۰ هزار مسافر از جاذبه‌های گردشگری و تاریخی نهبندان
  • اسکان بیش از ۲۰ هزار مسافر نوروزی در شهرستان نهبندان