Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@04:13:52 GMT

کمک ۲۴۰ میلیون تومانی خیرین رزنی برای مقابله با کرونا

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۱۵۴۹۸

کمک ۲۴۰ میلیون تومانی خیرین رزنی برای مقابله با کرونا

به گزارش خبرنگار مهر، سید رضا سلامتی ظهر سه شنبه در جلسه ستاد پیشگیری، کنترل و هماهنگی مقابله با با بیان اینکه طرح غربالگری سلامت با مشارکت ۱۰۰ درصدی مردم این شهرستان اجرا شده است گفت: با همکاری مردم، شهرستان رزن در اجرای طرح غربالگری سلامت مقام نخست استان همدان را کسب کرده است.

سلامتی افزود: علاوه بر بیمارستان رزن ۵۰ تخت برای موارد اضطراری در این شهرستان پیش بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه شهرستان رزن با توجه به شاخص‌ها از نظر تعداد مبتلایان به کرونا ویروس مقام هشتم استان همدان را دارد از کمک ۲۴۰ میلیون تومانی خیرین در پویش‌های مردمی جلوگیری از گسترش کرونا ویروس خبر داد و گفت: در بخش سردرود ۲۰۵ میلیون تومان و بخش مرکزی رزن ۳۵ میلیون تومان به پویش‌های مردمی کمک شده است.

سلامتی افزود: در پویش‌های مردمی با کمک خیرین بسته‌های بهداشتی شامل ماسک و مواد ضدعفونی کننده تهیه و در بین مردم توزیع می‌شود.

وی بابیان اینکه هم اکنون علاوه بر مواد ضدعفونی کننده سبد غذای نیز بین مردم توزیع خواهد شد و پویش‌های مردمی جلوگیری از شیوع ویرورس کرونا اولویت خود را کمک به حوزه درمان می‌داند، گفت: هیچ اقلام بهداشتی بدون نظارت شبکه بهداشت و درمان در شهرستان توزیع نمی‌شود.

کد خبر 4893911

منبع: مهر

کلیدواژه: ستاد مقابله با کرونا ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا بوشهر فاصله گذاری اجتماعی ایلام گرگان شهرکرد طرح غربالگری بیرجند بارش باران روز طبیعت ماسک طبی ضدعفونی پویش های مردمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۵۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع مردمی حامیان مقابله با بی‌حجابی و بدپوششی

جمعی از بانوان تهرانی در تجمعی خودجوش ضمن حمایت از اجرای طرح مقابله با بدحجابی خواستار حمایت جدی مجلس و قوه قضائیه از اجرای این طرح شدند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، عصر امروز جمعی از بانوان تهرانی در حمایت از اجرای طرح مقابله با بدحجابی و بدپوششی در میدان ولیعصر و میدان فلسطین تهران تجمع کردند.

حاضران در این تجمع در شعار‌هایی خطاب به مسؤولان دولتی، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مسئولان دستگاه قضائی خواستار برخورد با پدیده بدحجابی و بی حجابی شدند.

معصومی یکی از حاضران در این تجمع به خبرنگار مهر گفت: اکثر بانوانی که امروز برای تجمع آمده‌اند خانواده شهدا و از نیرو‌های انقلابی هستند که خواستار اجرای حکم الهی و مقابله با بی حجابی و حرام سیاسی که حضرت آقا فرمودند هستند.

وی ادامه داد: حاضران در این تجمع از مسؤولان قوه قضائیه، دولت، وزارت کشور و شهرداری تقاضا دارند که چالش تحمیلی بی حجابی را جمع کنند، زیرا این مسئله تبدیل به مسئله امنیتی شده و امنیت اخلاقی شهر ما به خطر افتاده است.

این فرزند شهید افزود: چنین وضع ظاهری در حوزه پوشش و بی حجابی زیبنده شهری که ۲۴ هزار شهید تقدیم انقلاب کرده است نیست و همه این خانواده شهدا خواستار این هستند که این وضعیت سامان یابد.

وی ادامه داد: مسئله بعدی که خواست این افراد هست، حمایت از اجرای طرح نور فراجاست است که قوه قضائیه و مجلس و نماینده‌ها باید از این طرح حمایت کنند و از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم که از روز شنبه برای اجرای این طرح ورود کرده تشکر می‌کنیم.

وی گفت: ترک فعل دستگاه‌های ۲۶ گانه باعث شده است که حتی امرین به معروف که یک فریضه الهی را اجرا می‌کردند دیگر جرأت اجرای این فریضه را نداشته باشند.

دیگر خبرها

  • پویش مشهد مهربان مشارکتی مردمی برای احیای زندگی آسیب‌دیدگان
  • برگزاری یادواره شهدا نیاز امروز جامعه ما است
  • تجمع مردمی حامیان مقابله با بی‌حجابی و بدپوششی
  • خیز سازمان حفاظت محیط زیست برای ایجاد مجمع خیرین در استان‌ها
  • عزم سازمان محیط زیست برای ایجاد مجمع خیرین در استان‌ها
  • کمک ۱۰۰۰ میلیارد تومانی خیرین در حوزه سلامت گیلان
  • مساعدت ۴ میلیارد تومانی مردم اردبیل به حساب ۱۰۰ امام (ره)
  • تامین امنیت جامعه و مقابله با ناهنجاری های اجتماعی و برخورد با مخلین امنیت از خدمات دستگاه قضایی است
  • شیرمردان و شیرزنان سپاهی در خط مقدم حراست از ایران
  • احصا ۲۵۰ وظیفه برای دادستان‌ها