Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید بیگی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: متاسفانه اتفاقی که در گذشته هم به انواع دیگر در رسانه ملی مشاهده شده بود، این اواخر شدت پیدا کرده و برخی از برنامه سازان در شبکه های مختلف بی پروا و بدون نگرانی از عواقب کارشان به استقلال و تاریخ آن توهین می کنند. غافل از اینکه تاریخ این باشگاه تحریف شدنی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: در گذشته هم شاهد بودیم که مثلاً یک مجری معروف به بدترین شکل ممکن به سرمربی وقت استقلال که از محبوب ترین پیشکسوتان این باشگاه است توهین کرد و فیلم آن پخش شد. در برنامه های مختلف صدا و سیما و حتی در گزارش های فوتبال هم بارها شاهد تبعیض و حاشیه سازی برای استقلال بوده ایم. اما متاسفانه این موضوع اخیراً شدت گرفته است.

پیشکسوت آبی پوشان گفت: جمعیت پیشکسوتان استقلال در این زمان به نوبه خود وارد میدان شد و در کنار هواداران مراتب اعتراض خود را به صدا و سیما بیان داشت و ما انتظار داریم تا صدا و سیما از میلون ها هوادار و ده ها پیشکسوت این تیم دلجویی کرده و در آینده هم شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

بیگی در خصوص شرایط حاکم بر فوتبال ایران گفت: متاسفانه ویروس کرونا همه دنیا را تحت الشعاع خودش قرار داده و واقعاً نمی توان برای آینده برنامه ریزی کرد چون دنیا تاکنون با چنین پدیده ای مواجه نبوده است. فوتبال ما هم اسیر این پدیده نا مبارک شده و متاسفانه نمی توان در خصوص آینده آن صحبت کرد.

کارشناس فوتبال تاکید کرد: ادامه یا قطع این فصل از لیگ برتر باید تابع قوانین بین المللی باشد و ما هم باید مثل همه دنیا صبر کنیم و ببینیم فیفا چه تصمیمی می گیرد و نباید با برنامه های من در آوردی برای این فصل برنامه ریزی کرد.

وی افزود: از گوشه و کنار شنیده می شود شاید فصل را نیمه تمام اعلام کرده و پرسپولیس را قهرمان اعلام کنند. ابتدا به ساکن این حرف یک شایعه و اقدامی نشدنی به نظر می رسد. اما از فدراسیونی که پیش از این هم بدون برگزاری بازی به تیم پرسپولیس جام داده بعید نیست باز هم این کار را تکرار کند و این باعث نگرانی می شود.

بیگی در خاتمه بیان داشت: فوتبال ما خیلی مواقع با قوانین عجیب و من در آوردی پیش رفته و امیدوارم فدراسیون در این مقطع منطقی عمل کرده و بهترین تصمیم را برای فوتبال بگیرد.

کد خبر 4892381

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال تهران سعید بیگی لیگ برتر فوتبال ایران سازمان صداوسیما ویروس کرونا تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس فدراسیون فوتبال وزارت ورزش و جوانان باشگاه پرسپولیس احمد سعادتمند کشتی فرنگی کشتی آزاد فیفا مهدی محمدنبی المپیک 2020 توکیو فدراسیون کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۵۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک قهرمان دیگر فوتبال آلمان درگذشت

به گزارش "ورزش سه"، خبر غم‌انگیز دیگری برای فوتبال آلمان؛ برند هولزنباین، قهرمان جهان در سال 1974 و اسطوره باشگاه اینتراخت فرانکفورت، پس از تحمل یک دوره بیماری طولانی مدت درگذشت. بعد از درگذشت فرانتس بکن باوئر و آندریاس برمه، این خبر تلخ دیگری برای فوتبال آلمان بود.

قهرمان جهان در سال 1974 (40 بازی ملی، پنج گل) از زوال عقل شدید رنج می برد و به دلیل مشکلات سلامتی اش محدود شده بود.

همین چند هفته پیش، آندریاس برمه، گلزن برتر جام جهانی 1990 آلمان، در سن 63 سالگی درگذشت. در ژانویه، فرانتس بکن باوئر در سن 78 سالگی درگذشته بود.

در جریان پیروزی آلمان در جام جهانی در فینال مقابل هلند (2-1)، هولزنباین پنالتی هنوز بحث برانگیز را در برابر ویم یانسن گرفت که پل برایتنر آن را به گل تبدیل کرد و قبل از اینکه گرد مولر گل پیروزی را به ثمر رساند، بازی را 1-1 مساوی کرد.

دیگر خبرها

  • استقلال - پرسپولیس؛ این بازی تاریخی قهرمان را مشخص می کند!
  • حلالی: سبک بازی استقلال را نمی‌پسندم/ پرسپولیس قهرمان می‌شود
  • آخرین شانس پرسپولیس برای قهرمانی ۷۰ امتیازی
  • کدام‌یک قهرمان لیگ می‌شود؛ استقلال یا پرسپولیس؟
  • همراهان هری کین در باشگاه لعنتی!
  • پروین: پرسپولیس قهرمان لیگ می‌شود/ هر کسی دلش با تیم است، می‌ماند
  • پروین: پرسپولیس با این بازی‌هایی که می‌کند قهرمان می‌شود/ هر کسی دلش با تیم است می‌ماند+فیلم
  • یک قهرمان دیگر فوتبال آلمان درگذشت
  • رونمایی از برنامه ۳ هفته پایانی لیگ برتر
  • تاریخ معرفی قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران مشخص شد! | هیجان تا آخرین لحظه؟