Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-23@13:32:55 GMT

کرونا به نفع بازیکن پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۱۵۸۱۰

کرونا به نفع بازیکن پرسپولیس

هافبک پرسپولیس از تعویق لیگ در شرایط کرونا بهترین سود را برای پایان مصدومیتش داشته است.

به گزارش مشرق، سیامک نعمتی، هافبک سرخپوشان که در هفته پایانی نیم فصل و در دیدار مقابل نساجی با مصدومیت پارگی عضله مواجه شده بود و کادرپزشکی تمرینات اختصاصی و فیزیوتراپی برای آمادگی‌اش را در برنامه قرار داد، اکنون بهترین سود را از تعویق لیگ برای بازگشت داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هافبک پرسپولیس که باید با نظر کادرپزشکی نزدیک به دو ماه مراحل درمانی را پشت سر می‌گذاشت، طی روزهای بعد از مصدومیت فیزیوتراپی و تمرینات اختصاصی را دنبال می‌کرد و اکنون نیز شرایط ایده آل بازگشت در صورت شروع دوباره لیگ قرار دارد و از این حیث از تعطیلی و کرونا سود برده است.

منبع: ورزش سه

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا مدافعان سلامت سال جهش تولید پرسپولیس سیامک نعمتی ویروس کرونا مصدومیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۵۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باشگاه قطری روی سه ستاره پرسپولیس دست گذاشت

آفتاب‌‌نیوز :

رقابت‌های فوتبال باشگاهی در کشور‌های عربی به هفته‌های پایانی خود نزدیک می‌شود تا مدیران این باشگاه‌ها به فکر تقویت تیم‌های خود باشند.

از این رو بار دیگر پیشنهاد‌هایی از سوی مدیر برنامه‌های ایرانی به دست بازیکنان شاغل در لیگ برتر فوتبال کشور رسیده است.

در این بین یکی از باشگاه‌های کشور قطر با بررسی عملکرد سه بازیکن پرسپولیس خواستار مذاکره با هر سه بازیکن شده است تا آن‌ها را که در پایان فصل هم قراردادشان با پرسپولیس به اتمام می‌رسد را جذب کنند.

دو بازیکن ملی پوش پرسپولیس و یکی از هافبک‌های این تیم که از زمان روی کار آمدن اوسمار ویه‌را یکی از بازیکنان اصلی این تیم است پیشنهاد قطری‌ها را به پایان فصل موکول کرده‌اند تا تمرکز خود را روی بازی‌های پیش روی این تیم در لیگ برتر و جام حذفی بگذارند.

سروش رفیعی، فرشاد فرجی، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، گئورگی گولسیانی، وحید امیری، وحدت هنانوف و مرتضی پورعلی‌گنجی نفراتی هستند که در پایان فصل دیگر قراردادی با پرسپولیس ندارند.

رضا درویش مدیرعامل باشگاه هم موضوع تمدید قرارداد آن‌ها را به پایان فصل پس از مذاکره با اوسمار ویه‌را موکول کرده است تا تمرکز آن‌ها در هفته‌های پایانی و در رقابت قهرمانی با استقلال تهران بر هم نخورد.

حالا باید دید بازیکنانی که پیشنهاد لیگ‌های عربی را دریافت می‌کنند با وجود مشکلات مالی که امسال تجربه کردند حاضر به تمدید خواهند شد یا فوتبال خود را به عنوان لژیونر ادامه دهند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • پیشنهاد قطری برای ۳ بازیکن تاثیرگذار پرسپولیس
  • باشگاه قطری روی سه ستاره پرسپولیس دست گذاشت
  • قطری‌ها ۳ بازیکن پرسپولیس را می‌خواهند
  • هافبک سابق سپاهان و درخشش در ذوب!
  • باشگاه پرسپولیس به رای اسماعیلی فر اعتراض می کند
  • چگونه با کمر درد مواجه شویم؟
  • نارضایتی وست‌هم از عملکرد کالوین فیلیپس؛ هافبک انگلیسی به منچسترسیتی باز می‌گردد
  • محکومیت پرسپولیس برای قرارداد هافبک سابق
  • باشگاه پرسپولیس از امیرحسین صادقی شکایت کرد
  • شکایت باشگاه پرسپولیس از بازیکن پیشین استقلال