Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-24@08:52:50 GMT

روایتی از پیامبر اکرم (ص) در خصوص قرنطینه خانگی

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۱۵۹۵۱

روایتی از پیامبر اکرم (ص) در خصوص قرنطینه خانگی

روایتی از توصیه پیامبر اکرم (ص) را درباره مقابله با بیماری و قرنطینه خانگی را در این خبر بخوانید.

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا، بیماری کرونا، اولین و خطرناک‌ترین بیماری در جهان نیست و پیش از این بیماری‌های مرگبارتری مانند طاعون، وبا، سل و. جهان را درگیر خودش بود. ویروس یا بیماری‌هایی که پس از مدتی ریشه کن شد و حالا پس از سال‌ها جای خودشان را به ویروس کرونا یا همان کوید ۱۹ داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ویروسی که اگر بخواهیم با آن مقابله کنیم، باید باعث قطع شیوع و زنجیره انسانی آن شویم و با در خانه ماندن و به حداقل رساندن ارتباط‌های انسانی کرونا را شکست دهیم. به همین دلیل عکس نوشته‌ای با عنوان توصیه پیامبر اکرم (ص) به قرنطینه خانگی در فضای مجازی منتشر شده است که در زیر برای شما به نمایش خواهیم گذاشت.

در این عکس نوشته، بنا به فرموده حضرت رسول مکرم (ص) آمده: «اگر بیماری طاعون (یا هر نوع بیماری مسری دیگر) بیاید، در شهر خود بمانید و به خاطر خدا صبر کنید و بدانید جز آنچه خدا برایش مقدر کرده به شما نمی‌رسد. خداوند به چنین فردی اجر شهادت عنایت می‌فرماید.» (کنزالعمال، جلد ۱۰، صفحه ۴۸)

انتهای پیام/

منبع: آنا

کلیدواژه: قرنطینه بیماری کرونا قرنطینه خانگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۵۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار دامپزشکی گناباد در خصوص شیوع بیماری تب مالت

 
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،رئیس شبکه دامپزشکی گناباد گفت: تب مالت بیماری هزار چهره و مشترک بین انسان و دام است.

دکتر متقی با بیان اینکه دام مبتلا باکتری را از راه شیر، ادرار و ترشحات در هنگام زایمان و سقط می‌تواند منتشر کند، افزود: این بیماری در انسان علائم مختلفی دارد که می‌توان به تب مواج، افسردگی، عرق شدید، سردرد ضعف، کاهش وزن، درد کمر، پشت و مفاصل است که ممکن است پس از چند هفته تا چند ماه از بین برود و در برخی افراد مزمن شده و اثرات آن تا چندین سال ادامه یابد.

وی گفت: توصیه می‌شود برای جلوگیری از بیماری تب مالت شیر را قبل از مصرف به مدت ۵ دقیقه به طور کامل بجوشانند و یا از شیر و لبنیات به صورت پاستوریزه استفاده کنند.

دیگر خبرها

  • واکسیناسیون دام‌های هویزه علیه طاعون نشخوارکنندگان کوچک و آبله
  • واکسیناسیون رایگان یک میلیون و ۲۰۰ هزار راس دام سبک در گلستان علیه طاعون نشخوارکنندگان
  • مشترکان خوش مصرف برق خانگی جوایز نقدی و خودرو دریافت خواهند کرد
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • مسجد الاقصی به آغوش امت اسلامی بازخواهد گشت/ عمل به سنت رسول خدا(ص)؛ راهکار نجات مسلمانان
  • هشدار دامپزشکی گناباد در خصوص شیوع بیماری تب مالت
  • سندروم پس از کرونا چیست؟
  • آخرین وضعیت ترانه علیدوستی پس از خبر ابتلای وی به بیماری + عکس
  • ایمن سازی دام‌های سبک علیه بیماری طاعون نشخوارکنندگان کوچک در شهرستان طرقبه شاندیز