Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-25@16:01:15 GMT

چند سرباز ایرانی به کرونا مبتلا شده اند؟

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۱۵۹۹۴

خرداد: رئیس اداره سرمایه انسانی ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه از بین صدها هزار سرباز تنها تعداد ۵۴ نفر به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند، گفت: اغلب مبتلایان بهبود یافته‌اند.

به گزارش خرداد ناخدا رحیمی پور درباره شیوع کرونا در میان سربازان گفت:با لطف و عنایت الهی و اتخاذ تدابیر ویژه ستاد کل نیروهای مسلح در حوزه مربوط به امور سربازی و تلاش دست اندر کاران و کادر درمانی نیروهای مسلح تاکنون شاهد سلامتی حداکثری سربازان در مراکز آموزش سربازی و پادگان‌ها بوده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره سرمایه انسانی ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به تدابیر و اقدامات صورت گرفته در راستای سلامتی سربازان و کنترل و پیشگیری از ویروس کرونا در جمع سربازان ارائه و اجرای آموزش‌های پیشگیری و خود محافظتی، کوتاه بودن مدت آموزش‌ها، کاهش قابل توجه ظرفیت پذیرش سربازان جدید در مراکز آموزشی، برگزاری کلاس‌ها و آموزش‌ها در فضای باز، حذف برنامه‌های تجمعی و انجام کنترل‌های لازم برای شناسایی افراد مشکوک به بیماری کرونا را از جمله تدابیر اتخاذ شده ستاد کل در جهت مقابله با ویروس کرونا و عدم اشاعه آن در بین سربازان عنوان کرد.

ناخدا رحیمی پور با اعلام اینکه خوشبختانه طی این مدت در تمامی مراکز و پادگان‌ها و اماکن نیروهای مسلح هیچ مورد فوتی نداشته‌ایم و از بین صدها هزار سرباز تنها تعداد ۵۴ نفر به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند تصریح کرد: این تعداد نیز اغلب در خارج از مراکز آموزشی و بیرون از محیط سربازی به این بیماری مبتلا شده‌اند که با تلاش‌ها و اقدامات مفید و مثمرثمر کادر درمانی نیروهای مسلح بحمدالله بهبود یافته و از بیمارستان‌ها و مراکز درمانی ترخیص شده‌اند.

برچسب ها: کرونا ، سرباز

منبع: خرداد

کلیدواژه: کرونا سرباز مبتلا شده اند نیروهای مسلح ستاد کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۵۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا وام سرباز ماهر و ازدواج پرداخت نمی شود؟

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، سالانه دولت به سربازانی که در طول دوره خدمت خود جزو سربازان ماهر شناخته شده اند، وامی تحت عنوان " وام سرباز ماهر" اعطا می‌کند که مبلغ آن در سال جاری به ۱۵۰ میلیون تومان رسیده است. وام اشتغال زایی سربازی ۱۴۰۳، برای اشتغال زایی و ایجاد کسب و کار به سربازان واجد شرایط، داده می‌شود. شهروند خبرنگار ما مدعی است این وام و وام ازدواج در حال حاضر پرداخت نمی شود و درخواست پیگیری و پرداخت این دو وام را دارد.

متن شهروند خبرنگار ما:

سلام و خداقوت خدمت شما 
لطفا دو مورد رو از مسئولین مربوطه پیگیری بفرمایید:
وام ازدواج پس از تصویب افزایش مقدار برای سال ۱۴۰۳ پرداخت نمیشود و خیلی از جوانان برای ادامه زندگی و مخارج نیازمند آن هستند.
مورد دوم وام مربوط به سرباز ماهر هست که پس از دوسال گذشته که به سربازان برای ایجاد شغل تعلق میگرفت دیگر پرداخت نمیشود.

دیگر خبرها

  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • قتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیروهای مسلح است
  • خبر خوش برای سربازان؛ آتش‌نشانی هم سرباز می‌گیرد
  • آتش نشانی هم سرباز می گیرد
  • لزوم رسیدگی مجلس به لایحه مهارت آموزی کارکنان وظیفه/ آموزش مهارتی بیش از ۱ میلیون سرباز وظیفه طی ۶ سال اخیر 
  • ۲۰ هزار سرباز ماهر وام خوداشتغالی گرفته اند
  • حضور نیروهای وظیفه در پایگاه‌های آتش‌نشانی روستایی
  • استفاده از نیروهای وظیفه در پایگاه‌های آتش‌نشانی روستایی
  • چرا وام سرباز ماهر و ازدواج پرداخت نمی شود؟
  • شرایط منطقه بعد از حمله سپاه به اسرائیل به روایت رئیس ستاد کل نیروهای مسلح