Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران به تشریح فعالیت‌های این مجموعه در راستای مبارزه با شیوع ویروس کرونا پرداخت.

سرهنگ سید علی اصغر نورایی نسب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران از آخرین اقدامات انجام شده توسط سپاه گچساران در مقابله به ویروس کرونا  در این شهرستان خبر داد.

 وی ادامه داد: جهادگران و نیروهای بسیجی شهرستان از همان  روزهای نخستین  شیوع ویروس کرونا برای ریشه کن شدن این بیماری  اقدامات موثری انجام داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران  با بیان اینکه از ابتدای شیوع ویروس کرونا در جهت اقدامات پیشگیرانه و جلوگیری از شیوع آن  نیروهای بسیجی فعالیت خود را آغاز کرده است، گفت: نیروهای بسیجی با همکاری جهادگران با ایجاد کارگاه‌های خانگی و غیر خانگیتاکنون 20 هزار ماسک بهداشتی تولید کرده‌اند.

 نورایی‌نسب از توزیع ژل ضدعفونی  و الکل برای خانوارهای نیازمد شهری و روستایی خبرداد و گفت:همچنین بیش از 700 بسته مواد غذایی  در بین  خانوارهای نیازمند شهری و روستایی توزیع شد.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران ادامه داد: از زمان شیوع ویروس کرونا تا کنون 70 گروه جهادی کار ضدعفونی و گندزدایی معابر و مکان‌های پرتردد  در سطح شهر و روستا را برعهده دارند.

 وی به کنترل مبادی ورودی و خروجی شهرستان اشاره کرد و افزود: ایست و بازرسی و کنترل مبادی ورودی شهرستان تا 17فروردین ماه از دیگر وظایف محوله به بسیج  بوده که خوشبختانه با موفقیت نجام شد.

 نورایی نسب  ادامه داد: همچنین مبادی تمامی روستاها گردشگر و  تفرجگاه‌ها با همکاری حوزه مقاومت همان روستا  و نیروهای بسیجی برای جلوگیری از ورود گردشگر  مسدود شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران خاطرنشان کرد: هم اکنون 130نیروی بسیجی به عنوان همیار بهداشتی با همکاری شبکه بهداشت، اداره صمت  ودیگر دستگاه‌ها  کار نظارت بر اصناف مانند نانوایی‌ها، فروشگاه‌ها و بازار میوه و تره بار نظارت و بازرسی دارند.

 انتهای پیام/82031

 

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاري فارس گچساران فرمانده سپاه تشريح فعاليت كرونا شیوع ویروس کرونا نیروهای بسیجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۵۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزم جدی سپاه برای مقابله با اقدامات خصمانه صهیونیست‌ها در فضای سایبر

فرماندهی امنیت سایبری سپاه با صدور پیامی اعلام کرد: هموطنان درصورت مشاهده هرگونه فعالیت در حمایت از دولت جعلی اسرائیل آن را به بخش گزارش‌ های مردمی سایت گرداب فرماندهی امنیت سایبری سپاه ارسال نمایند.

به گزارش مشرق، فرماندهی امنیت سایبری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور پیامی اعلام کرد: هموطنان درصورت مشاهده هرگونه فعالیت در حمایت از دولت جعلی اسرائیل آن را به بخش گزارش‌ های مردمی سایت گرداب فرماندهی امنیت سایبری سپاه ارسال نمایند.

اطلاعیه فرماندهی امنیت سایبری سپاه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در پی اقدامات وحشیانه و خصمانه رژیم غاصب صهیونیستی در نسل‌کشی مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین و نیز تجاوز به اماکن دیپلماتیک ایران و ترور فرماندهان نظامی، فعالیت برخی از صفحات مجازی در همراهی و حمایت از این اقدامات رژیم، موجب جریحه‌دار شدن عواطف ملت بزرگ ایران شده است؛ لذا به اطلاع هموطنان عزیز می‌رساند در صورت مشاهده هرگونه فعالیت در حمایت از دولت جعلی اسرائیل در فضای مجازی، در اسرع وقت اطلاعات و مشخصات صفحات مذکور و گردانندگان آن‌ها را به بخش گزارش‌ های مردمی سایت گرداب فرماندهی امنیت سایبری سپاه ارسال نمایند.

https://gerdab.ir/fa/forms/۸

لازم به ذکر است طبق مواد ۶، ۷ و ۸ قانون مقابله با اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی علیه صلح و امنیت، با مجرمین برخورد قاطع خواهد شد.

دیگر خبرها

  • بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان کرمانشاه در راستای پاسخ سپاه به اسرائیل
  • فعالیت مرکز مستقل بسیج اروندکنار آغاز شد
  • عزم جدی سپاه برای مقابله با اقدامات خصمانه صهیونیست‌ها در فضای سایبر
  • شهید حجاری بنیان‌گذار عرصه‌های نوین بسیج بود
  • هدف از برگزاری یادواره‌های شهدا ترویج و تبیین راهبرد مقاومت و ایثار است
  • تجلیل از هنرمندان بسیجی استان همدان
  • آغاز به کار مرکز مستقل بسیج اروندکنار
  • آیین آغاز به کار مرکز مستقل بسیج اروندکنار
  • مراسم گرامی داشت شهادت جانشین سپاه‌ قدس در یاسوج
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد