Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-23@16:17:38 GMT

دستگیری ۲۶ سارق در طرح ضربتی پلیس آگاهی سمنان

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۱۶۰۶۳

دستگیری ۲۶ سارق در طرح ضربتی پلیس آگاهی سمنان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان رئیس پلیس اگاهی استان اعلام کرد در این طرح که با محوریت پلیس آگاهی و همراهی و همکاری تمام یگان‌های انتظامی در سطح استان اجرا شد ۱۳۰ فقره انواع سرقت کشف شد. 

این مقام انتظامی از دستگیری ۲۶ متهم و انهدام ۴ باند حرفه‌ای سرقت در همین خصوص خبر داد و گفت: این افراد با تکمیل پرونده راهی مرجع قضایی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 رئیس پلیس آگاهی استان سمنان از افزایش ۴۹ درصدی کشف سرقت و رشد ۱۸ درصدی شمار متهمان دستگیر شده در قالب این طرح در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته خبر داد و گفت: برنامه ریزی‌های منسجمی در قالب قرارگاه استانی مبارزه با سرقت با هدف پیشگیری و کشف این جرم که تاثیر مستقیمی در کاهش احساس امنیت دارد صورت گرفته است.

48

کد خبر 1373992

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۶۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۴ فقره سرقت در آبادان

سرهنگ کیومرث کشوری فرمانده انتظامی آبادان گفت:طرح امنیت محله محور با دستگیری پنج سارق و کشف ۱۴ فقره سرقت در این شهرستان اجرا شد.  

به گفته او این طرح به منظور مبارزه با سرقت، دستگیری سارقان و کشف سرقت‌ها توسط گروه‌های مجرب از ماموران کلانتری ۱۳ قدس آبادان به اجرا در آمد.

دستگیری یکنفر سارق مسلح طلاجات منزل،  بازداشت یکنفر سارق سیم برق همراه با کشف ۴۵۰ کیلو سیم برق سرقتی از دستاورد‌های این طرح بود.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان در پایان با اشاره به تشکیل پرونده مقدماتی و معرفی متهمین به مراجع قضایی گفت: اجرای طرح مبارزه با سرقت به صورت متناوب با تمام توان جهت برقراری امنیت پایدار در سطح شهرستان  ادامه خواهد یافت و شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک امنیتی، موضوع را به سرعت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • نقشه سرایدار سابق برای سرقت میلیاردی از خانه ۲ ایرانی مقیم کانادا
  • دستگیری سه سارق به عنف در شهرستان اهر
  • سوءاستفاده سارق از اعتماد صاحب‌خانه برای سرقت طلاجات
  • سارق چهار میلیارد تومانی طلای منازل در کمند پلیس کرمان
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو در بزرگراه بعثت
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو و به عنف
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو توسط کارآگاهان پلیس آگاهی
  • قتل در تهران، دستگیری در قشم
  • دستگیری سارق کالا در باشت
  • کشف ۱۴ فقره سرقت در آبادان