Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، ستاد کل نیروهای مسلح با صدور بیانیه‌ای به مناسبت سالروز شهادت سپهبد شهید علی صیاد شیرازی از مقام شامخ این شهید والامقام تجلیل و یاد و خاطره شهیدان و ایثارگران سرافراز را گرامی داشت.

در این بیانیه آمده است: شهید سپهبد صیاد شیرازی از مصادیق ریشه ها و رویش های انقلابی ارتش در دوران حاکمیت طاغوت و به عنوان فرمانده ای ولایی و برخوردار از بصیرت و بینش عمیق دینی و باور انقلابی در بین تمامی همرزمان و فرماندهان و مسئولان لشکری و کشوری نماد شجاعت و فداکاری و مایه افتخار و مباهات آحاد رزمندگان اسلام در ارتش، سپاه، بسیج و سایر نیروهای مسلح و انقلابی کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بیانیه با اشاره به حماسه آفرینی ها و نقش بی بدیل و بارز شهید پرافتخار صیادشیرازی در طراحی و فرماندهی عملیات های بزرگ در دوران هشت سال دفاع مقدس و خلق پیروزی های بیشمار تصریح  شده است: حافظه تاریخی ملت انقلابی و رشید ایران اسلامی گواهی می‌دهد که نقش آفرینی ها و حضور مستمر، ایثارگری ها و از خودگذشتگی های کم نظیر شهید صیاد شیرازی طی دوران مجاهدت و تلاش در ارتش جمهوری اسلامی به ویژه در هشت سال دفاع مقدس و سپس در عالی‌ترین سطوح راهبردی در ستاد کل نیروهای مسلح  برکات و دستاوردهای تعیین کننده و اثرات مفید و مطلوبی را برای پیشبرد اهداف و سیاست‌های کشور و تقویت بازدارندگی و تعالی و ارتقاء اقتدار دفاعی نظام به دنبال داشته است.

ستاد کل نیروهای مسلح در بخش دیگری از این بیانیه ضمن تبیین و بر شماری خدمات سازنده و تلاش‌های خستگی‌ناپذیر و مجاهدانه شهید صیاد شیرازی در عرصه دفاع از انقلاب و نظام و میهن اسلامی خاطرنشان کرد : تلاش های صادقانه شهید صیاد شیرازی در تقویت وحدت ، تعامل، هم افزایی و اتحاد و برادری بین ارتش و سپاه آن هم در شرایطی که دشمنان انقلاب و جریانهای منحرف در صدد القای اختلاف و ناهماهنگی و ایجاد شکاف بین نیروهای انقلاب به عنوان بازوان قدرتمند و توانمند رهبری و ولایت فقیه و ملت ایران بودند نشأت گرفته از شخصیت والا، تقوا و اخلاص و ولایتمداری محض و صادقانه وی  بود که همواره نام  و یادش در زمره طلایه داران وحدت و یکپارچگی و نماد صلابت و اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران می درخشد.

این بیانیه در پایان با گرامیداشت یاد و خاطره سلحشوری ها و رشادت های شهید صیاد شیرازی و همرزمان شهید و ایثارگرش تاکید کرده است : بااقدام مذبوحانه و تروریستی منافقین و عوامل خودفروخته نظام سلطه و مزدوران استکبار جهانی آن فرمانده شجاع و مومن به آرزوی دیرینه خود یعنی شهادت در راه انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی رسید و نام و یادش همواره در قلوب امت اسلامی زنده و جاوید و رسالت خطیر سربازی و اندیشه‌های نابش محور بالندگی، اقتدار دفاعی و وحدت و همدلی نیروهای مسلح و منشور فداکاری و ایثار در برابر دشمنان اسلام و ولایت و عامل رسوایی جبهه نفاق و تزویر گردیده است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ستاد کل نیروهای مسلح صیاد شیرازی شهید صیاد شیرازی روز ارتش ستاد کل نیروهای مسلح شهید صیاد شیرازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۶۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار نوروزی استاندار گیلان با خانواده‌ های شهدای مدافع حرم

اسدالله عباسی در دیدار با خانواده معظم شهید مدافع حرم سید اسماعیل سیرت نیا با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص شهدای مدافع حرم گفت: عظمت شهادت به قدری والاست که برای این پاسداران حضور در جبهه‌های مبارزه با دشمنان اسلام فراتر از همه چیز بود.

وی صبوری والدین و همسران شهدا را پشتوانه‌های انقلاب عنوان کرد و افزود: اگرچه تحمل این رنج و مصیبت مشکل است، اما فرزندان شهدا باید پیام رسان و سند افتخار این انقلاب باشند.

شهید سید اسماعیل سیرت نیا، ۱۶ آبان در سن ۳۷ سالگی در عملیات مستشاری در منطقه حلب سوریه به فیض شهادت نایل آمد.


همچنین استاندار گیلان با خانواده محترم شهید مدافع حرم سعید مسافر در رشت ، دیداری نوروزی داشت.

دکتر اسدالله عباسی در این دیدار گفت: اقدامات خداپسندانه، اخلاق نیکو و روحیه جوانمردانه شهدای گرانقدر از جمله این شهید بزرگوار باید در جامعه بیش از پیش بازگو شود.

وی با بیان اینکه ما مسئولان با دیدار شما خانواده معظم شهداء درس ایثار و استقامت می‌گیریم، افزود: این دیدار‌ها توان مضاعفی برای ادامه کار و خدمت به مسئولان می‌دهد.

استاندار گفت: جوانان برومند کشورمان با روحیه و غیرت دینی و اسلامی در فراسوی مرز‌ها حاضر شدند تا در دفاع از ارزش‌های انسانی و اسلامی، در مقابل گروه‌های تروریستی بایستند.

شهید مدافع حرم سعید مسافر فروردین سال ۹۵، در سن ۳۰ سالگی در عملیات مستشاری در سوریه به شهادت رسید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • سرویس‌دهی صلواتی ناوگان اتوبوسرانی مشهد به حرم مطهر در سالروز شهادت حضرت علی(ع)
  • برگزاری نشست هم‌ اندیشی دستگاه‌ های فرهنگی به مناسبت گرامیداشت دهه پایانی ماه مبارک رمضان
  • روزبه‌روز به توان تسلیحاتی نیروهای مسلح افزوده می‌شود
  • روز به روز به توان تسلیحاتی نیروهای مسلح افزوده می شود
  • حمله اسرائیل به جنوب لبنان/ چند تن در یک مرکز شهید شدند + فیلم
  • بیانیه نیروهای مسلح یمن همزمان با آغاز دهمین سال مقاومت
  • برگزاری تظاهرات ورامینی ها در دفاع از مردم مظلوم غزه در روز جمعه
  • دیدار نوروزی استاندار گیلان با خانواده‌ های شهدای مدافع حرم
  • دیدار نوروزی استاندار گیلان با خانواده‌های ۲ شهید مدافع حرم
  • مسابقه دومیدانی در جبهه به مناسبت میلاد امام حسن(ع)+فیلم