Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای اطلاع‌رسانی استان مرکزی و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: محتواهای مرتبط با پیشگیری و مقابله علمی با ویروس کرونا و همچنین بحث‌های اجتماعی و روانی را با همکاری اداره ارشاد، صدا و سیما و سایر دست‌اندرکاران در برنامه داریم. ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۶ استانها مرکزی نظرات - اخبار استانها -

به‌‌گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، بهروز اکرمی ظهر امروز در حاشیه جلسه شورای اطلاع‌رسانی استان مرکزی در جمع خبرنگاران با اشاره به نتایج برگزاری این جلسه اظهار داشت: در جلسه شورای اطلاع‌رسانی مصوب شد که علاوه بر پیامک‌های بهداشتی که برای شهروندان از سوی دانشگاه علوم پزشکی ارسال می‌شود، محتواهای مرتبط با پیشگیری و مقابله علمی با ویروس کرونا و همچنین بحث‌های اجتماعی و روانی را با همکاری اداره ارشاد، صدا و سیما و سایر دست‌اندرکاران داشته باشیم و در رابطه با تولید محتوا اقدامات لازم را انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مقرر شد در کنار اعلام آمار مبتلایان کرونا که توسط رئیس دانشگاه علوم پزشکی به سمع و نظر مردم می‌رسد، سایر مصوبات هم توسط رئیس یا دبیر شورای اطلاع‌رسانی به اطلاع و آگاهی مردم برسد.

رئیس شورای اطلاع‌رسانی استان مرکزی تصریح کرد: همچنین مقرر شد که از ظرفیت رسانه‌های استان برای مقابله و پیشگیری از این بیماری بیشتر استفاده شود و آگاهی‌بخشی بیشتری شکل بگیرد.

اکرمی بیان کرد: مقرر شد اداره ارشاد نشستی را با فعالان فضای مجازی استان و همین طور رسانه‌ها داشته باشد که اطلاع‌رسانی، آگاهی‌بخشی و اعلام آمار آنها به طور حتم مستند باشد و تابع مصوبات ستاد مقابله با کرونا یا همان پدافند زیستی استان باشند.

وی ادامه داد: قرار بر این شد که در زمینه اطلاع‌رسانی، دبیر شورای اطلاع‌رسانی هم عضو ستاد مبارزه با کرونا یا همان قرارگاه پدافند زیستی شود و نشست‌های مستمر و مرتبی را با اصحاب رسانه در خصوص مسائل مرتبط با کرونا در سطح استان داشته باشیم.

آمار کرونایی‌های کرمان از مرز 250 نفر گذشت/ 17 بیمار دیگر به کرونایی‌های کرمان اضافه شدافزایش نگران کننده آمار کرونایی‌ها در کهگیلویه و بویراحمد؛ 16 مورد جدید به آمار اضافه شدانتقاد از اظهارات متناقض مسئولان درباره مدیریت کرونا

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی با اشاره به اهمیت نقش رسانه در مواقع بحران عنوان کرد: مطمئنا رسانه‌ها نقش تاثیرگذاری در آگاهی‌بخشی و کمک به مدیریت کرونا و اطلاع‌رسانی و حساس‌سازی مردم نسبت به این مقوله( رعایت ومقابله جدی و تاثیرگذار با این ویروس) دارند.

اکرمی افزود: چنانچه مردم پیش قدم باشند می‌توان این بیماری را مهار کرد که برای تحقق این مهم و حساس‌سازی مردم نقش رسانه‌ها نقش تاثیرگذاری است.

وی تصریح کرد: در طول این مدت رسانه‌های استان مرکزی به وظایف خود به شایستگی عمل کردند اما باز هم این امکان و ظرفیت در رسانه‌های استان وجود دارد که نقش بیشتری را در مدیریت و مهار این بیماری داشته باشند و از همراهی رسانه‌ها تشکر می‌کنیم.

انتهای پیام/712/ ت

R7980/P/S6,73/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شورای اطلاع رسانی رسانه های استان استان مرکزی رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۶۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش و جایگاه ارتش تبیین و اطلاع‌رسانی شود

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی‌زاده صبح چهارشنبه در مراسم روز ارتش در بوشهر هم ضمن تبریک روز ۲۹ فروردین، نقش مهم ارتش جمهوری اسلامی ایران در توفیقات کشور را بیان و خاطر نشان کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران در ۴ دهه اخیر در عرصه‌های مختلف دفاعی، امنیتی، نظامی و فناوری، حضوری فعال و چشمگیر داشته و بازخوانی دستاوردهای ارزشمند ارتش، امری لازم و ضروری است.

استاندار بوشهر تصریح کرد: در عملیات تاریخی وعده صادق نیز، ارتش جمهوری اسلامی ایران در کنار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نقش پشتیبانی خود را به بهترین شکل ممکن انجام داد تا شاهد اقتدار نظام اسلامی در جهان باشیم.

استاندار بوشهر ابراز کرد: حماسه آفرینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس، بر هیچکس پوشیده نیست و باید نقش و جایگاه ارتشیان سلحشور، تبیین و اطلاع‌رسانی شود.

کد خبر 6080725

دیگر خبرها

  • فیلم دستگیری بانوی تبریزی مربوط به اغتشاشات ۱۴۰۱ است
  • رئیس شورای اطلاع رسانی دولت : قرار نیست تغییری در تیم اقتصادی دولت انجام‌ گیرد
  • خلجی: تیم اقتصادی دولت تغییر نمی‌کند/ هدف‌گذاری برای کاهش تورم
  • تکذیب تغییر در تیم اقتصادی دولت
  • تغییر در تیم اقتصادی دولت کذب است
  • نقش و جایگاه ارتش تبیین و اطلاع‌رسانی شود
  • شهرداری عواقب معامله زمین‌های غیرقانونی تفکیک شده‌ را شفاف و گسترده به مردم اطلاع‌رسانی کند
  • برگزاری جشنواره رسانه‌ای روایت خدمت در سمنان
  • ادامه فعالیت میز خدمت ۲ روز در هفته در شهرستان‌های بوشهر
  • کمیته‌های شورای اطلاع رسانی استان بوشهر پویا و فعال‌تر شوند