Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرغم فصلی فوق العاده، کریستیانو رونالدو در گلزنی از روی ضربات ایستگاهی همچنان ناکام است. رسانه های ایتالیایی می گویند او نفرین شده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

آخرین تلاش رونالدو برای گلزنی از روی ضربات ازاد در دیدار مقابل اینتر بود که به دیوار دفاعی بازیکنان حریف برخورد کرد و این بدان معنا بود که ۳۹ تلاش او در یوونتوس برای گلزنی از این طریق بی اثر مانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این تعداد ۲۵ ضربه به دیوار دفاعی حریف برخورد کرده، یازده تای آنها توسط دروازه بان حریف مهار شده، دو ضربه رونالدو به بیرون از زمین رفته و یکی نیز با بدشانسی به دیرک برخورد کرده است.

از زمان انتقال از رئال مادرید در ماه ژوئن سال ۲۰۱۸، کاپیتان باتجربه تیم ملی پرتغال در ۷۵ بازی ۵۳ گل برای بیانکونری به ثمر رساند و وقتی پرتغال در بازی های مقدماتی یورو ۲۰۲۰ در تاریخ ۱۵ اکتبر ۲۰۱۹ با نتیجه ۱-۲ مقابل اوکراین شکست خورد، رونالدو موفق به زدن گل شماره ۷۰۰ خود در دوران ورزشی اش شد.

رونالدو در فصل جاری در سری آ فوق العاده بوده و در ۲۲ دیدار موفق به زدن ۲۱ گل شده، این بازیکن ۳۵ ساله در این فصل از ۷ بار از روی نقطه پنالتی در لیگ گلزنی کرده که سه بار کمتر از چیرو ایموبیله، آقای فعلی سری آ به شمار می آید.

رونالدو پیش از انتقال به یوونتوس، ۱۳ ضربه آزاد با لباس منچستر یونایتد ، ۳۲ بار با رئال مادرید و هشت بار با لباس پرتغال را تبدیل به گل کرده بود، اما رسانه های ایتالیایی مدعی شدند او از این حیث در سری آ نفرین شده است. رونالدو امیدوار است با تمام شدن مشکلات ویروس کرونا و از سرگیری دوباره مسابقات این مشکل برای او بالاخره حل شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: یوونتوس کریستیانو رونالدو یوونتوس محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تراکتورسازی تیم ملی ایران یوونتوس لیونل مسی کارلوس کی روش تیم ملی فوتبال ایران جام جهانی برانکو تیم استقلال منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۶۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم عجیب بارسا: ستاره هلندی در لیست فروش

به گزارش "ورزش سه"، دی یونگ یکی از بازیکنان خوب بارسلونا در این فصل بوده اما مصدومیت‌های متوالی باعث شده است که شرایط سختی را تجربه کند و حالا به نظر می‌رسد که این وضعیت روی تصمیم مدیران باشگاه درباره او هم تاثیر گذاشته است.

مدیران بارسلونا پیش از این هم تصمیم جدی برای فروش او داشتند اما این بازیکن حاضر نشد پیشنهادات ارائه شده را بپذیرد و بر ماندن در این تیم اصرار کرد و توانست خودش را به کادر فنی ثابت کند و عملکرد خوبی را در ترکیب بارسا تحت هدایت ژاوی به نمایش بگذارد.

اما حالا روزنامه اسپورت خبر داده است که این باشگاه به صورت جدی تصمیم دارد که این ستاره هلندی را در پنجره تابستانی پیش رو به فروش برساند و البته این تصمیم تنها به دلیل مشکلات مالی و برای تامین هزینه خریدهای جدید نیست.

کادر فنی به این نتیجه رسیده‌اند که این بازیکن توانایی حضور در میدان به عنوان هافبک دفاعی را ندارد و به همین دلیل قصد دارد که تمرکزشان را روی جذب بازیکنی قرار دهند که بتواند در این پست هم به میدان برود و مشکلات آنها را حل کند.

این تصمیم در حالی گرفته شده است که پیش از این هم گفته شده بود دی یونگ به هیچ وجه تصمیمی برای جدایی از بارسا ندارد و همین موضوع متقاعد کردن او را برای قبول پیشنهادات دشوار خواهد کرد، خصوصا که او یکی از بالاترین دستمزدها را در این باشگاه دریافت می‌کند.

دیگر خبرها

  • ستاره WWE از ای جی استایلز به عنوان حریف رویایی نام برد
  • وقتی دوست صمیمی کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی را می ترساند! / فیلم
  • دبل عجیب به سبک مدافع پیش‌تاخته!
  • حیرت نیمار از عجیب ترین موقعیت سوزی سال (+عکس)
  • جملات عجیب رونالدو قبل از زدن کاشته (فیلم)
  • تصمیم عجیب بارسا: ستاره هلندی در لیست فروش
  • قوانین باید برای اخراج ستاره چلسی عوض شود
  • ابتلا به یک بیماری عجیب، موراتا را خانه‌نشین کرد
  • خشم اتلتیکو از حرف‌های عجیب ستاره آرژانتینی
  • سردار ستاره اصلی رم: فرصت بدهید گل می‌زنم!‏