Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-03-29@10:22:27 GMT

شهید صیاد شیرازی یک نظامی تمام عیار بود

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۱۶۳۸۸

شهید صیاد شیرازی یک نظامی تمام عیار بود

فرمانده نیروی زمینی ارتش، شهید صیاد شیرازی را یک نظامی تمام عیار از هر نظر دانست و گفت: نیروی زمینی ارتش ولایت‌مداری و ولایت‌محوری را از سیره عملی شهید صیاد به ارث برده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نیروی زمینی ارتش، سرتیپ «کیومرث حیدری» در توصیف ابعاد شخصیتی شهید سپهبد صیاد شیرازی اظهارداشت: شهید صیاد شیرازی یک نظامی تمام عیار از هر نظر بود و نیروی زمینی ارتش این ولایت‌مداری و ولایت محوری را از سیره عملی شهید بزرگوار صیاد شیرازی به ارث برده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به سه اصل مهم در نیروی زمینی ارتش افزود: شعار ولایت‌محوری، عدالت‌محوری و شایسته‌سالاری سه اصل اساسی در تمامی فعالیت‌های نیروی زمینی ارتش است که با تاسی از ابعاد شخصیتی، به ویژه بعد ایمانی و تقوای شهید صیاد شیرازی ترسیم شده است.

سرتیپ کیومرث حیدری ادامه داد: شهید صیاد شیرازی الگوی تمامی رزمندگان است و امروز کارکنان ارتش ذوب شدن در ولایت را از شهید سپهبد صیاد شیرازی به یادگار گرفته‌اند، شهید بزرگوار نمونه اخلاق و رفتار انسانی بود.

وی با بیان اینکه توصیف ابعاد شخصیتی شهید صیاد باید برای نسل‌های امروز جامعه بیان شود،  تصریح کرد: شهید صیاد از ابعاد شخصیتی برجسته‌ای برخوردار بود، یکی از بارزترین آنها بعد دیانت و تقوا بود، شهید صیاد شیرازی الگو و سمبل خدا ترسی بود و تعهد وی در اقامه نماز اول وقت بود.

فرمانده نیروی زمینی ارتش خاطرنشان کرد: امروز صیادهای زیادی در سطح ارتش هستند و انشاالله که توفیق ادامه راه شهدا را داشته باشیم./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: امیر حیدری ارتش جمهوری اسلامی ارتش شهید صیاد شیرازی نیروی زمینی ارتش ابعاد شخصیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۶۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منابع مصری: ارتش اشغالگر قصد دارد پس از ماه رمضان به رفح حمله کند

روزنامه الاخبار به نقل از منابع مصری می‌گوید پس از شکست آخرین دور مذاکرات در قطر، رژیم صهیونیستی قصد دارد خود را برای حمله زمینی به رفح آماده کند و احتمالا این حمله را پس از عید فطر انجام خواهد داد. 

به گزارش تایمز اسرائیل به نقل از الاخبار، حمله زمینی به رفح برای اواسط آوریل یا حداکثر اوایل ماه مه برنامه‌ریزی شده است و  بین ۴ تا ۸ هفته طول خواهد کشید. 

مقامات صهیونیست مدعی شده‌اند که در طول حمله، جمعیت غیرنظامی غزه را که بالغ بر ۱.۵ میلیون نفر هستند تخلیه خواهند کرد. 

الاخبار همچین گزارش داد که قاهره نگرانی عمیق خود را در مورد حمله زمینی به رفح ابراز کرده و خاطرنشان کرد که این اقدام نه تنها تنش‌ها را در غزه، بلکه در کل منطقه افزایش خواهد داد. 

همچنین بنابر گزارش‌ها، عبدالفتاح السیسی، رئیس جمهور مصر درخواست بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای برقراری ارتباط مستقیم را رد کرده است. 

گفتنی است، هفته پیش نتانیاهو پس از دیدار با وزیر خارجه آمریکا گفت که رژیم صهیونیستی قصد ندارد طرح خود برای حمله زمینی به رفح را لغو کند و آماده است حتی بدون حمایت آمریکا، آن را انجام دهد. 

جنگ غزه از سه روز پیش و در پی تصویب قطعنامه آتش‌بس در شورای امنیت سازمان ملل، وارد دوره آتش‌بس شده، اما این آتش‌بس فقط تا انتهای ماه رمضان برقرار خواهد بود. گفته می‌شود پس از رای ممتنع آمریکا و تصویب این قطعنامه، روابط تل‌آویو و واشنگتن پر تنش شده و سفر هیئت صهیونیست به واشنگتن که قرار بود در خصوص عملیات رفح رایزنی کند، لغو شد.

شهر رفح در جنوب نوار غزه واقع شده و آخرین پناهگاه فلسطینیانی است که از ابتدای جنگ از خانه‌های خود آواره شده و در اردوگاه‌های جنوب غزه ساکن شده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • ماه مبارک رمضان می تواند مسلمانان را حول محوری واحد گردهم آورد
  • دیدار نوروزی فرماندهان نظامی با قالیباف
  • هشدار جدی مقام بلندپایه نظامی ایران به دشمنان؛ در جنگ نرم و فضای مجازی دستتان را کوتاه می کنیم
  • منابع مصری: ارتش اشغالگر قصد دارد پس از ماه رمضان به رفح حمله کند
  • آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی: حجاب از طرفی واجب است و از طرف دیگر، نباید خشونتی در کار باشد
  • اظهارات مهم آیت الله مکارم شیرازی درباره حجاب و پرهیز از خشونت
  • دشمنان تلاش دارند چهره قم را تخریب کنند
  • بازدیدعیدانه فرمانده نیروی زمینی سپاه از مناطق مرزی جنوب شرق کشور
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مناطق مرزی جنوب شرق
  • جواد نکونام و علی خطیر؛ یک دعوای تمام عیار در استقلال | برگزیده سال (دعوای سال)