Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: ساعات طرح زوج و فرد به دلیل سهولت در رفت و آمد کارمندان و شاغلانی که اجازه فعالیت دارند تغییر کرد. ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۱ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

سرهنگ محمدرضا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان اظهار داشت: به منظور کاهش استفاده از حمل و نقل عمومی برای مشاغل ضروری که اجازه فعالیت دارند و سهولت عبور و مرور کارمندان، ساعات اعمال طرح زوج و فرد از 8 صبح تا 13 بعد از ظهر و از ساعت 15 بعد از ظهر تا 12 شب تغییر یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این طرح پس از برگزاری جلسه ستاد مبارزه با کرونای استان مصوب خواهد شد.

وی با اشاره به ادامه تعطیلی مترو گفت: به دلیل جلوگیری از ایجاد ازدحام، فعالیت حمل و نقل عمومی با بیشترین نظارت بهداشتی انجام خواهد شد. متروی اصفهان تا اطلاع ثانوی تعطیل است اما فعالیت اتوبوس‌ها و تاکسی‌های استان با رعایت چند مورد از محدودیت‌ها و موارد بهداشتی همچنان برقرار است.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان افزود: اتوبوس‌ها و تاکسی‌ها به صورت لحظه‌ای ضد عفونی می‌شوند و از ورود افرادی که مسائل بهداشتی را رعایت نمی‌کنند جلوگیری خواهد شد. همچنین بر تاکسی‌ها نیز محدودیت‌های ظرفیتی اعمال شده و هر تاکسی می‌تواند حداکثر 3 مسافر حمل کند.

آخرین اخبار کرونا کاشان| طرح زوج و فرد در کاشان تا 20 فروردین تمدید شد/توقف ملاقات و مرخصی در مراکز نگهداری سالمندان اردستانیاعلام فهرست مشاغل مجاز به فعالیت از 23 فروردین طی امروزتشدید سختگیری‌ها در گیلان برای ترددهای بین شهری؛ شرایط استان عادی نشده است

وی با اعلام اینکه روزهای 21 و 22 فروردین محدودیت‌های شدیدتری برای تردد بین شهرها اعمال خواهد شد، تصریح کرد: ورودی شهرهای استان در این دو روز با شدت بیشتری کنترل شده و شهروندان حق تردد از شهری به شهر دیگر و حتی تردد در داخل شهر را ندارند.

سرهنگ محمدی ادامه داد: البته کنترل‌های لازم در داخل و ورودی‌های شهر همچنان انجام می‌شود و شهروندان حق تردد غیرضروری را ندارند. برخی از افراد به دنبال آغاز به کار برخی مشاغل و همچنین تعطیلی روزهای 21 و 22 فروردین ماه، به گمان آنکه وضعیت کشور بهبود یافته و خطری متوجه آنها نیست، اقدام به سفر و گردش می‌کنند. بنابراین لازم است در این روزها به مانند روزهای 12 و 13 فروردین محدودیت‌های شدیدتری اعمال شود.

انتهای پیام/174/ش

R41346/P/S6,51/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: طرح زوج و فرد محدودیت ها خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۶۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت تردد در محور امرآباد- شانق در اراک + تصویر

به علت بارش باران و بروز سیلاب تردد در محور امرآباد - شانق شهرستان اراک دچار محدودیت شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، از روز گذشته بارش‌های پراکنده در استان مرکزی آغاز شده به طوری که در اکثر شهرهای استان مرکزی شاهد بارش نزولات آسمانی بهاری بودیم، در اراک نیز در ساعاتی از روز بارش به صورت باران بوده و البته در مناطق اطراف اراک قدری این روند بارش شدیدتر بود.

این در حالی است که در بخش معصومیه و محدوده امرآباد و شانق در شهرستان اراک بارش شدید باران باعث بروز سیلاب در محور ترددی این بخش و در نتیجه بروز محدودیت تردد در محور امرآباد - شانق شهرستان اراک به علت وقوع سیلاب بعد از بارش سنگین باران شد.

بر اساس گزارش میدانی خبرنگار تسنیم، تردد از محور امرآباد - شانق به علت وقوع سیلاب امکان پذیر نبوده و درحال حاضر راهداران اداره کل راهداری اقدام به بستن راه و ممانعت از هرگونه تردد در این محور مواصلاتی به علت بارش باران و بروز سیلاب کرده‌اند.

انتهای پیام/711/

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • ممنوعیت های تردد در محورهای شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • محدودیت‌ها به تدریج اعمال می‌شود/ برخی دستگاه‌ها فناوری مطلوبی ندارند
  • ممنوعیت‌های تردد در محور‌های شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • طرح زوج و فرد در تهران حذف می شود | محدودیت جدید برای موتورسیکلت‌ها در اطراف بازار
  • اعمال محدودیت های ترافیکی در راه های مازندران
  • اعمال محدودیت در برگزاری تظاهرات حامی فلسطین در فرانسه و ایتالیا
  • زوج و فرد از طرح ترافیک پایتخت حذف شد
  • اعمال محدودیت تردد ناشی از سیل در کاشان
  • محدودیت تردد در محور امرآباد- شانق در اراک + تصویر