Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-24@23:59:55 GMT

بارش‌های البرز تا شنبه ۲۳ فروردین ادامه دارد

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۱۶۴۲۵

بارش‌های البرز تا شنبه ۲۳ فروردین ادامه دارد

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، آرش بهاروند احمدی سه‌شنبه ۱۹ فروردین اظهار کرد: تحلیل آخرین الگوهای پیش‌یابی حاکی از فعالیت سامانه بارشی است که به‌موجب آن رخداد رگبار و رعدوبرق، تگرگ، وزش باد گاهی شدید و لحظه‌ای، کاهش محسوس دما و در ارتفاعات استان بعضی ساعات برف تا صبح  چهارشنبه ۲۰ فروردین مورد انتظار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل هواشناسی استان البرز بیان داشت: موج بارشی بعدی روزهای پنجشنبه و جمعه وارد البرز می‌شود و تا روز شنبه شاهد بارش در این استان خواهیم بود.

بر این اساس امروز سه‌شنبه آسمان البرز ابری و مه‌آلود، وزش باد، رگبار و رعدوبرق، تگرگ، ارتفاعات بارش ساعتی برف، روز چهارشنبه آسمان نیمه‌ابری، مه، به‌تدریج وزش باد شدید و لحظه‌ای، بعضی ساعات رگبار و احتمال رعدوبرق، پنجشنبه ابری و مه‌آلود، رگبار و رعدوبرق، وزش باد، ارتفاعات کولاک موقت برف، جمعه آسمان ابری و مه‌آلود، بعضی ساعات رگبار و رعدوبرق، تگرگ، ارتفاعات کولاک موقت برف و شنبه ۲۳ فروردین‌ماه آسمان البرز نیمه‌ابری تا ابری، مه‌آلود، بعضی ساعات رگبار و رعدوبرق خواهد بود.

همچنین طی امروز تا روز شنبه دمای هوای استان البرز بین حداقل ۲ تا ۱۵ درجه بالای صفر در نوسان خواهد بود.

با توجه به ادامه بارش‌ها احتمال جاری شدن سیلاب و آب‌گرفتگی معابر در استان البرز وجود دارد ضمن آن‌که حضور مردم و گردشگران در حاشیه رودخانه‌های استان با مخاطراتی همراه خواهد بود.

کد خبر 498988 برچسب‌ها استان البرز آب و هوا - ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان البرز آب و هوا ایران رگبار و رعدوبرق استان البرز بعضی ساعات وزش باد مه آلود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۶۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش دما و بارش باران در تهران

اداره کل هواشناسی استان تهران از بارش باران از امروز (۳ اردیبهشت) و کاهش محسوس دما از فردا خبر داد.

به گزارش مشرق، براساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای همدیدی، طی امروز تا چهارشنبه (۳ تا ۵ اردیبهشت) با نفوذ سامانه بارشی، آسمان استان قسمتی ابری تا نیمه ابری و در بعضی ساعات همراه با افزایش ابر و بارش باران، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید، در مناطق مستعد بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

فردا (۴ اردیبهشت) کاهش محسوس دما و از پنج شنبه (۶ اردیبهشت) روند تدریجی افزایش دما مورد انتظار است. روزهای پنجشنبه و جمعه (۶ و ۷ اردیبهشت) آسمان صاف تا کمی ابری، همراه با وزش باد خواهد بود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، فرودگاه امام خمینی (ره) با بیشینه دمای ۳۰ درجه سانتیگراد گرم‌ترین ایستگاه هواشناسی استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (۴ اردیبهشت‌ماه) نیمه‌ابری و وزش باد، در بعضی ساعت‌ها افزایش ابر، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۲ و حداکثر دمای ۱۹ درجه سانتیگراد و طی ‌چهارشنبه (۵ اردیبهشت‌ماه) کمی ابری تا نیمه ابری و وزش باد، گاهی افزایش ابر با احتمال رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۲ و حداکثر دمای ۱۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

دیگر خبرها

  • رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید موقت در اکثر نقاط کشور
  • رگبار باران و وزش باد در مازندران
  • بارش ها در بیشتر مناطق کشور شدت می یابد
  • آسمان مازندران امروز ابری همراه با رگبار باران
  • تداوم بارش‌ها در اکثر نقاط کشور تا فردا
  • هشدار نارنجی با شدت گرفتن بارش‌های رگبار و صاعقه در اصفهان
  • پیش بینی بارش رگباری باران و تگرگ در البرز
  • هشدار نارنجی با شدت گرفتن ناپایداری بارش‌های رگبار و صاعقه در اصفهان
  • کاهش دما و بارش باران در تهران
  • کاهش محسوس دما طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه در گلستان