Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@15:47:36 GMT

۱۷۰ مددجوی کمیته امداد ابرکوه جذب بازارکار شدند

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۱۶۵۱۶

۱۷۰ مددجوی کمیته امداد ابرکوه جذب بازارکار شدند

سیدجلال حسینی عصر سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ، افزود: این مبلغ به صورت قرض الحسنه از منابع داخلی کمیته امداد امام خمینی (ره) و بانک‌های عامل در اختیار مجریان ۱۲۰ طرح کشاورزی، خدماتی، دامداری ، دامپروری و صنایع دستی قرار گرفت.

وی بیان کرد: با همکاری مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای ، خدمات آموزش های مهارتی متناسب با نیاز بازارکار منطقه به مددجویان  ارایه شد و در سال ۱۳۹۹ این همکاری و آموزش ها همچنان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس کمیته امداد ابرکوه ، اظهارکرد: با همکاری و تعامل مدیران واحدهای صنعتی شهرستان ۱۰ نفر از مددجویان سال گذشته در واحدهای تولیدی و صنعتی ابرکوه  نیز مشغول به کار شدند.

حسینی ادامه داد: تعدادی از مددجویان زیرپوشش این نهاد برای سرمایه گذاری در ۳۰ طرح خوداشتغالی در انتظار دریافت ۱۵ میلیارد ریال وام از بانک‌های عامل هستند.

وی اضافه کرد : در اجرای این طرح ها به همکاری ویژه بانک‌های عامل نیاز هست و  با پرداخت این مبلغ زمینه اشتغال ۴۰ نفر فراهم می شود .

به گفته وی ، پارسال ۴.۵ میلیارد ریال وام کارگشایی به مددجویان شهرستان پرداخت شد، این میزان وام برای کمک به معیشت و تامین نیازهای ضروری ۱۱۰ نفر از مددجویان هزینه شد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: افراد خیر سال گذشته ۳۷ میلیارد ریال به مددجویان این نهاد حمایتی کمک کردند که این مبلغ نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۰ درصد رشد دارد.

هزار و  ۴۰۰ خانوار مددجو و نیازمند شامل  ۲ هزار و ۱۹۲ نفر از خدمات حمایتی کمیته امداد ابرکوه بهره‌مند هستند.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری ابرکوه در۱۴۰کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.

برچسب‌ها کمیته امداد امام خمینی (ره) اشتغال زایی ابرکوه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کمیته امداد امام خمینی ره اشتغال زایی ابرکوه کمیته امداد امام خمینی ره اشتغال زایی ابرکوه کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۶۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری ۸۰ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد در قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی رحمت الله علیه استان در مراسم واگذاری ۸۰ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد استان گفت: امروز مجموعاً ۳۳ هزار و ۶۰۰ واحد مسکونی در سراسر کشور به مددجویان کمیته امداد تحویل داده می‌شود که سهم قم از این تعداد ۸۰ واحد است.

حجت الاسلام مهری گفت: از مجموع ۸۰ واحدی که در قم به بهره برداری رسید، ۳۴ واحد در سلفچگان، ۲۵ واحد در روستا‌ها و ۲۱ واحد در پردیسان ساخته شده است.

وی با اشاره به هزینه ۴۰ میلیارد تومانی کمیته امداد امام خمینی استان برای ساخت این واحد‌ها گفت: برای ساخت هر واحد، ۲۸۰ میلیون تومان آورده توسط متقاضیان تامین شده و مابقی تا سقف ۶۰۰ میلیون تومان توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) و خیران به پروژه‌ها تزریق شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • واگذاری ۲۵۷ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد در سمنان
  • ثبت نام ۹۸۹ مددجوی کمیته امداد البرز در دوره‌های سوادآموزی
  • واگذاری بیش از چهار هزار واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد در سیستان و بلوچستان
  • واگذاری بیش از هزار واحد مسکن روستایی به مددجویان کمیته امداد هرمزگان
  • تحویل ۱۰۰۰ واحد مسکونی به نیازمندان در کهگیلویه و بویراحمد
  • معافیت ۲۷ هزار مددجوی کمیته امداد از پرداخت عوارض
  • تحویل بیش از 3 هزار مسکن به مددجویان کمیته امداد در گلستان
  • ۸۰۰ روستای گلستان مددجوی فاقد مسکن ندارند
  • ۸۰ مددجوی کمیته امداد قم صاحبخانه شدند
  • واگذاری ۸۰ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد در قم