Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه‌شنبه مرکز ارتباطات و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح در متن این بیانیه آمده است: شهید سپهبد علی صیاد شیرازی از مصادیق ریشه‌ها و رویش‌های انقلابی ارتش در دوران حاکمیت طاغوت و به عنوان فرمانده‌ای ولایی و برخوردار از بصیرت و بینش عمیق دینی و باور انقلابی در بین تمامی همرزمان و فرماندهان و مسئولان لشکری و کشوری نماد شجاعت و فداکاری و مایه افتخار و مباهات آحاد رزمندگان اسلام در ارتش، سپاه، بسیج و سایر نیروهای مسلح و انقلابی کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بیانیه با اشاره به حماسه آفرینی‌ها و نقش بی‌بدیل و بارز شهید پرافتخار صیادشیرازی در طراحی و فرماندهی عملیات‌های بزرگ در دوران هشت سال دفاع مقدس و خلق پیروزی‌های بیشمار تصریح کرده است: حافظه تاریخی ملت انقلابی و رشید ایران اسلامی گواهی می‌دهد که نقش آفرینی‌ها و حضور مستمر، ایثارگری‌ها و از خودگذشتگی‌های کم نظیر شهید صیاد شیرازی طی دوران مجاهدت و تلاش در ارتش جمهوری اسلامی به ویژه در هشت سال دفاع مقدس و سپس در عالی‌ترین سطوح راهبردی در ستاد کل نیروهای مسلح  برکات و دستاوردهای تعیین کننده و اثرات مفید و مطلوبی را برای پیشبرد اهداف و سیاست‌های کشور و تقویت بازدارندگی و تعالی و ارتقاء اقتدار دفاعی نظام به دنبال داشته است.

ستاد کل نیروهای مسلح آمده در این بیانیه ضمن تبیین و بر شماری خدمات سازنده و تلاش‌های خستگی‌ناپذیر و مجاهدانه شهید صیاد شیرازی در عرصه دفاع از انقلاب و نظام و میهن اسلامی خاطرنشان کرد: تلاش‌های صادقانه شهید صیاد شیرازی در تقویت وحدت، تعامل، هم‌افزایی و اتحاد و برادری بین ارتش و سپاه آن هم در شرایطی که دشمنان انقلاب و جریان‌های منحرف در صدد القای اختلاف و ناهماهنگی و ایجاد شکاف بین نیروهای انقلاب به عنوان بازوان قدرتمند و توانمند رهبری و ولایت فقیه و ملت ایران بودند نشأت گرفته از شخصیت والا، تقوا و اخلاص و ولایتمداری محض و صادقانه وی بود که همواره نام و یادش در زمره طلایه‌داران وحدت و یکپارچگی و نماد صلابت و اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران می‌درخشد.

این بیانیه در پایان با گرامیداشت یاد و خاطره سلحشوری‌ها و رشادت‌های شهید صیاد شیرازی و همرزمان شهید و ایثارگرش تاکید کرده است: با اقدام مذبوحانه و تروریستی منافقین و عوامل خودفروخته نظام سلطه و مزدوران استکبار جهانی آن فرمانده شجاع و مومن به آرزوی دیرینه خود یعنی شهادت در راه انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی رسید و نام و یادش همواره در قلوب امت اسلامی زنده و جاوید و رسالت خطیر سربازی و اندیشه‌های نابش محور بالندگی، اقتدار دفاعی و وحدت و همدلی نیروهای مسلح و منشور فداکاری و ایثار در برابر دشمنان اسلام و ولایت و عامل رسوایی جبهه نفاق و تزویر شده است.

برچسب‌ها دفاع مقدس ستاد کل نیروهای مسلح علی صیاد شیرازی جمهوری اسلامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دفاع مقدس ستاد کل نیروهای مسلح علی صیاد شیرازی جمهوری اسلامی دفاع مقدس ستاد کل نیروهای مسلح علی صیاد شیرازی جمهوری اسلامی ستاد کل نیروهای مسلح شهید صیاد شیرازی جمهوری اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۶۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، در روز جاری (۲۹ فروردین) روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و تجلیل از حماسه آفرینی‌های نزاجا، مراسم رژه نیروهای مسلح در محل فرماندهی لشکر ۹۲ زرهی خوزستان برگزار شد.

در این مراسم استاندار خوزستان گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروهای مسلح کشورمان در عملیات وعده صادق در دفاع از میهن اسلامی‌مان اقتدار و حماسه آفریدند.

علی اکبر حسینی محراب با گرامی داشت روز ارتش افزود: نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران مقتدرانه در راه دفاع از ایران اسلامی مجاهدت می‌کنند و برای ملت ما عظمت و عزت می‌آفرینند.

در این مراسم یگان‌های پیاده و خودرویی ارتش، سپاه و نیروی انتظامی با حرکت از مقابل جایگاه، اقتدار خود را در دفاع از کیان و مرزهای میهن اسلامی به نمایش گذاشتند.

همچنین در مراسم رژه نیروهای مسلح تجهیزات سبک و سنگین نظامی، سامانه‌های پدافند هوایی و مخابراتی به نمایش گذاشته شد.

کد خبر 6080862

دیگر خبرها

  • نیروهای مسلح ایران تقویت کننده یکدیگر هستند
  • نیرو‌های مسلح ایران اسلامی در اوج اقتدار و آمادگی هستند
  • خاطرات فرزند شهید سپهبد صیاد شیرازی: پدرم پل وحدت بین ارتش و سپاه بود/ او نسبت به حفظ فاصله نظامیان از سیاست حساسیت ویژه‌ای داشتند/ هرگز نظرات سیاسی خود را به صورت عمومی مطرح نمی‌کرد
  • برگزاری رژه روز ارتش در کرمان + فیلم و تصویر
  • مراسم رژه نیروهای مسلح در رشت برگزار شد+تصاویر
  • از بابایی تا صیاد / رشادت‌هایی که دشمن در محاسباتش از قلم انداخته بود
  • مراسم رژه نیروهای مسلح در رشت برگزار شد
  • مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز برگزار شد
  • نیروهای مسلح تا آخرین نفس‌های خود از انقلاب دفاع می‌کنند
  • هم‌رزم صیاد از فدایی بودن ارتش برای ملت می‌گوید