Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسه دیدار نوروزی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با معاون و مدیران کل معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، جلسه دیدار نوروزی دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با روح‌الله دهقانی فیروزآبادی معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی و مدیران کل این حوزه به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه گزارشی از عملکرد سال 1398 معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری توسط معاون و مدیران کل این حوزه ارائه شد. مواردی ازجمله سراهای نوآوری آزاد، امور پارک علم و فناوری، شرکت های دانش‌بنیان، امور کارآفرینی و مراکز رشد، توسعه آموزش‌های فناوری، فعالیت‌های معاونت در زمان شیوع ویروس کرونا و ... در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت.

همچنین برنامه های معاونت تحقیقات، نوآوری و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی برای سال جاری به منظور ارتقای کیفیت فعالیت ها ارائه شد. طهرانچی پس از ارائه گزارش توسط معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه به بیان مطالبی در خصوص فعالیت های این معاونت، لزوم توجه به فضای مجازی و ارتقاء کیفیت امور پرداخت.

انتهای پیام/4021/

منبع: آنا

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی محمد مهدی طهرانچی معاونت تحقیقات فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی فناوری و نوآوری دانشگاه دانشگاه آزاد اسلامی معاونت تحقیقات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۶۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای جایزه دکتر موسی‌خانی به ۳ نفر از برگزیدگان

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مرتضی موسی‌خانی، رئیس کمیته بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران در اختتامیه هجدهمین دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران که عصر امروز (جمعه، ۳۱ فروردین ۱۴۰۳) در واحد علوم تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: نفس جایزه بسیار ارزشمند است و از سال بعد قرار است یک جایزه به مسابقات ربوکاپ برای سه نفر که رتبه کسب می‌کنند، اضافه شود.

وی با بیان اینکه جایزه دکتر موسی‌خانی به بورسیه تحصیلی اطلاق می‌شود، ادامه داد: بورسیه تحصیلی در مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در حوزه کامپیوتر اهدا به سه نفر اهدا می‌شود.

رئیس کمیته بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران اظهار کرد: دانشجویان پرافتخار، کمیته‌های فنی پژوهشگزان جوان و دانشجویان این دانشگاه و دیگر افراد شرکت‌کننده در این مسابقه زحمت بسیار زیادی کشیدند.

موسی‌خانی ابراز کرد: وقتی شما جوانان و نوجوانان را با اندیشه‌های بزرگ، ایده‌های کارآفرینانه و نوآورانه می‌بینم، احساس کوچکی و از حضور شما احساس بزرگی می‌کنم. شما بزرگان که ایران آباد را رقم می‌زنید.

وی افزود: هر کسی که در این مسابقه شرکت کرده، برنده است و با توجه به اینکه در  حوزه هوش مصنوعی که ترند جهان است، شرکت‌کردید، به یکایک عزیزان تبریک می‌گویم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اهدای جایزه دکتر موسی‌خانی به ۳ نفر از برگزیدگان
  • دیدار دانشگاهیان دانشگاه آزاد رودهن با خانواده شهید
  • دیدار رئیس و معاونین دانشگاه آزاد اسلامی با دکتر ولایتی
  • نشاط حاصل از فهم فناوری؛ بزرگترین دستاورد هجدهمین دوره از مسابقات بین المللی ربوکاپ/ مسابقات تزئینی نیستند، حمایت دولت ضروری است
  • نشاط حاصل از فهم فناوری؛ بزرگترین دستاورد این دوره از مسابقات بین المللی ربوکاپ است/ مسابقات تزئینی نیستند، حمایت دولت ضروری است
  • تایید انتخاب 10 رئیس دانشگاه‌ و مرکز آموزشی و تحقیقاتی کشور
  • آغاز به کار هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران
  • تدوین دانشنامه دفاع مقدس در دانشگاه آزاد استان فارس
  • سند تحول و تعالی دانشگاه نظام فناوری را به جامعه نوآور تبدیل می‌کند
  • سند تحول و تعالی دانشگاه نظام فناوری به جامعه نوآور تبدیل می‌کند