Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@19:08:07 GMT

۲۲۴ هزار خانوار خراسان جنوبی غربالگری کرونا شدند

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۱۶۶۷۲

۲۲۴ هزار خانوار خراسان جنوبی غربالگری کرونا شدند

مهدی زاده گفت: تاکنون ۲۲۴هزار و ۳۸ خانوار در خراسان جنوبی از نظر کرونا غربالگری شدند که ۹۳.۳ درصد خانوارهای استان را شامل می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «کامبیز مهدی‌زاده» عصر امروز (۱۹ فروردین) به رسانه های گروهی درباره آخرین وضعیت بیماری کرونا در استان خراسان جنوبی اظهار کرد: شش مورد جدید مبتلا به ویروس کرونا در ۲۴ ساعت گذشته از مجموع ۶۶ آزمایشی که انجام دادیم، شناسایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: از تعداد ۶۶ آزمایش انجام شده تعداد ۳۰ آزمایش از بیماران بستری بوده که پنج مورد آن مثبت اعلام شده و ۳۶ آزمایش نیز سرپایی بوده که یک مورد آن مثبت بوده است.

 

وی افزود: تاکنون از مجموع یک هزار و ۳۰۴ آزمایش که انجام شده، ۹۴۷ مورد منفی و تست کرونا ۳۵۷ نفر در کل استان مثبت بوده است.

 

مهدی زاده با بیان اینکه تاکنون ۲۸۶ بیمار با حال عمومی خوب از بیمارستان‌ها مرخص شده‌اند و ۳۸بیمار هنوز در بیمارستان‌های استان بستری هستند، ادامه داد: متاسفانه طی ۲۴ساعت گذشته، ۲مورد فوتی در استان داشتیم اما از آنجایی که ۲مورد از آمار کل فوتی های استان، مربوط به مشهد و تهران بوده اند از آمار کل فوتی های استان کسر شده اند بدین ترتیب آمار کل فوتی استان همچنان ۳۳ نفر  است.

 

وی افزود: تاکنون ۲۲۴ هزار و ۳۸ خانوار استان معادل ۹۳.۳درصد از نظر کرونا غربالگری شده‌اند.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: همچنین ۸۰ هزار و ۹۲۶ نفر در استان با مراجعه به سامانه خوداظهاری salamat.gov.ir اطلاعات خود را ثبت کرده‌اند.

 

پایان پیام/375

منبع: شبستان

کلیدواژه: غربالگری کرونا خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۶۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف جسد مردی در بیرجند

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش مدیریت رسانه و روابط عمومی دادگستری کل استان خراسان جنوبی، به دنبال کشف جسدی در بیرجند امروز "زارعی" بازپرس دادسرای مرکز استان به همراه تیم پزشکی قانونی و انتظامی در محل حاضر شد و دستورات اولیه را صادر کرد.

بنا به این گزارش هویت متوفی و اولیای دم نیز شناسایی شده و سایر اقدامات قانونی در حال انجام است.

دادگستری خراسان جنوبی اعلام کرد که علت فوت در دست بررسی است و رسانه‌ها از گمانه زنی اجتناب کنند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • سیل خراسان جنوبی/ خسارت به جاده ها/ فرصت مجدد برای جاماندگان کنکور
  • شیشه ۳۶ در خراسان جنوبی
  • سیل به برخی راه‌های ارتباطی خراسان جنوبی خسارت زد / فرصت مجدد برای جاماندگان کنکور
  • انسداد برخی از محور‌های مواصلاتی در خراسان جنوبی
  • تخلیه روستای سیل‌زده نوده زیرکوه/۵۶ خانوار اسکان داده شدند
  • کشف جسد مردی در بیرجند
  • ۷ فوتی و مصدم بر اثر تصادف در خراسان شمالی
  • باران و سیلاب سراسر خراسان جنوبی را فرا گرفت
  • غربالگری شنوایی ۱۱هزار نوزاد در خراسان شمالی
  • غربالگری ۳ سرطان شایع در خراسان رضوی