Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اتاق خبر»
2024-04-19@19:55:39 GMT

نحوه پرداخت پاداش بازنشستگی کارکنان دولت اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۱۶۸۳۴

نحوه پرداخت پاداش بازنشستگی کارکنان دولت اعلام شد

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، محمدباقر نوبخت در این بخشنامه اعلام کرد که این دستورالعمل برای کلیه دستگاه‌های اجرایی ملی و استانی قوای مجریه، مقننه و قضائیه، نیروهای مسلح، وزارت‌خانه‌ها، سازمان‌ها و شرکت‌ها و مؤسسات دولتی نهادهای انقلاب اسلامی به منظور پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان، مانده مرخصی و وجوه بازخریدی به منظور پرداخت به موقع مطالبات پاداش پایان خدمت بازنشستگان دستگاه‌های اجرایی در سال ۱۳۹۹، ردیف‌های درآمدی ۲۱۰۲۱۸ با عنوان "درآمد حاصل از فروش اموال و دارایی‌های منقول و غیرمنقول مازاد دستگاه‌های اجرایی بابت بازخریدی و پاداش پایان خدمت" و ۲۱۰۲۲۱ با عنوان "منابع حاصل از فروش اموال و دارایی‌های منقول و غیرمنقول و مازاد دستگاه‌های اجرایی" و متقابلاً ردیف‌های هزینه‌ای ۲۸- ۵۳۰۰۰۰ با عنوان "اعتبارات بازخرید کارکنان مازاد رسمی و غیررسمی و پاداش پایان خدمت بازنشستگان از محل فروش اموال مازاد" و ۵۷-۵۵۰۰۰ با عنوان "مطالبات پاداش پایان خدمت بازنشستگان" پیش‌بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق اعلام سازمان برنامه و بودجه در این بخشنامه آمده است که از هم اکنون تدابیر لازم برای فروش اموال و دارایی‌های منقول و غیرمنقول مازاد و تحقق درآمدهای پیش‌بینی شده اتخاذ شود تا در پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان آن دستگاه تأخیر یا وقفه‌ای ایجاد نشود. مبلغ واریزی به هر یک از ردیف‌های درآمدی ذی‌ربط عیناً به آن دستگاه ابلاغ، تخصیص و پرداخت خواهد شد.

همچنین بر اساس این بخشنامه، هیچ‌گونه منابع اعتباری دیگری برای پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستان در قانون بودجه سال ۱۳۹۹ پیش‌بینی نشده است؛ لذا مسئولیت هر گونه تعلل و تأخیر در این خصوص و پاسخ‌گویی به ذی‌نفعان و مراجع نظارتی ذی‌صلاح، بر عهده آن دستگاه خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: اتاق خبر

کلیدواژه: محمدباقر نوبخت بازنشستگی سازمان برنامه و بودجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۶۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا پاداش جام جهانی داوران ایرانی پرداخت نشد؟

سه داور ایرانی حاضر در جام جهانی ۲۰۲۲ با وجود مصوبه فدراسیون فوتبال هنوز پاداش خود را دریافت نکردند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم،  در روز 28 اسفند ماه سال 1401 هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال مصوبه‌ای درباره تکریم داوران ایرانی حاضر در جام جهانی داشت و برای سه داور ایرانی پاداشی در نظر گرفت. بر این اساس قرار بود علیرضا فغانی، محمدرضا منصوری و محمدرضا ابوالفضلی هر کدام برابر با معادل ارزش ریالی 10 سکه پاداش دریافت کنند، اما این پرداخت عملی نشد.

بعد از تأخیر در این پرداخت و پیگیری سه عضو تیم داوری، همزمان با روز اعزام تیم ملی بانوان ایران به مسابقات جام جهانی استرالیا در روز 29 مهر 1402 هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال نشستی تشکیل داد و در کنار موضوعات دیگر مجدداً مصوب کرد که پاداش مذکور پرداخت شود. با این وجود تاکنون چنین مبلغی پرداخت نشده است.

این موارد در حالی رقم می‌خورد که قیمت سکه در حال افزایش است و هر چقدر در این پرداخت تأخیر ایجاد شود، فدراسیون برای اجرای تعهد خود کار سخت‌تری در پیش خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جزئیات افزایش چشمگیر حقوق بازنشستگان با احکام جدید
  • آخرین وضعیت اجرای قانون بودجه کشور
  • پرداخت تسهیلات ازدواج به فرزندان اعضای صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران
  • حقوق بازنشستگان با چه فرمولی افزایش یافت ؟
  • پرداخت حقوق فروردین‌ماه بازنشستگان کشوری براساس مصوبه هیات دولت
  • حقوق فروردین ماه بازنشستگان بر چه اساسی پرداخت می شود؟
  • چرا پاداش جام جهانی داوران ایرانی پرداخت نشد؟
  • زمان و شرط اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان مشخص شد
  • زمان و شرط اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اعلام شد/ اعلام جزییات
  • زمان و شرط اجرای «همسان‌سازی حقوق بازنشستگان»