Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، ستاد کل نیرو‌های مسلح با صدور بیانیه‌ای به مناسبت سالروز شهادت سپهبد شهید علی صیاد شیرازی از مقام شامخ این شهید والامقام تجلیل و یاد و خاطره شهیدان و ایثارگران سرافراز را گرامی داشت.

در این بیانیه آمده است: شهید سپهبد صیاد شیرازی از مصادیق ریشه‌ها و رویش‌های انقلابی ارتش در دوران حاکمیت طاغوت و به عنوان فرمانده‌ای ولایی و برخوردار از بصیرت و بینش عمیق دینی و باور انقلابی در بین تمامی همرزمان و فرماندهان و مسئولان لشکری و کشوری نماد شجاعت و فداکاری و مایه افتخار و مباهات آحاد رزمندگان اسلام در ارتش، سپاه، بسیج و سایر نیرو‌های مسلح و انقلابی کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بیانیه با اشاره به حماسه آفرینی‌ها و نقش بی بدیل و بارز شهید پرافتخار صیادشیرازی در طراحی و فرماندهی عملیات‌های بزرگ در دوران هشت سال دفاع مقدس و خلق پیروزی‌های بیشمار تصریح شده است: حافظه تاریخی ملت انقلابی و رشید ایران اسلامی گواهی می‌دهد که نقش آفرینی‌ها و حضور مستمر، ایثارگری‌ها و از خودگذشتگی‌های کم نظیر شهید صیاد شیرازی طی دوران مجاهدت و تلاش در ارتش جمهوری اسلامی به ویژه در هشت سال دفاع مقدس و سپس در عالی‌ترین سطوح راهبردی در ستاد کل نیرو‌های مسلح برکات و دستاورد‌های تعیین کننده و اثرات مفید و مطلوبی را برای پیشبرد اهداف و سیاست‌های کشور و تقویت بازدارندگی و تعالی و ارتقاء اقتدار دفاعی نظام به دنبال داشته است.

ستاد کل نیرو‌های مسلح در بخش دیگری از این بیانیه ضمن تبیین و بر شماری خدمات سازنده و تلاش‌های خستگی‌ناپذیر و مجاهدانه شهید صیاد شیرازی در عرصه دفاع از انقلاب و نظام و میهن اسلامی خاطرنشان کرد: تلاش‌های صادقانه شهید صیاد شیرازی در تقویت وحدت، تعامل، هم افزایی و اتحاد و برادری بین ارتش و سپاه آن هم در شرایطی که دشمنان انقلاب و جریان‌های منحرف در صدد القای اختلاف و ناهماهنگی و ایجاد شکاف بین نیرو‌های انقلاب به عنوان بازوان قدرتمند و توانمند رهبری و ولایت فقیه و ملت ایران بودند نشأت گرفته از شخصیت والا، تقوا و اخلاص و ولایتمداری محض و صادقانه وی بود که همواره نام و یادش در زمره طلایه داران وحدت و یکپارچگی و نماد صلابت و اقتدار نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران می‌درخشد.

این بیانیه در پایان با گرامیداشت یاد و خاطره سلحشوری‌ها و رشادت‌های شهید صیاد شیرازی و همرزمان شهید و ایثارگرش تاکید کرده است: بااقدام مذبوحانه و تروریستی منافقین و عوامل خودفروخته نظام سلطه و مزدوران استکبار جهانی آن فرمانده شجاع و مومن به آرزوی دیرینه خود یعنی شهادت در راه انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی رسید و نام و یادش همواره در قلوب امت اسلامی زنده و جاوید و رسالت خطیر سربازی و اندیشه‌های نابش محور بالندگی، اقتدار دفاعی و وحدت و همدلی نیرو‌های مسلح و منشور فداکاری و ایثار در برابر دشمنان اسلام و ولایت و عامل رسوایی جبهه نفاق و تزویر گردیده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ستاد کل نیروهای مسلح ارتش جمهوری اسلامی ایران شهید صیاد شیرازی نیرو های مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۶۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیرو‌های مسلح ما بزرگترین عملیات پهپادی دنیا را رقم زدند

به گزارش صدا و سیمای خراسان شمالی؛ حجت الاسلام و المسلمین نوری در همایش ویژه ارتش در خراسان شمالی گفت: در حالی که قریب به ده کشور از جمله امریکا و انگلیس تلاش کردند موشک‌های ما به اسرائیل نرسد، اما رسید و دل همه مردم آزاده، مردم غزه و مردم ایران را شاد کردند.
امام جمعه بجنورد به وجود حس غرور و غیرت در سربازان ولی امرمسلمین اشاره کرد و یاد شهدای اسلام و ۷۵۰ شهید ارتش در خراسان شمالی را گرامی داشت.
وی با تبریک روز ارتش را به خانواده‌های ارتش و شهدای ارتش از اجرای طرح عفاف و حجاب در شهر قدر دانی کرد و از رسانه‌ها و مراکز فرهنگی خواست تا از طرح نور پشتیبانی کنند.
استاندار خراسان شمالی نیز در این مراسم با شکوه، جایگاه رهبر و فرمانده کل قوا را در هدایت صحیح جامعه و نظام مورد توجه قرار داد و گفت زمانیکه عده‌ای به دنبال انحلال ارتش بودند، اما امام از این انحراف جلوگیری کرد و روز ارتش را نامگذاری کرد.
حسین نژاد افزود: امروز نیز شجاعت مقام معظم رهبری سیلی بر چهره کریه دشمن نواخت و غم شهادت عزیزانمان را با درس به دشمن تسلی داد و دشمن را پشیمان کرد و دنیا را مبهوت خودش کرد.
وی به عزت امروز کشور به عنوان دستاورد انقلاب اشاره کرد و گفت: ایرانی که نمی‌توانست کمترین نیاز خود را تامین کند، امروز عزتی یافته که بر صورت استکبار جهانی سیلی می‌زند و همزمان همه‌ی شئون انسانی را در اوج قدرت و بی باکی رعایت می‌کند و مراکز جمعیتی را هدف قرار نمی‌دهد.
حسین نژاد ادامه داد: با اقدامات ایران اسلامی، ابرقدرتی آمریکا دیگر مفهومی ندارد و شکوه و عظمت امروز ما از وجود رهبری دینی و سربازان شجاع اوست.
سرهنگ نجفی فرمانده تیپ شهید دلجویان ارتش هم، از انقلابی بودن و انقلابی ماندن ارتش سخن گفت و به ارتقای رزمی، ساخت تجهیزات و اقدامات دفاعی ارتش که در جهان سرآمد است به تفصیل اشاره کرد.
در این مراسم یاد شهدای جمهوری اسلامی ایران و ۴۸ هزار شهید ارتش گرامی داشته شد و خانواده شهید برومند، شهید وحیدی، شهیدجعفری، شهید اسدی، شهید مهنانی، شهید باغچقی، تجلیل شدند و همچنین جمعی از جانبازان، آزادگان و
ورزشکاران برتر ارتش تقدیر شدند.

دیگر خبرها

  • نیرو‌های مسلح ایران اسلامی در اوج اقتدار و آمادگی هستند
  • خاطرات فرزند شهید سپهبد صیاد شیرازی: پدرم پل وحدت بین ارتش و سپاه بود/ او نسبت به حفظ فاصله نظامیان از سیاست حساسیت ویژه‌ای داشتند/ هرگز نظرات سیاسی خود را به صورت عمومی مطرح نمی‌کرد
  • از بابایی تا صیاد / رشادت‌هایی که دشمن در محاسباتش از قلم انداخته بود
  • نیرو‌های مسلح ما بزرگترین عملیات پهپادی دنیا را رقم زدند
  • هم‌رزم صیاد از فدایی بودن ارتش برای ملت می‌گوید
  • برگزاری مراسم روز ارتش فردا در لرستان
  • سرلشکر باقری: مصداق همدلی ارتش و سپاه در عملیات وعده صادق نمایان شد
  • عملیات «وعده صادق» مصداق همدلی و هم‌افزایی ارتش و سپاه بود
  • جلوه‌های اقتدار ارتش ایران برای جهانیان آشکار شده است
  • بیانیه حزب اعتدال و توسعه در حمایت از اقدام کوبنده و بازدارنده نیرو‌های مسلح علیه رژیم صهیونیستی