Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-04-20@00:46:38 GMT

ظریف: ایران به صدقه‌ ترامپ هیچ نیازی ندارد

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۱۶۸۹۳

ظریف: ایران به صدقه‌ ترامپ هیچ نیازی ندارد

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، «محمد جواد ظریف» وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی امروز (سه‌شنبه) از «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا خواست تا تحریم‌های نفتی و دیگر محدودیت‌های ایران را لغو کند.

ظریف در صفحه توئیتر خود نوشت: «ایران از نظر منابع انسانی و طبیعی، غنی است. ما نیازی به صدقه‌دادن ترامپ نداریم - کسی که مجبور است دستگاه تنفس مصنوعی را از منابعی که خودش تحریم کرده خریداری کند».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در ادامه افزود: «چیزی که ما از او می‌خواهیم، این است که به ممانعت از فروش نفت و دیگر محصولات ایران، خرید نیازهایش و کسب و تولید درآمدپایان دهد».
 
رئیس دستگاه دیپلماسی ایران، پیشتر هم با ناکام توصیف کردن کارزار فشار حداکثری آمریکا علیه ایران، گفت سوءاستفاده از شرایط همه‌گیری ویروس کرونا، کریه‌ترین چهره یک دولت معتاد به تحریم است. 

ظریف همچنین با درخواست از کشورهای خارجی برای تبعیت نکردن از تحریم‌های آمریکا، گفت آمریکا از تروریسم اقتصادی به تروریسم پزشکی رسیده است.

انتهای پیام/

 

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۶۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، آمریکا و انگلیس امروز دور جدیدی از تحریم‌ها را با ادعای اینکه پاسخ ایران به جنایات رژیم اسرائیل باعث جنگ گسترده‌تری در غرب آسیا می‌شود، علیه ایران اعمال کردند.

دفتر کنترل دارایی های خارجی وزارت خزانه داری آمریکا ۱۶ فرد و ۲ نهاد در ایران را که موتورهای پهپاد تولید می‌کردند را تحریم کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • محدودیت‌های آمریکا برای حضور مقامات ایرانی در نیویورک
  • ایران یکی از بزرگ‌ترین حملاتی را که جهان به چشم دیده، علیه اسرائیل انجام داد
  • آمریکا ۱۶ فرد و دو نهاد ایرانی را تحریم کرد
  • تحریم‌های جدید وزارت خزانه‌داری آمریکا علیه ایران
  • تحریم‌های جدید آمریکا و بریتانیا علیه ایران
  • تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران
  • توهین جدید ترامپ به بایدن؛ او بدترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا است
  • ترامپ: بایدن کشور ما را ویران کرده و بدترین رئیس جمهور تاریخ آمریکاست/ ما باید از شر بایدن خلاص شویم (فیلم)
  • اعتراف ترامپ درباره هزینه‌های آمریکا برای جنگ در خاورمیانه (فیلم)
  • رحیم‌پور ازغدی: ترامپ یقه طرف را می‌گیره می‌خواد تجاوز کنه!