Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیروهای ارتش و اهالی روستای حامو در حومه شهر القامشلی سوریه با ستون نظامی آمریکا مقابله و آنها را مجبور به عقب نشینی کردند. ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۶ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری دولتی سوریه(سانا)، منابع آگاه محلی گفتند:یک ستون نظامی متشکل از پنج خودروی نظامی نیروهای اشغالگر آمریکایی به سمت پست نظامی ارتش سوریه در روستای حامو حرکت می کردند، اما بعد از تجمع اهالی در این پست نظامی مجبور به عقب نشینی و تغییر مسیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اهالی روستا با همکاری نیروهای ارتش سوریه برای بیان مخالفت خود با اشغالگری آمریکا و هرگونه حضور خارجی غیرقانونی در خاک سوریه، جلوی عبور این ستون نظامی را گرفتند.

سوریه|یک افسر تروریست آمریکایی و چند نیروی «قسد» در دیرالزور کشته شدندافشای انتقال 8 سرکرده داعش از سوریه به عین‌الاسد / چرا آمریکا به این اقدام دست زد؟

نیروهای ارتش سوریه در پست نظامی روستای حامو و اهالی این روستا پیش از این نیز چندین بار جلوی عبور ستون های نظامی نیروهای اشغالگر آمریکایی را گرفته بودند که آخرین مورد آن در اواخر ماه مارس گذشته بود.

انتهای پیام/

R7969/P/S8,90/CT10 واژه های کاربردی مرتبط سوریه اخبار "آمریکا"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سوریه اخبار آمریکا سوریه اخبار آمریکا ارتش سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۶۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اگر آمریکایی‌ها از عراق خارج نشوند هدف قرار می گیرند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المعلومه، «حسین الکرعاوی» رئیس کمیته اجرایی یک جنبش مردمی در عراق تصریح کرد که اگر جو بایدن رئیس جمهور آمریکا با تصمیم عراقی‌ها مبنی بر بیرون کردن نظامیان این کشور از عراق مخالفت کند نیروهای مقاومت اسلامی دست بسته نخواهند ماند.

وی افزود: در صورت مخالفت بایدن با این مساله، مقاومت اسلامی عراق عملیات ویژه خود را علیه اشغالگران آمریکایی و هدف قرار دادن پایگاه‌های نظامی این کشور از سر می‌گیرد.

الکرعاوی تاکید کرد: سفر محمد شیاع السودانی نخست وزیر عراق به آمریکا یک سفر مهم به شمار می‌رود و می‌تواند سرنوشت حضور نیروهای خارجی در عراق را تعیین کند.

وی بیان کرد: ما از نخست وزیر عراق می‌خواهیم شجاع بوده و مساله بیرون راندن نظامیان آمریکایی از این کشور را نهایی کند. السودانی باید به آمریکایی‌ها بگوید که نیروهای مقاومت اسلامی عراق بی تفاوت نخواهند بود.

روز شنبه السودانی در رأس یک هیأت دولتی، پارلمانی و متشکل از نمایندگان بخش‌های خصوصی سفر رسمی خود را به آمریکا آغاز کرد.

این سفر بنا به دعوت جو بایدن رئیس جمهور آمریکا صورت می‌گیرد.

کد خبر 6078611

دیگر خبرها

  • اعتراف لیبرمن: بدون رادار‌های آمریکایی، مقابله با ایران ممکن نبود
  • آمریکایی‌ها روزی از گزینه نظامیِ روی میز حرف می‌زدند، اما ...
  • باید با زبان زور با دنیای مستکبر رفتار کرد/ باور به پوشالی ‎بودن هیمنه آمریکا در مردم نهادینه شده ‎است
  • باید با زبان زور با دنیای مستکبر و زورگو رفتار کرد/ باور به پوشالی ‎بودن هیمنه آمریکا در مردم نهادینه شده ‎است
  • اعتراف لیبرمن: بدون رادارهای آمریکایی مقابله با حمله ایران ممکن نبود
  • تحلیلگر آمریکایی: ایران نشان داد در حمله مستقیم تردید ندارد
  • باور به پوشالی ‎بودن هیمنه آمریکا در مردم نهادینه شده ‎است
  • سفر نخست وزیر عراق با هدف تعیین جدول زمانی خروج نظامیان آمریکایی
  • اگر آمریکایی‌ها از عراق خارج نشوند هدف قرار می گیرند
  • سلبریتی‌ها چه مهارت‌های جالبی دارند؟ | سرگرمی‌های خرد، ثروت‌هایی کلان