Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-24@01:46:58 GMT

واژگونی پراید با ۴ کشته و مصدوم در نیشابور

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۱۶۹۸۹

واژگونی پراید با ۴ کشته و مصدوم در نیشابور

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور از واژگونی یک دستگاه خودرو پراید در یکی از مناطق بخش مرکزی این شهرستان با ۲ کشته و ۲ مصدوم خبر داد .

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ" حسین دهقانپور" در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر یک فقره واژگونی یک دستگاه خودرو پراید در یکی از مناطق بخش مرکزی شهرستان نیشابور به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰، بلافاصله گشت تصادفات به همراه نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی افزود: با حضور ماموران در محل و در بررسی های به عمل آمده مشخص شد یک دستگاه خودرو سواری پراید به علت نامعلومی از جاده منحرف و واژگون که متاسفانه در این ۲ تن در دم فوت و دو نفر دیگر نیز مصدوم که بلافاصله توسط نیروهای امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند. سرهنگ دهقانپور خاطرنشان کرد: کارشناس پلیس راه علت حادثه را ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه اعلام کرده است. فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور ضمن ابراز تأسف از این حادثه از رانندگان خواست؛ هنگام رانندگی ضمن رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، با صبر و حوصله رانندگی و از عجله و شتاب بی مورد خودداری و در ازای هر دو ساعت رانندگی ۱۵ دقیقه استراحت را لحاظ تا شاهد چنین حوادث ناگواری نباشیم. منبع: پلیس

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: پراید نیشابور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۶۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸ کشته و مصدوم در تصادف محور فسا - داراب

محمدجواد مرادیان رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی فارس اظهار کرد: امروز با اعلام گزارش تصادف ۳ دستگاه خودرو وانت نیسان، پژو پارس و ساندرو در محور فسا – داراب، بعد از گردنه بیخه دراز، نیرو‌های اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

او ادامه داد: بر اثر این حادثه یک نفر قبل از رسیدن آمبولانس فوت شد و ۷ نفر هم مصدوم و به بیمارستان داراب انتقال داده شدند.

مرادیان تصریح کرد: برای امدادرسانی به حادثه دیدگان، ۲ دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ داراب و فسا و یک دستگاه آمبولانس کارخانه سیمان داراب به محل حادثه اعزام شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف محور فسا - داراب
  • یک کشته در برخورد تریلر با پراید در جاده نیشابور -فریمان
  • ۲ مصدوم بر اثر واژگونی پراید در محور قزوین - تهران
  • یک کشته و ۳ مجروح در واژگونی پراید
  • ۵ مصدوم در اثر تصادف رانندگی در جاده حیران
  • مفقودی یک نفر در رودخانه چالوس صحت ندارد
  • حادثه‌رانندگی در جاده مهاباد - سردشت ۴ کشته و مصدوم برجا گذاشت
  • واژگونی سمند در قزوین یک کشته برجا گذاشت
  • یک کشته بر اثر واژگونی خودرو در قزوین
  • ۳ تصادف در محور‌های مواصلاتی گناوه/ ۲ نفر فوت و ۱۰ نفر مصدوم شدند