Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر امور خارجه کشورمان با بیان اینکه "ایران نیازی به صدقه دادن رئیس جمهور آمریکا ندارد"، خواستار توقف تحریم های نفتی کشورمان شد.

قدس آنلاین: محمدجواد ظریف وزیر امورخارجه کشورمان در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: ایران از نظر منابع انسانی و طبیعی غنی است. ما احتیاجی به صدقه دادن از سوی دونالد ترامپ که مجبور است دستگاه های تنفس مصنوعی را از منابعی که خود تحریمشان کرده، تهیه کند نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: آنچه ما از او می خواهیم این است که دست از ممانعت از فروش نفت و دیگر محصولات ایران، خرید مایحتاج، دریافت‌ها و پرداخت‌های آن بردارد.

ظریف طی هفته‌های گذشته بارها خواستار پایان تحریم‌های یک جانبه و غیرقانونی آمریکا علیه کشورمان شده و تاکید کرده است که این تحریم‌های ظالمانه علی رغم توانایی‌های پزشکی ایران، مانع از مقابله درست با شیوع  ویروس کرونا و پیامدهای ناشی از آن در کشور شده است.

وزیر امورخارجه در همین راستا در نامه ای رسمی به دبیرکل سازمان ملل بر لزوم توقف این تحریم ها تاکید کرده و  به علاوه از سران سایر کشورها خواسته است تا به بی عملی در برابر این رویکرد غیر انسانی آمریکا پایان دهند.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: ظریف وزیر امور خارجه دونالد ترامپ تحریم های نفتی تحریم پزشکی کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۷۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحریم های جدید آمریکا علیه ایران؛ ۴ شخص و ۲ شرکت تحریم شدند

به گزارش همشهری آنلاین وزارت خزانه‌داری آمریکا با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که ۴ شخص و ۲ نهاد را در ارتباط با ایران در لیست تحریم‌های خود قرار داده است. این تحریم‌ها به بهانه دخیل بودن این اشخاص و نهادها در حملات سایبری به سازمان‌های دولتی ایالات متحده اعمال شده است.

کد خبر 846802 برچسب‌ها خبر ویژه ایران و آمریکا

دیگر خبرها

  • دست خالی غرب در برابر ایران | وقتی تیغ تحریم دیگر نمی‌بُرد!
  • مبتکر روش‌های گوناگون فروش نفت در تحریم شده‌ایم
  • تحریم های جدید ایران تا چه حد جدی است؟
  • تحریم های جدید آمریکا علیه ایران؛ ۴ شخص و ۲ شرکت تحریم شدند
  • این سد از بروز فاجعه انسانی در سیستان و بلوچستان جلوگیری کرد
  • وزیر بازرگانی آمریکا: تحریم علیه هوآوی جواب داد
  • فروش نفت ونزوئلا با ارز دیجیتالی
  • پولیتیکو: ۳ دولت اخیر آمریکا در مقابل ایران ناکام شدند
  • ندیمی در گفت و گو با قدس: دیپلماسی انرژی فعال در منطقه به ما کمک کرد که از گستردگی تحریم ها جلوگیری کنیم
  • بنیامین نتانیاهو: با تحریم گردان اسرائیلی مقابله می‌کنیم