Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@08:51:03 GMT

آغاز فعالیت سامانه بارشی در خوزستان از امروز

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۱۷۱۴۵

آغاز فعالیت سامانه بارشی در خوزستان از امروز

ایسنا/خوزستان مدیرکل هواشناسی‌خوزستان از آغاز فعالیت سامانه بارشی در استان از امروز خبر داد.

محمد سبزه‌زاری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با تاثیر سامانه بارشی از امروز تا اوایل هفته آینده شاهد ابرناکی، رگبار و رعد و برق در مناطق شمالی، شرقی و ارتفاعات خوزستان و به صورت پراکنده در دیگر مناطق، وزش بادهای متوسط تا شدید و احتمال ریزش تگرگ در برخی نقاط استان خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این ایام شمال خلیج فارس مواج پیش‌بینی می‌شود. همچنین با توجه به ماهیت بارش های بهاری انتظار تشدید بارش ها به صورت نقطه ای وجود دارد.

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: در شبانه‌روز گذشته ماهشهر با ۳۳.۶ و دهدز با ۱۳.۴ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنکترین نقاط خوزستان بودند. تغییرات دمای اهواز در این مدت نیز بین ۲۰.۲ تا ۳۱.۳ درجه سانتیگراد در نوسان بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی هواشناسي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۷۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه بارشی وارد خوزستان می‌شود

محمد سبزه زاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر بیان کرد: بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی سامانه بارشی نه چندان فعالی از اواسط وقت فردا استان خوزستان را تحت تأثیر قرار می‌دهد و تا اواخر روز دوشنبه سبب رگبار و رعد و برق، وزش باد متوسط تا نسبتاً شدید گاهی تندباد لحظه‌ای بویژه در مناطق شمالی و شرقی و ارتفاعات استان خواهد شد.

وی اضافه کرد: بارش باران در دیگر نقاط خوزستان به صورت نقطه‌ای خواهد بود، همچنین بارندگی در روز سه شنبه در ارتفاعات استان ادامه خواهند داشت.

مدیرکل هواشناسی خوزستان عنوان کرد: شمال خلیج فارس تا اواخر روز دوشنبه در برخی ساعات مواج خواهد بود.

وی اظهار کرد: در شبانه روز گذشته دزفول با ۳۸.۳ و ایذه با ۹.۸ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان گزارش شده‌اند.

مدیرکل هواشناسی خوزستان تصریح کرد: در شبانه روز گذشته اهواز به بیشینه دمای ۳۷.۶ و کمینه دمای ۲۱.۵ درجه سانتیگراد رسیده است.

کد خبر 6083227

دیگر خبرها

  • اعلام هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای بارش باران و تگرگ در کرمان
  • زنگ خطر سیلاب در ۲۳ شهر مازندران
  • سامانه بارشی امروز از زنجان خارج می‌شود
  • فعالیت سامانه بارشی در کرمانشاه تا پایان امروز ادامه دارد
  • بارش‌های شدید بهاری در راه گیلان
  • ورود سامانه بارشی جدید از امروز به آذربایجان‌غربی
  • فعالیت سامانه بارشی ضعیف در خوزستان
  • فعالیت سامانه بارشی بهاری از امروز در ایلام آغاز می‌شود
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور ؛ کاهش دمای هوا از فردا | رگبار باران و تگرگ در این مناطق
  • سامانه بارشی وارد خوزستان می‌شود