Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-25@16:02:31 GMT

بازداشت عاملان دار زدن سگ در فریدون شهر + فیلم بسیار دردناک

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۱۷۱۴۹

بازداشت عاملان دار زدن سگ در فریدون شهر + فیلم بسیار دردناک

‍‍‍‍‍‍

حوادث رکنا: عاملان حیوان آزاری در روستاهای فریدون شهر دستگیر شدند.

حجم ویدیو: 6.33M | مدت زمان ویدیو: 00:01:04

به گزارش گروه حوادث رکنا، فیلمی که از به دار آویخته شدن یک قلاده سگ در یکی از روستاهای شهرستان فریدون شهر در فضای مجازی منتشر شد، تأثر عموم مردم از این اقدام غیراخلاقی را در بر داشت.

بلافاصله پس از انتشار این فیلم با پیگیری دوستداران محیط زیست، اداره حفاظت محیط زیست شهرستان فریدون شهر، دستور دادستان و اقدام سریع پلیس اطلاعات امنیت عمومی و یگان حفاظت محیط زیست سرنخ‌های موجود رهگیری و با قاطعیت دستگاه قضائی سرانجام کمتر از سه ساعت عاملان این اقدام، شناسایی و دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حیوان آزاران دستگیر شده جهت سیر مراحل قانونی به دادگستری معرفی شدند.

بر اساس قانون هر فردی که به حیوانی ضرر برساند و موجب اذیت شدن او بشود، باید مجازات قانونی را طی کند. در قانون مجازات اسلامی آمده است که هر شخص خلاف مقررات و بدون مجوز قانونی اقدام به حیوان آزاری علی الخصوص شکار یا صید حیوانات یا جانوران حفاظت شده کند به حبس از ۲ تا ۱۰ سال محکوم می‌شود

منبع: رکنا

کلیدواژه: یارانه دلار کرونا کرونا در جهان فضای مجازی فیلم پلیس قانون اخبار حوادث حیوان سگ شهر دستگیر دار زدن کرونا فیلم ویروس کرونا عکس کرونا ویروس ویروس مرد زن دختر مردم فریدون شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۷۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکسازی اتوبان شهید کسایی تبریز از زباله‌های پلاستیکی

 رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان تبریز گفت: طرح پاکسازی گسترده و خودجوش  اتوبان شهید کسایی تبریز به مناسبت هفته سلامت و زمین پاک با هدف حمایت از پویش امروز من بدون کیسه پلاستیکی اجرا شد.

 کریم زاده اظهار کرد: پاکسازی اتوبان شهید کسایی اقدام مشترک بین مرکز بهداشت استان آذربایجان شرقی، حفاظت محیط زیست، شهرداری، هیات‌های ورزش همگانی و گروه‌های دوستدار محیط زیست بود.

وی هدف از این حرکت مشترک را تاکید بر لزوم توجه به زمین و آلودگی‌های ناشی از رهاسازی پسماند و زباله‌های پلاستیکی در محیط و فضا‌های عمومی عنوان کرد که می‌تواند باعث به خطر انداختن سلامت جامعه و صدمات جبران ناپذیر به محیط زیست شود.

کریم زاده افزود: برگزاری این برنامه گسترده پاکسازی در حاشیه اتوبان شهید کسایی و محور اصلی مواصلاتی کلانشهر تبریز تنها به منظور جمع آوری زباله نیست بلکه حساس سازی و آموزش چهره به چهره با اولویت فرهنگ سازی برای جلوگیری از تولید زباله و پخش آن در طبیعت، رودخانه‌ها و محیط‌های شهری است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • دستگیری صیادان غیر مجاز ماهی در باغملک
  • مشاهده پلنگ در حاشیه محدوده آب چمن روستای مشهد/جای نگرانی نیست
  • غذا دادن دستی به حیوانات پرسه زن، مصداق حیوان آزاری است
  • پاکسازی اتوبان شهید کسایی تبریز از زباله‌های پلاستیکی
  • پرونده قاچاق دختران و بازداشت ۸تصویربردار در این ارتباط / سخنگوی فراجا تشریح کرد
  • جزئیات پرونده قاچاق و خانه فساد دختران | بازداشت تصویربرداران فیلم مستهجن
  • جزئیات پرونده قاچاق دختران؛ ۸تصویربردار بازداشت شدند
  • افتتاح دو خانه محیط زیست جدید در تهران
  • عاملان مرگ پرندگان زنبورخوار در ارسنجان دستگیر شدند
  • مراسم روز جهانی زمین پاک در چالدران