Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@16:21:43 GMT

۱۰۰ هزار عدد ماسک در تایباد تولید شد

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۱۷۱۵۰

۱۰۰ هزار عدد ماسک در تایباد تولید شد

مدیر شبکه بهداشت و درمان تایباد روز سه‌شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: این تعداد ماسک تولید شده به صورت استریل شده و رایگان در اختیار مراکز درمانی شهر تایباد و خانواده‌های حاشیه این شهر قرار گرفته است. 

حیدر احسانی افزود: در حال حاضر پنج کارگاه در این شهرستان ماسک و لباس حفاظت فردی تولید می‌کند که تاکنون ۷۰۰ دست از این نوع لباس و ۵۰۰ عدد شیلد برای نیروهای کادر درمانی این شهرستان تولید کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: فعالیت این کارگاه‌ها تا زمانی که نیازهای مردم و کادر درمانی به ماسک و لباس‌های حفاظتی تامین شود، ادامه می‌یابد.

وی گفت: از آغاز شیوع ویروس کرونا تاکنون ۵۰ هزار لیتر انواع مواد ضدعفونی کننده برای گندزدایی سطح شهر و بین برخی از خانواده‌های نیازمند توزیع شده است.

احسانی افزود: در حال حاضر مراکز درمانی تایباد از نظر اقلام بهداشتی مشکلی ندارند ولی شهروندان برای تهیه اقلام و وسایل بهداشتی مورد نیاز با مشکل مواجهند.

وی ادامه داد: خیران و نیکوکاران این شهرستان تاکنون افزون بر ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال برای درمان بیماران کرونایی کمک کرده‌اند. 

شهرستان تایباد در ۲۲۵ کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.

برچسب‌ها تایباد ویروس کرونا وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تایباد ویروس کرونا وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی بهداشت و سلامت تایباد ویروس کرونا وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی بهداشت و سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۷۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل ۲ بره میش وحشی به اداره محیط زیست تایباد

یوسف اربابی رئیس اداره حفاظت محیط زیست تایباد گفت: در روز‌های گذشته، تعداد ۲ راس بره میش وحشی در طی ۲ مرحله توسط روستاییان تایبادی و باخرزی به نهاد متولی حفاظت از محیط زیست و حیات وحش تحویل شد.

وی افزود: یکی از این بره میش‌های وحشی توسط یک دامدار در ارتفاعات روستای کردیان شهرستان باخرز پیدا و به اداره حفاظت محیط زیست تایباد تحویل می‌شود.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست تایباد ادامه داد: همچنین یک بره میش دیگر در روستای سوران شهرستان تایباد پیدا شده توسط یکی از اهالی همین روستا به این اداره تحویل شد.

اربابی کرد: این ۲ بره میش وحشی پس از معاینات دامپزشکی و اخذ تاییدیه سلامتی، به سایت نگهداری گونه‌های شاخص جانوری در بخش سلامی خواف منتقل شدند.

این مقام مسئول تصریح کرد: به مردم، کشاورزان، دامداران، طبیعت گردان و اهالی روستا‌ها نیز توصیه می‌شود که اگر نوزاد سالم گونه‌ای جانوری را در مکان‌های مختلف مشاهده کردند؛ از جابجایی، ترساندن و تماس با آن گونه پرهیز کنند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست تایباد خاطرنشان کرد: شهرستان‌های تایباد و باخرز در مجموع دارای ۱۰۸ هزار و ۱۶۱ هکتار عرصه طبیعی هستند که گوسفند وحشی، آهو، بز کوهی و تیره‌های سگ سانان از گونه‌های جانوری غالب این مناطق هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • معدوم سازی بیش از یک تن مواد غذایی فاسد در شهرستان فیروزه
  • ابتلای بیش از ۱۶ درصد جمعیت اردستان به دیابت
  • ویزیت رایگان در‌ مناطق روستایی کنت
  • افزایش نگرانی‌ها از کمبود متخصص بیهوشی
  • ارائه خدمات درمانی در راستای برنامه‌های نظام سلامت
  • بی تحرکی، سلامت نوجوانان تیران را تهدید می‌کند
  • تحویل ۲ بره میش وحشی به اداره محیط زیست تایباد
  • زنگ سلامت همزمان با سراسر کشور در شهرستان مُهر نواخته شد
  • لزوم تقویت امکانات درمانی تیران برای رفع نیاز مردم و مسافران
  • برنامه تولید نان کامل را با قدرت ادامه می دهیم