Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@11:26:26 GMT

کاهش ۷۱ درصدی تصادفات فوتی شرق استان تهران در نوروز ۹۹

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۱۷۱۵۵

کاهش ۷۱ درصدی تصادفات فوتی شرق استان تهران در نوروز ۹۹

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علی سلیمانی بعد از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طی مدت اجرای طرح نوروزی فقط دو فقره تصادف منجر به فوت در معابر درون شهری شرق استان تهران رخ داد که منجر به فوت دو نفر از شهروندان شد.

سلیمانی با اشاره به کاهش ۷۱ درصدی تصادفات منجر به فوت گفت: برای ایجاد نظم و امنیت ترافیکی و کاهش تصادفات رانندگی در سطح معابر درون شهری شرق استان تهران، تا کنون طرح‌های بازدارنده مانند برخورد با تخلفات حادثه ساز، توقیف وسیله نقلیه و اعمال قانون رانندگان متخلف و پرخطر و گسترش فعالیت‌های فرهنگی در حوزه ترافیک و اقدامات سازمان‌های دخیل بخصوص شهرداری انجام شده که منجر به کاهش حوادث رانندگی درون شهری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شرق استان تهران گفت: در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی ۵ نقطه ورودی شهری در شرق استان تهران شناسایی و اجازه ورود هیچ فرد غیر بومی به این حریم داده نمی‌شود.

وی بیان داشت: افرادی که در خصوص اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی مرتکب تخلفی در این حوزه می‌شوند برابر با قانون مطرح شده به مبلغ پنج میلیون ریال اعمال قانون می‌شوند و وسیله نقلیه آنها به مدت یک ماه در توقفگاه توقیف می‌شود.

کد خبر 4894932

منبع: مهر

کلیدواژه: علی سلیمانی پلیس راهنمایی و رانندگی پلیس راهور شرق استان تهران ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا بوشهر ایلام فاصله گذاری اجتماعی گرگان شهرکرد طرح غربالگری بیرجند بارش باران روز طبیعت ماسک طبی ضدعفونی شرق استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۷۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات رانندگی در تعطیلات نوروز

عباس مسجدی، از جان باختن هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات جاده‌ای در تعطیلات نوروز امسال خبر داد.

به گزارش میزان، وی افزود: این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که هزار و ۱۷۵ نفر فوتی ناشی از تصادفات رانندگی داشتیم، حدود ۹ و نیم درصد کاهش داشته است.

رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور با بیان اینکه بیشترین آمار مرگ و میر‌های ناشی از تصادفات رانندگی نوروز امسال در روز‌های ۳ فروردین و ۲۸ اسفند رقم خورد، عنوان کرد: ۷۶ درصد فوتی‌های ناشی از تصادفات ایام نوروز سال جاری را آقایان و ۲۴ درصد را خانم‌ها تشکیل می‌دهند.

وی تصریح کرد: تعداد مصدومین ناشی از تصادفات رانندگی نیز در این ایام، ۱۷ هزار و ۲۴۴ نفر بود که نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ۴ و نیم درصد کاهش داشت.

دیگر خبرها

  • اعلام آخرین آمار فوتی های ناشی از تصادفات در تعطیلات نوروز / ۱۰۶۵ نفر جان باختند
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومین تصادفات نوروزی | ثبت بیش از یک میلیون بازدید بهداشتی
  • آخرین آمار فوتی‌های ناشی از تصادفات در تعطیلات نوروز اعلام شد
  • آمار واقعی قربانیان تصادفات در نوروز اعلام شد | بیشترین فوتی‌ها در این ۲ روز اتفاق افتاد
  • فوت هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات رانندگی در تعطیلات
  • فوت هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات رانندگی در تعطیلات نوروز
  • آمار سازمان پزشکی قانونی؛ نوروز امسال هزار و ۶۵ نفر در تصادفات جان باختند
  • کاهش ۸ درصدی تصادفات منجر به جرح در استان کرمانشاه
  • ارائه برنامه عملیاتی کاهش سالانه ۱۰ درصدی فوتی های تصادفات
  • هدفگذاری برای کاهش سالانه ۱۰ درصدی فوتی‌های تصادفات