Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-16@07:10:21 GMT

عکس ؛ کرونا نمی‌گذارد امباپه به آرزویش برسد

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۱۷۱۶۴

عکس ؛ کرونا نمی‌گذارد امباپه به آرزویش برسد

روزنامه آ اس مدعی است رئال مادرید جذب کیلیان امباپه را به سال ۲۰۲۱ موکول کرده و احتمال انتقال او به برنابئو را در سال آینده بیشتر می‌داند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

روزنامه اسپانیایی آ اس که در شهر مادرید منتشر می‌شود امروز صفحه اول خود را به کیلیان امباپه، پدیده فرانسوی پاری سن ژرمن اختصاص داده و از تیتر “امباپه در ۲۰۲۱” استفاده کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آ اس مدعی است هواداران رئال برای رویای حضور امباپه در برنابئو باید یک سال دیگر منتظر بمانند.

آ اس در گزارش اصلی خود می‌گوید بحران ناشی از ویروس کرونا چنان فشار اقتصادی‌ای به رئال مادرید وارد کرده که مدیریت باشگاه مجبور شده‌اند در روزهای اخیر استراتژی نقل و انتقالاتی خود را مورد بازبینی قرار دهند. به همین علت جاه‌طلبانه‌ترین پروژه نقل و انتقالاتی باشگاه در برنامه پنج ساله آتی که جذب کیلیان امباپه پدیده PSG بوده فعلا به تعویق افتاده و رئال تصمیم گرفته حمله نهایی خود برای جذب او را به سال ۲۰۲۱ موکول کند.

این در حالی است که پیش از این رئالی‌ها امیدوار بودند امسال تابستان موفق به جذب امباپه شوند. درگیری‌های ادامه دار پدیده فرانسوی با سرمربی PSG، توماس توخل مدیران رئال را به این نتیجه رسانده بود که سرانجام زمان حمله نهایی برای تصاحب پدیده فرانسوی از راه رسیده است.

از این گذشته رئالی‌ها می‌دانستند که پاری سن ژرمن امسال برای توجیه پروژه سرمایه‌گذاری سنگین قطری‌ها هر نتیجه‌ای غیر از قهرمانی در چمپیونزلیگ بدست بیاورند برایشان در حکم ناکامی خواهد بود و در چنین شرایطی، سرمایه‌گذاران قطری ممکن است در فصل تابستان به این نتیجه برسند که بهتر است ستاره ناراضی خود را در ازای یک پیشنهاد جالب توجه از طرف رئال واگذار کنند. اما شیوع کرونا همه برنامه‌های رئال را متوقف کرده و حساب و کتاب‌هایش را به هم ریخته است.

روز گذشته نشریه فرانسوی اکیپ روی جلد خود را به دو ستاره PSG، نیمار و امباپه اختصاص داده و مدعی شد شرایط جدید ناشی از اپیدمی کرونا باعث شده مالکین قطری این باشگاه به این نتیجه برسند که از دست دادن این دو در شرایط فعلی معقول نیست و در نتیجه تصمیم بر این شده که موافقت به جدایی این دو فعلا به تعویق بیفتد.

امباپه ۲۱ساله اخیرا برای اینکه در پایان فصل شاهد انتقال به برنابئو باشد اقدامات زیادی انجام داده. او با PSG قراردادی دارد که در سال ۲۰۲۲ به پایان می‌رسد ولی امباپه از مذاکره برای تمدید قرارداد با باشگاه پاریسی خودداری کرده و از این گذشته بارها با نشان دادن ناراحتی‌اش از کادر فنی، پیغام خود را برای مدیریت باشگاه ارسال کرده است.

رئالی‌ها که حالا عملا از جذب امباپه در سال جاری ناامید شده‌اند می‌دانند که علاقه امباپه به سفیدپوشان مادرید باعث می‌شود PSG در سال ۲۰۲۱ عملا چاره‌ای جز موافقت با انتقال او نداشته باشد چون در غیر اینصورت ممکن است امباپه را در سال ۲۰۲۲ به عنوان بازیکن آزاد از دست بدهد. هر دو باشگاه، به خصوص با توجه به رابطه خوبی که بین روسای آنها فلورنتینو پرز و الخلیفی وجود دارد مایل نیستند که شاهد چنین سناریویی باشند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پاری سن ژرمن رئال مادرید کیلیان امباپه پاری سن ژرمن رئال مادرید کیلیان امباپه محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تراکتورسازی تیم ملی ایران یوونتوس لیونل مسی کارلوس کی روش تیم ملی فوتبال ایران جام جهانی برانکو تیم استقلال منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۷۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) حمله با چاقو به کشیش کلیسای آشوری

اسقف «مار ماری امانوئل» امروز (دوشنبه) کمی پس از ساعت ۱۷ به وقت محلی هدف حمله با چاقوی مردی که لباس مشکی به تن داشت، قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، تصاویر وحشتناک از این حمله که به صورت زنده در کانال یوتیوب این کلیسا منتشر شد نشان می‌دهد که این اسقف همزمان با هدف حمله قرار گرفتن به شدت شگفت زده شد و ضارب صورت و سر این اسقف را چندین بار هدف قرار داد.

عبادت کنندگان به سمت اسقف دویدند تا به او که روی زمین افتاده بود، کمک کنند.

پلیس اعلام کرده که این اسقف دچار جراحاتی نشده که زندگی‌اش را در معرض خطر قرار دهد. همچنین یک مرد در این رابطه توسط افسران پلیس دستگیر شده است.

این حمله درست ۴۸ ساعت پس از حمله دیگری با چاقو در استرالیا اتفاق افتاد. در آن حمله، فردی به نام «جوئل کوچی»، ۴۰ ساله پنج زن و یک گارد امنیتی را با ضربات چاقو از پای درآورد و چند تن دیگر را نیز زخمی کرد و در نهایت توسط افسر پلیس کشته شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

این اسقف بیش از ۱۷ هزار دنبال کننده در فیسبوک دارد و در دوران کرونا و زمانی شهرت یافت که سیاست قرنطینه دوران کرونا را که توسط مقام‌های سیدنی وضع شده بود به شدت مورد انتقاد قرار داد و آن را «برده داری جمعی» توصیف کرد و مدعی شد که واکسن‌های کرونا بیهوده هستند و زندگی در حالت عادی باعث تقویت ایمنی می‌شود.

دیگر خبرها

  • (ویدیو) حمله با چاقو به کشیش کلیسای آشوری
  • جلسه شورای امنیت در مورد پاسخ ایران به اسرائیل/ روسیه: حمله ایران نتیجه بی توجهی شورای امنیت به حمله اسرائیل به کنسولگری ایران بود/ نماینده چین: اقدام ایران در پاسخ به حمله در دمشق بود/ نماینده الجزایر: اسرائیل کاری کرد که اوضاع منطقه به اینجا برسد
  • اوضاع افغانستان بر تمام کشورهای مشترک المنافع تاثیر می‌گذارد
  • برد خفیف بارسلونا برای ادامه تعقیب رئال
  • منچسترسیتی ۵ - ۱ لوتون تاون/ زهرچشم سیتیزن‌ها از رئال + فیلم
  • خبرنگار اسپانیایی: امباپه با رئال 2 ماه پیش قرارداد امضا کرده
  • شارژر پرچمدار موتورولا، سامسونگ و آیفون را جا می‌گذارد!
  • آمار جهانی کرونا؛ هنگ کنگ رکورددار فوتی‌های روزانه
  • (ویدئو) پائو کوبارسی امباپه را محو کرد و به مدرسه بازگشت!
  • (ویدئو) پائو کوبارسی مدرسه امباپه را محو کرد و به مدرسه بازگشت!