Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@15:45:30 GMT

سرمربی تیم موسوی قراردادش را تمدید کرد

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۱۷۲۴۱

سرمربی تیم موسوی قراردادش را تمدید کرد

سرمربی تیم والیبال اولشتین،‌ قرارداد خود را با این تیم لهستانی تمدید کرد.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، دانیل کاستلانی، سرمربی آرژانتینی تیم والیبال اولشتین،‌ قرارداد خود را با این تیم لهستانی تمدید کرد. او که در میانه فصل به اولشتین پیوست با کسب نتایج خوب،‌ توانست تیمش را در رده هشتم جدول نگه دارد و به پلی‌آف برساند ولی شیوع کرونا، پلاس لیگا را در میانه راه، مختومه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
 

کاستلانی که در ترکیب تیمش، محمد موسوی، مدافع وسط تیم ملی ایران و بهترین دفاع این فصل لیگ لهستان را دارد، قرارداد خود با این تیم را برای یک فصل دیگر تمدید کرد. او در این مورد گفت: من از ماندن در اولشتین خیلی خوشحالم ولی در حال حاضر از هواداران تیم می‌خواهم که در خانه بمانند. امیدوارم که دوباره در سالن شاهد حضور هواداران تیم باشیم.

 

کاستلانی که سابقه هدایت تیم ملی لهستان را نیز در کارنامه دارد با تیم اسکرا 3 بار قهرمان پلاس لیگا و 2 بار فاتح جام حذفی شده و یک بار نیز به مدال برنز لیگ قهرمانان اروپا رسیده است.

والیبال سید محمد موسوی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: والیبال سید محمد موسوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۷۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضایت از سرمربی برزیلی؛ پرسپولیس از اوسمار برای فصل آینده برنامه خواست

باشگاه پرسپولیس از اوسمار برای فصل آینده برنامه خواست...

طرفداری| مسئولان باشگاه پرسپولیس برای فصل آینده روی ادامه حضور اوسمار ویرا حساب کرده‌اند.

نتایج خوب پرسپولیس با اوسمار ویرا باعث شده مسئولان باشگاه از هم‌اکنون به فکر تمدید قرارداد این مربی برزیلی باشند. رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس در این باره اعلام کرد با اوسمار درخصوص شرایط تیم صحبت کرده و البته از او خواسته برنامه‌اش را برای فصل آینده ارائه کند.

قرار است پس از ارائه برنامه‌ از سوی اوسمار، مسئولان پرسپولیس درباره جزئیات تمدید قرارداد این مربی با او وارد مذاکره شوند. قرارداد کنونی اوسمار تا پایان فصل جاری معتبر است.

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • رضایت از سرمربی برزیلی؛ پرسپولیس از اوسمار برای فصل آینده برنامه خواست
  • انتخاب سرمربی فصل بعد پرسپولیس کلید خورد
  • تمدید قرارداد سرمربی پرسپولیس کلید خورد
  • تمدید قرارداد سرمربی پرسپولیس کلید خورد | مرد برزیلی سرخ می‌ماند؟
  • اتفاق خاص درباره سرمربی فصل آینده پرسپولیس
  • شروع زودهنگام نقل و انتقالات پرسپولیس!
  • تمدید قرارداد سرمربی پرسپولیس کلید خورد/ مرد برزیلی سرخ می‌ماند؟
  • سرمربی پرسپولیس این بازیکن را برای فصل بعد می‌خواهد
  • نشست سرمربی پرسپولیس با درویش
  • جلسه درویش و اوسمار درباره تمدید قرارداد بازیکنان پرسپولیس