Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-20@04:07:53 GMT

ماجرای مخالفت با قرنطینه‌ چند هفته‌ای نمایندگان

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۱۷۳۵۳

ماجرای مخالفت با قرنطینه‌ چند هفته‌ای نمایندگان

خبرگزاری فارس: احمد علیرضا بیگی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی ، گفت: پیش از آغاز جلسه علنی صبح امروز مجلس شورای اسلامی پیشنهاد حضور 2 تا 3 هفته‌ای وکلای ملت در مجلس و عدم حضور آنان در منزل‌شان برای پیگیری کارهای عقب‌افتاده مطرح شد اما رأی نیاورد.

وی با بیان اینکه متأسفانه جریانی خاص که وابسته به اکثریت مجلس دهم هستند با این پیشنهاد مخالفت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بعد از این مخالفت پیشنهاد دیگری مبنی بر حضور یک هفته‌ای نمایندگان در مجلس و پیگیری امورات معوقه مطرح شد که باز هم این جریان با آن مخالفت کردند.

علیرضابیگی گفت: دولت و حامیان آن به مردم اعلام می‌کنند در منزل بمانید تا از بحران کرونا خارج شویم، اما اکثریت مجلس که همراه دولت هستند حتی حاضر نشدند چند روز برای پیگیری امورات مربوط به مردم در خانه ملت حاضر شوند.

وی افزود: برخی نمایندگان وابسته به طیف اکثریت مجلس می‌گفتند چرا باید در مجلس قرنطینه شویم؟ چرا که ماندن نمایندگان در پارلمان ثمری ندارد.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت:‌ مخالفت جریان خاص وابسته به اکثریت مجلس با استفاده از قیام و قعود بود که شمارش آن از سوی هیأت رئیسه صورت گرفت.

منبع: فردا

کلیدواژه: نمایندگان مجلس قرنطینه مجلس مجلس شورای اسلامی اکثریت مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۷۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجمع تشخیص با بندی از برنامه هفتم توسعه مخالفت کرد

آفتاب‌‌نیوز :

نشست مجمع تشخیص مصلحت نظام که با حضور سران سه قوه، اکثریت اعضا، رئیس کمیسیون‌های ذی ربط مجلس شورای اسلامی و رئیس سازمان برنامه و بودجه به ریاست آیت الله آملی لاریجانی تشکیل شد، به بررسی بند «ب» ماده ۳ لایحه برنامه پنج ساله هفتم پیشرفت، اختلافی میان مجلس شورای اسلامی و شورای نگهبان پرداخت.

در بند «ب» ماده ۳ قانون برنامه هفتم به دولت اجازه داده شده بود تا به منظور تسویه بدهی‌های خود و شرکت ملی نفت به صندوق توسعه ملی، نسبت به عقد قرارداد با این صندوق در زمینه اکتشاف، توسعه، استخراج، تولید، فروش و صادرات نفت و گاز با اولویت میادین جدید یا مشترک اقدام نماید.

برخی اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام علاوه بر این که این مصوبه را بر خلاف بخش‌هایی از اساسنامه صندوق توسعه ملی دانستند بر وجود پاره‌ای اشکالات دیگر نظیر فقدان ظرفیت‌های تخصصی و نیروی کارشناسی لازم درصندوق توسعه ملی تاکید کردند و آن را به مصلحت ندانستند. در نهایت در مورد مصلحت مورد نظر مجلس با اصلاحات بعمل آمده توسط کمیسیون اقتصادی رای گیری بعمل آمد که رای لازم را به دست نیاورد.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • دیدار نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی با خانواده شهیدان حبیبی فر و قاسمی
  • مخالفت مجمع تشخیص مصلحت با بندی از برنامه هفتم توسعه
  • نماینده روسیه در شورای امنیت : آمریکا با هر قطعنامه آتش بس در غزه مخالفت کرده است
  • مجمع تشخیص با بندی از برنامه هفتم توسعه مخالفت کرد
  • مطالبات دانشگاهیان دانشگاه آزاد مشهد از منتخبان مردم در مجلس
  • مخالفت مجمع با بندی از برنامه هفتم توسعه
  • مخالفت مجمع تشخیص با بندی از برنامه هفتم توسعه
  • نماینده مردم اصفهان: از نظرات نخبگان استفاده خواهیم کرد
  • بیانیه نمایندگان اقلیت‌های دینی مجلس: هرگونه خطای رژیم جعلی اسرائیل بدون پاسخ باقی نخواهد ماند
  • نماینده مجلس: کاش رئیسی، بلوچ بود