Web Analytics Made Easy - Statcounter

فیروزجا و کارلسن بعد از پیروزی مقابل حریفانشان در مسابقات اینترنتی بنتربلیتس به جمع چهار نفر پایانی راه یافتند.

به گزارش ایسنا، علیرضا فیروزجا که در مسابقات اینترنتی بنتربلیتس شرکت کرده است، موفق شد در بین چهار بازیکن برتر این رقابت ها قرار بگیرد. او در مرحله یک چهار نهایی از سد حریف خود با نتیجه ۸.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ بر ۲.۵  گذشت و در جمع چهار نفر برتر پایانی قرار گرفت.

مگنوس کارلسن قهرمان شطرنج جهان در بخش کلاسیک که در این رقابت ها حضور دارد موفق شده با پیروزی بر رقیبش در جمع چهار نفر پایانی قرار بگیرد.

در مرحله نیمه نهایی قرار است مگنوس کارلسن در مقابل حریفی از روسیه قرار بگیرد. کارلسن با ریتینگ ۲۸۶۳ در مقابل حریف ۲۷ ساله خود با ریتنیگ ۲۶۷۵ قرار خواهد گرفت. همچنین فیروزجا ۱۶ ساله باریتینگ ۲۷۲۸ در مقابل حریف هندی با ریتینگ ۲۶۱۸ قرار می گیرد.

رقابت‌های بنتربلیتس یک مسابقات حذفی با ۱۲۸ بازیکن در سایت chess۲۴ است که در آن از همه بازیکنان خواسته می‌شود تا هنگام بازی از تمام قدرت تفکر خود استفاده کنند.

مجموع جوایز این مسابقات ۵۰ هزار دلار است که نفر اول این دیدار می‌تواند ۱۴ هزار دلار را برنده شود. هر مسابقه از ۱۶ بازی ۳ دقیقه‌ای برق‌آسا تشکیل می‌شود و برنده اولین شطرنج بازی است که به ۸.۵ امتیاز برسد. در صورتی که با ۱۶ بازی برنده مشخص نشد یک بازی ۳ دقیقه ای دیگر انجام خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: علیرضا فیروزجا چهار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۷۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمسایی: بازی پرهیجانی مقابل قرقیزستان خواهیم داشت

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون فوتبال، وحید شمسایی، سرمربی تیم ملی فوتسال در نشست خبری پیش از بازی با قرقیزستان، گفت: من به عنوان بازیکن و مربی روبروی قرقیزستان بازی کرده‌ام، اما به خاطر تفکر مربی جدید این تیم، آن ها تغییرات اساسی کرده اند و ما بازی سخت و پرهیجانی مقابل این تیم خواهیم داشت.   وی افزود: آنها تیم خوب و فیزیکی هستند، تیمی که ژاپن را حذف کرده حتماً تیم قابل احترامی است. من از بازیکنانم راضی هستم و تمام تلاشمان را می‌کنیم که بهترین عملکردمان را داشته باشیم، شعار اصلی تیم ما این است که به شکلی بجنگیم که شرمنده خودمان نباشیم.    سرمربی تیم ملی ایران در پاسخ به سوالی درباره سایر تیم‌های مسابقات، گفت: من از حذف تیم ژاپن ناراحتم، آنها جام جهانی را از دست دادند و نمایش سایر تیم‌ها هم نشان داد که در این مسابقات هیچ مسابقه آسانی وجود ندارد، کافی است به سایر بازی‌ها نگاه کنید و پیشرفت فوتسال را در آسیا ببینید.   شمسایی افزود: مهمترین بخش جام ملت‌های امسال موضوع انتخابی جام جهانی است، همین موضوع باعث می‌شود تمام تیم‌ها بدون توجه به نام رقیبان بجنگند و نتایج غیرمنتظره رخ بدهد.    او در پاسخ به این سوال که مصدومیت حسین طیبی چه تاثیری روی عملکرد تیم ایران داشته است، گفت: حسین بازیکن بزرگی است و ما دوست داشتیم اینجا کنارمان باشد، اما در ورزش حرفه‌ای پذیرفته‌ایم که مصدومیت و اتفاقات غیرمنتظره وجود دارد. ما در دو سال گذشته تغییراتی ایجاد کردیم و جوان‌ها به تیم اضافه شدند، خوشحالم که علی‌اصغر حسن‌زاده که یک رهبر واقعی است در کنار محمدرضا سنگ‌سفیدی به خوبی نظم تیمی را حفظ می‌کنند و جوانتر‌ها کنار آن ها می‌آموزند.   گفتنی است؛ ایران چهارشنبه (۵ اردیبهشت) ساعت ۱۲:۳۰ در ورزشگاه بانکوک آره نا به مصاف قرقیزستان می‌رود.

دیگر خبرها

  • شمسایی: بازی پرهیجانی مقابل قرقیزستان خواهیم داشت
  • پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود
  • یک گرجستانی دیگر در لیگ برتر درخشید
  • یوسفی: پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود
  • در جدول نیم فصل دوم لیگ برتر، پرسپولیس صدرنشین است
  • باشگاه پرسپولیس به رای اسماعیلی فر اعتراض می کند
  • شهریار آقای گل و دبل لیگ برتر!
  • پایان طلسم 177 روزه ربیعی و ذوب‌آهن!
  • بررسی عملکرد کاله در لیگ بسکتبال/ پیش از آغاز فصل قافله را باخت
  • گزارش: استقلال و این رکورد ابدی!